Xboxlife forum

Forza Motorsport 5 tråden

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Jake242 » 17. jan 2015 18:50

Rasbred skrev:
Jake242 skrev:
Rasbred skrev:Nu kører jeg det løbs serie med Lotus e21.

Og jeg har sat de andre på det nemmeste man kan. Men når løbet starter og jeg lige bøvler lidt med at komme igennem feltet. Så når jeg kommer op på anden pladsen. Så er nummer 1 så langt foran at jeg umuligt kan hente ham. Han trækkere længere og længere væk hele tiden. Når løbet er slut så er der altid 1 som er en halv bane foran.

Hvordan dælen kan det lade sige gøre. Alle CPU kører i normale e21 uden tune. Mens jeg har prøvet et par tunes. Og har prøvet 4-5 løb nu.

Det er det samme hver gang. Kan aldrig blive andet end nummer 2 når jeg spiller :-( det virker da ikke rigtigt??????


Tror bare du er for langsom :D


Tak for dit særdeles gode svar :mrgreen:

Men tvivler nu på det er det. Kører ret gode tider på banerne. Men de trækker unaturligt hurtigt fra desværre.



Spøg til side... Du skal tune din bil selv, hvis din bil er markant langsommere end nummer 1 er det fordi den er langsommere... Så må du tune den så den er hurtigere der hvor du taber mest tid.
Men nogle af løbene er så korte at hvis man ikke skubber sig igennem feltet(dvs kører beskidt) så er der bare for langt op. Det er problemet med at lave et spil hvor man starter langt tilbage.

Du ser hellere ikke Kevin Magnussen køre sig fra bagerste position op til nummer 5 på trods af at han er femte hurtigst(eller hurtigere)

Du må vente til du har niveau til at komme længere op i start rækken... Eller skubbe dig igennem :D
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Rasbred » 17. jan 2015 19:33

Jake242 skrev:
Spøg til side... Du skal tune din bil selv, hvis din bil er markant langsommere end nummer 1 er det fordi den er langsommere... Så må du tune den så den er hurtigere der hvor du taber mest tid.
Men nogle af løbene er så korte at hvis man ikke skubber sig igennem feltet(dvs kører beskidt) så er der bare for langt op. Det er problemet med at lave et spil hvor man starter langt tilbage.

Du ser hellere ikke Kevin Magnussen køre sig fra bagerste position op til nummer 5 på trods af at han er femte hurtigst(eller hurtigere)

Du må vente til du har niveau til at komme længere op i start rækken... Eller skubbe dig igennem :D


Hehe må igang med at tune lidt selv så.

Men starter man ikke altid sidst i career mode??
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Jake242 » 18. jan 2015 09:06

Ved ikke hvordan det foregår I FM5(da jeg ikke har spillet særlig meget) men I de gamle FM spil så kom man længere og længere frem jo højere level man lå.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Mike JezZ » 20. jan 2015 11:10

Nogle der er friske på noget mp cheevo boosting snart? :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Rasbred » 9. sep 2017 08:04

Forza motorsport 5 er gratis pt med games with gold.

Derudover er VIP sat ned til 23.25 kr med gold
Og carpass er sat ned til 38,75 kr med gold

=D>
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron