Xboxlife forum

Forza Motorsport 5 tråden

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 7. jan 2014 04:03

Hvilke biler er folks favoritter pt? :) Havde i lang tid Mclaren P1 som favorit, men har fundet ud af at den egentlig ikke er helt vild.. Lige nu kører jeg meget Pagani Zonda som er sindssyg på alle punkter med undtagelse af fart, men min favorit so far må være Farrari F458 som jeg har har kørt stort set alle mine bedste tider med i R klassen.. Her snakker jeg dog multiplayer og ikke decideret tidskørsel :) Herudover er der Saleen s7, mener jeg den hedder, som jeg har fundet værende den hurtigste bil med hensyn til topfarts.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Bjarke Brie » 7. jan 2014 12:06

jeg har alle dage været glad for Ferrari F50, men det går også en del år tilbage

ellers er Ferrari suverænt mit favoritmærke
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Lowlandet » 7. jan 2014 12:07

Arial Atom :D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 7. jan 2014 17:12

Lexus FTW
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Jake242 » 7. jan 2014 21:47

Lamborghini Aventador eller den nye Huracan. Min all time yndlings bil er en Lamborghini Countach 5000S quattro valvole
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Benja190782 » 9. jan 2014 21:50

Jeg har hørt at, man i FM5 kan bruge sine bare hænder foran Kinect, til at styre bilen med. Ganske enkelt ved blot at holde sine hænder op, som om man holder ved et rigtigt rat.

Passer det?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Lowlandet » 9. jan 2014 22:12

Benja190782 skrev:Jeg har hørt at, man i FM5 kan bruge sine bare hænder foran Kinect, til at styre bilen med. Ganske enkelt ved blot at holde sine hænder op, som om man holder ved et rigtigt rat.

Passer det?


Ja, det kunne du også i Forza 4. Men det er meget upraktisk, efter 2 minutter er du allerede træt i hænderne.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 10. jan 2014 01:57

Benja190782 skrev:Jeg har hørt at, man i FM5 kan bruge sine bare hænder foran Kinect, til at styre bilen med. Ganske enkelt ved blot at holde sine hænder op, som om man holder ved et rigtigt rat.

Passer det?


Dine arme dør.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 11. jan 2014 22:03

Nogen friske på multi?
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Morten Skou » 11. jan 2014 22:29

Lowlandet skrev:
Benja190782 skrev:Jeg har hørt at, man i FM5 kan bruge sine bare hænder foran Kinect, til at styre bilen med. Ganske enkelt ved blot at holde sine hænder op, som om man holder ved et rigtigt rat.

Passer det?


Ja, det kunne du også i Forza 4. Men det er meget upraktisk, efter 2 minutter er du allerede træt i hænderne.


Det er til gengæld ret fedt, at man kan kigge til siderne bare ved at rent faktisk gøre det :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf freddie » 12. jan 2014 10:14

Morten Skou skrev:
Lowlandet skrev:
Benja190782 skrev:Jeg har hørt at, man i FM5 kan bruge sine bare hænder foran Kinect, til at styre bilen med. Ganske enkelt ved blot at holde sine hænder op, som om man holder ved et rigtigt rat.

Passer det?


Ja, det kunne du også i Forza 4. Men det er meget upraktisk, efter 2 minutter er du allerede træt i hænderne.


Det er til gengæld ret fedt, at man kan kigge til siderne bare ved at rent faktisk gøre det :-)

Altså ved at kigge til siderne med øjnene, eller ved at dreje hovedet? For så vender man da hovedet væk fra skærmen..?
freddie
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Vejle


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 18. jan 2014 08:42

Challenge!! Slå min tid, i Rivals, R-klasse på Prague Short Reversed. :) Det er satme vanedannende, Rivals !
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Scooter dk » 18. jan 2014 10:04

DrGetHigh DK skrev:Challenge!! Slå min tid, i Rivals, R-klasse på Prague Short Reversed. :) Det er satme vanedannende, Rivals !


Jeg vil give det et forsøg. Jeg adder dig på min venne liste, mangler noget nyt at lave i forza5, da jeg har gennemført spillet og fået alle de achievements der er mulige for mig at få.

Men hvorfor ikke køre den store Prague bane, den rigtige vej rundt?....den bane er for FED....men måske lidt for svær til en tidskørsel...det er svært ikke at fucke up i den chikane når man kører på grænsen :evil: .

EDIT: Har slået din tid, det var sgu svært.....vildt god tid du har kørt på den bane :shock:

Har du et forslag til en anden bane vi skal køre?
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 18. jan 2014 13:24

Hehe, det kan jeg ikke have siddende på mig ;) må slå din når jeg kommer hjem.. Hmm kigger lige på banerne senere, så kan vi finde ud af noget. Den store Prague bane måske.. Ellers synes jeg Spa er fed, eller Bernice Alps :-) ELLER Road Atlanta :mrgreen:
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Scooter dk » 18. jan 2014 14:19

DrGetHigh DK skrev:Hehe, det kan jeg ikke have siddende på mig ;) må slå din når jeg kommer hjem.. Hmm kigger lige på banerne senere, så kan vi finde ud af noget. Den store Prague bane måske.. Ellers synes jeg Spa er fed, eller Bernice Alps :-) ELLER Road Atlanta :mrgreen:


Spa er min yndlingsbane, så den er jeg klar på. Har kørt den meget online i klasse C biler(har stort set kun kørt klasse C online). Bernice Alps og Road Atlanta er også rigtigt fede :D. Jeg er klar på dem alle, bring it on :D
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 67 gæster

cron