Xboxlife forum

Forza Motorsport 5 tråden

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 18. jan 2014 15:05

C er måske lige i underkanten ;-) jeg har næsten kun kørt R i multi, synes de andre klasser virker kedelige når man ved hvor hurtigt R går. :)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Rune322 » 18. jan 2014 15:35

DrGetHigh DK skrev:Hvilke biler er folks favoritter pt? :) Havde i lang tid Mclaren P1 som favorit, men har fundet ud af at den egentlig ikke er helt vild.. Lige nu kører jeg meget Pagani Zonda som er sindssyg på alle punkter med undtagelse af fart, men min favorit so far må være Farrari F458 som jeg har har kørt stort set alle mine bedste tider med i R klassen.. Her snakker jeg dog multiplayer og ikke decideret tidskørsel :) Herudover er der Saleen s7, mener jeg den hedder, som jeg har fundet værende den hurtigste bil med hensyn til topfarts.



Nissan Skyline GT-R R34 all the way....Jeg kan også bedst lide A Class eller spille Virus i Multiplayer :P
Rune322
Niveau 1
 
Indlæg: 72
By: Søborg


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Scooter dk » 18. jan 2014 15:45

DrGetHigh DK skrev:C er måske lige i underkanten ;-) jeg har næsten kun kørt R i multi, synes de andre klasser virker kedelige når man ved hvor hurtigt R går. :)


Jeg kører uden assists(ingen pile på vejen, ingen tcs, ingen abs og kører med manuelt gearskifte), så de langsomme klasser er nemme at køre online. Nogle hurtige biler er extremt svære at køre uden assists, så det var nemt at få mine 325 online medaljer i C-klassen :D.

Prøv at slå min tid på den lille Prague reverse bane uden assists :wink:
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 18. jan 2014 16:13

Jeg fik generobret min titel ;) godt nok kun med 00:00:066, meen vil lade dig slå den endnu engang :) bruger dog assists
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Scooter dk » 18. jan 2014 16:19

DrGetHigh DK skrev:Jeg fik generobret min titel ;) godt nok kun med 00:00:066, meen vil lade dig slå den endnu engang :) bruger dog assists


Hehe..nice :D

Hvad med en ny bane?
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 18. jan 2014 16:26

Tror ikke jeg ville klare mig så godt uden TCM og ABS, har altid haft det på. Manuel gear måske, det kan ofte gøre store forskelle :) synes også dit ghost kunne køre fra mig steder hvor det ikke virkede muligt ;-)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Scooter dk » 18. jan 2014 16:54

DrGetHigh DK skrev:Tror ikke jeg ville klare mig så godt uden TCM og ABS, har altid haft det på. Manuel gear måske, det kan ofte gøre store forskelle :) synes også dit ghost kunne køre fra mig steder hvor det ikke virkede muligt ;-)


Har slået din tid igen, så kan du jo prøve med manuelt gear nu :D . Tror også det er en fordel da man kan blive i det røde område så lang tid man lyster, i stedet for at blive tvunget til at skifte gear. Jeg bruger så ikke kobling skal det lige siges, det burde give endnu mere fart ved gear skift, da man så kan skifte gear med fulde omdrejninger. Sådan var det i forza4, så mon ikke det er det samme i forza5. Den metode vil jeg først bruge når jeg får et rat/pedal sæt med kobling, der passer til xbox one. Gider ikke bruge kobling med controller, det er for besværligt.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 19. jan 2014 01:31

Hmm har fået en besked fra Turn 10 om at der er startet en turnering, der løber frem til juni vidst nok.. Den første tidskørsel i turneringen ligger allerede under monthly..
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Kornelius » 5. feb 2014 10:54

Over and out
Kornelius
Niveau 1
 
Indlæg: 50

Brugeravatar

Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 18. feb 2014 20:38

Gratis bane: Road America ude nu!
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf GrillBillerDK » 18. feb 2014 21:19

Waw... en 3gb stor Update...
nogen der har info hvad den retter?
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 18. feb 2014 22:31

^^^
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf CvKM » 19. feb 2014 23:49

Lamborghini Aventador ville jeg uden tvivl købe hvis jeg vandt i lotto og skulle ud og købe en superbil. Den er så lækker inden i!

Billede
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf JohnH » 20. feb 2014 00:16

CvKM skrev:Lamborghini Aventador ville jeg uden tvivl købe hvis jeg vandt i lotto og skulle ud og købe en superbil. Den er så lækker inden i!


+1 - også lækker udvendig, totalt nice design og den fedeste motorlyd! 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf CvKM » 20. feb 2014 00:19

Jeg så en inde til race i København (Copenhagen Historic Grand Prix)... I jizzed in my pants.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron