Xboxlife forum

Forza Horizon - danske undertekster?

Spil med fart på

Forza Horizon - danske undertekster?

Indlægaf SEmborg » 28. okt 2012 14:02

Hej,

Er Nordic-udgaven af Forza Horizon med danske undertekster, ligesom i demoen?
Hvis nogle skulle være i tvivl, snakker jeg om denne udgave: https://www.coolshop.dk/catalog/product ... ordic_x360

På forhånd tak ;)
SEmborg
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Re: Forza Horizon - danske undertekster?

Indlægaf CvKM » 28. okt 2012 14:24

Det burde den være, ja. Men min Limited Collectors Edition, som er købt i GameStop, bliver afspillet med engelske undertekster... Det var det samme med demoen. Har en idè om at det er fordi mit land står som United States. Hvorfor den så gør dèt, ja det har jeg ingen anelse om. :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Horizon - danske undertekster?

Indlægaf ice_hiboy » 28. okt 2012 14:28

Min xbox stod til danmark og hele spillet var på dansk, menuer, undertekster osv. JEg fik spat af deres oversættelser så nu bor den i united kingdom :)
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Forza Horizon - danske undertekster?

Indlægaf Too Nizzle » 28. okt 2012 17:40

Ja der er en god gang google translate nogle steder. Elsker eks. at Power(kraft) bliver oversat til Strøm. Så når man ser hvor meget ekstra effekt en opgradering giver, så står der eks. "Strøm: + 7 kW" :D
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Forza Horizon - danske undertekster?

Indlægaf ice_hiboy » 28. okt 2012 17:57

dik fik spat af multiplayer oversættelserne xD
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Forza Horizon - danske undertekster?

Indlægaf SEmborg » 28. okt 2012 19:04

Har I alle købt Nordic-udgaven, eller er de danske undertekster implementeret i alle versioner? Og Nordic-udgaven betyder bare danske undertekster på coveret eller? :)
SEmborg
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Re: Forza Horizon - danske undertekster?

Indlægaf CvKM » 28. okt 2012 20:34

Jeg skulle da mene at min version (LCE) er en Nordic udgave. Nej, ikke kun på coveret, også i spillet. :) Men af en eller anden grund er min tekst på engelsk. Jeg ville egentligt gerne have haft de danske på, da jeg nok er en af de få der ikke har noget imod det, men efter hvad jeg kan se så er det nok ikke det bedste at gøre. :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Horizon - danske undertekster?

Indlægaf DKsDEVIL » 28. okt 2012 21:17

tror det er i alle versioner er LCE og den bliver dansk når man skifter lakation til dansk.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Forza Horizon - danske undertekster?

Indlægaf ice_hiboy » 29. okt 2012 07:38

Yup du går bare ind under language and location på din xbox og sætter location til danmark. Jeg tror da min limited edition fra gamestop er nordic
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron