Xboxlife forum

Forza Motorsport 5 tråden

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Cena » 27. nov 2013 23:54

Morten Skou skrev:
Cena skrev:
Morten Skou skrev:Mon ikke der kommer flere baner til senere... man kan så bare håbe på at de bliver gratis og ikke som halvpebret DLC.


Jo man håber. Men det gjorde sammen med andre faktorer at jeg køber PS4 først. Forza var blandt de bedste argumenter for One for mig.


Det er nu også ret fedt at ræse rundt, og det ser super flot ud. Jeg vil trodsalt hellere have 14 baner som er pisse flotte, end 27, hvor det kun er halvdelen af dem der er flotte (lidt som vi så med GT5 - hvor der kun var nogle af bilerne der var lavet ordentligt - men der var utroligt mange med).

At der "kun" er omkring 200 biler med i spillet, tror jeg egentlig ikke har den store betydning, men banerne ville være lækkert at have med. Jeg ender typisk med max at have brugt en 6-10 biler i løbet af sådan et spil tror jeg.


Jeg ved ikke om jeg gider GT. Brød mig ikke meget om de tidligere. Dropper nok bare bilspil.

Hvis du kører og kigger omgivelser kører du for langsomt Skou :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Morten Skou » 27. nov 2013 23:55

Cena skrev:Hvis du kører og kigger omgivelser kører du for langsomt Skou :lol:


Haha, true :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf CvKM » 28. nov 2013 02:19

Jeg bliver stadigt mere og mere imponeret over den realistiske grafik... Jeg er stensikker på at hvis jeg lagde et billede op på Facebook af en af bilerne i den forhal, så ville folk ikke ligge mærke til at det er et spil hvis ikke det var pga. vandmærket i hjørnet.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Hgudmand » 28. nov 2013 13:25

Ja det ser squ super flot ud - næsten fotorealistisk :-)
Billede
Hgudmand
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Jake242 » 28. nov 2013 13:38

CvKM skrev:Jeg bliver stadigt mere og mere imponeret over den realistiske grafik... Jeg er stensikker på at hvis jeg lagde et billede op på Facebook af en af bilerne i den forhal, så ville folk ikke ligge mærke til at det er et spil hvis ikke det var pga. vandmærket i hjørnet.


Fjern "vandmærket" og lad det komme an på en prøve
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Tbigum » 29. nov 2013 08:49

Fedt, da jeg startede op igår, haved Turn10 giftede mig de to biler Renault E21 F1 og LaFerrari, plus 1250 tokens :D

Billede
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Competa » 29. nov 2013 10:33

SKOU ! Kør nu ordentligt ! Din Drivevatar bumper hele tiden ind i mig og for mig til at køre ud i rabatten !! :twisted: :twisted: Haha!
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Tbigum » 29. nov 2013 11:15

Nu har jeg fået spillet en del og jeg synes det bliver bedre og bedre. Den heftige debat om microtransactions, og om man konstant bliver præsenteret med menuer om man ikke vil købe tokens får at level hurtigere op, mener jeg ikke er helt retfærdig, dog synes jeg at priserne er helt hen i vejret, og dem bør de sænke markant. Man tjener stadigvæk penge forholdsvist hurtigt, så det er ikke helt så slemt at spare op til en ny bil, og at de har valgt at give credits istedet for en bil når man stiger i level gør heller ikke noget, da de fleste af de biler man fik, alligevel var nogle skodbiler, så hellere credits, så man kan udbygge sin bil og købe dem man har lyst til.

De ting jeg mener der skal rettes, ville bla. være triggers, der er for lidt vandring mellem fuld gas/bremse.
Menuer, det er rent ud sagt pisse irreterrende, at man skal loade et nyt løb, bare for at quitte så man kan komme ud i hovedmenuen, når man har kørt et løb, så skulle der være en "quit-knap"
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf koopi » 29. nov 2013 18:14

Hvis man downloader Forza 5 ... kan man så logge ind på en anden Xbox One, og så downloade det igen og spille videre på ens save-fil? Eller skal det være på disc? :)
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 29. nov 2013 18:24

Har ikke selv Forza, men vil tro du bare kan hente det på en anden xbox, logge ind og fortsætte hvor du slap... de spil jeg indtil videre har prøvet har der ikke engang været et valg med hensyn til hvor spillet skulle gemme, tror udelukkende der gemmes til skyen hvis du er online..
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Morten Skou » 29. nov 2013 19:48

Competa skrev:SKOU ! Kør nu ordentligt ! Din Drivevatar bumper hele tiden ind i mig og for mig til at køre ud i rabatten !! :twisted: :twisted: Haha!


Muha! Det forstår jeg ikke, jeg kører ellers helt fint og uden at køre folk af banen :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Scooter dk » 30. nov 2013 14:07

Nu har jeg spillet Forza5 i et par dage og må sige at det er virkeligt fedt.

Havde regnet med at det måske ville være lidt kedeligt, når jeg ikke kunne bruge mit Fanatec rat/pedal sæt, som jeg har kørt bil spil med de sidste år.

Forza4 kørt med controller synes jeg helt ærligt var kedeligt. Men det er som om at Forza5 er noget mere udfordrende/sværere med controller og giver en meget bedre fornemmelse af at køre bilen, end Forza4 gjorde.

Jeg kører uden hjælpemidler(abs, tcs) og kører med manuelt gearskifte. Jeg ved ikke om det er de biler jeg har kørt(S2000, Ariel Atom500), der bare er svære at køre, om det er mig der skal vænne mig til at køre med controller, eller om det virkeligt er blevet sværere at køre bilerne i Forza5.

Hvad er jeres fornemmelse af det nye Forza?
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Tbigum » 1. dec 2013 08:10

I skal gå ind på www.forzamotorsport.net under rewards, fik lige 4 millioner credits fordi jeg er Tier 4, og når jeg stiger til Tier 5, så får man 1 million til :-)
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Scooter dk » 1. dec 2013 09:09

Tbigum skrev:I skal gå ind på http://www.forzamotorsport.net under rewards, fik lige 4 millioner credits fordi jeg er Tier 4, og når jeg stiger til Tier 5, så får man 1 million til :-)


Awesome :D :D .....tak for tippet, har også fået 4 mill.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Morten Skou » 1. dec 2013 10:24

Rimelig godt tip! Jeg fik også 4 millioner :-)

Kan se at de har registreret at jeg har spillet Forza siden Forza 2 :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron