Xboxlife forum

Forza Horizon tråd

Spil med fart på

Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Lowlandet » 8. apr 2013 15:11

Twinkling skrev:Jeg kunne måske også være frisk til at hoppe med på det. Ca. hvad tid?


I aften, har vi aftalt =)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Twinkling » 8. apr 2013 16:35

Den er halv seks, som sagt,lad mig vide ca. hvad tid i regner med at mødes. Lige nu sidder jeg midt i nogle ting, men det kan godt sættes "on hold" til vi har spillet.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Lowlandet » 8. apr 2013 17:18

Twinkling skrev:Den er halv seks, som sagt,lad mig vide ca. hvad tid i regner med at mødes. Lige nu sidder jeg midt i nogle ting, men det kan godt sættes "on hold" til vi har spillet.


Jeg er på klokken 19, måske 19:15. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Twinkling » 8. apr 2013 17:39

Allright! Har i nogle ide om hvor længe det vil tage for os alle tre at få den achievement? Skal lige nævnes jeg udelukkende vil være der for den ene, for jeg skal tilbage til de andre ting.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf DK Vendetta » 8. apr 2013 21:07

Twinkling skrev:Allright! Har i nogle ide om hvor længe det vil tage for os alle tre at få den achievement? Skal lige nævnes jeg udelukkende vil være der for den ene, for jeg skal tilbage til de andre ting.


Ca kl 22 ;)
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Twinkling » 8. apr 2013 21:20

Tsk, skriver du mens vi var i party og det hele. :P

Jeg vidste det muligvis ville kollidere med at man kæreste ville komme hjem - jeg prøver at undgå at spille online mens han er hjemme fordi jeg føler det er forstyrrende og fylder for meget (vi har en et-værelses)

Tak for en hyggelig aften i jeres selskab!
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Lowlandet » 15. apr 2013 14:31

Så kommer der gratis DLC i morgen til Forza.

2 nye biler, 1000 nye udfordringer, og nye achivements!
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf CvKM » 15. apr 2013 15:43

Hvor ser du det?!
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Lowlandet » 15. apr 2013 18:38

Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Twinkling » 15. apr 2013 19:07

Oh, that! Debatten under nyheden på det engelske fora jeg deltager meget i, har konkluderet at hagen er at man skal tilkøbe sig biler for gennemføre den nye DLC. Så helt gratis er det altså ikke. ;)
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Lowlandet » 15. apr 2013 19:54

Twinkling skrev:Oh, that! Debatten under nyheden på det engelske fora jeg deltager meget i, har konkluderet at hagen er at man skal tilkøbe sig biler for gennemføre den nye DLC. Så helt gratis er det altså ikke. ;)


Så længe achivements og dlc ikke hænger sammen, men det må vi se på i morgen. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Unklemac » 16. apr 2013 09:27

Det var dog en herlig nyhed!

Ville være ekstra lækkert med CO-OP achievements. Specielt nogle sindsyge nogen hvis man skulle køre inde i hinanden i en vanvittig fart, eller lave de olympiske ringe med hjulspin ved hjælp af 4 venner. Bare for hyggens skyld.
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Twinkling » 16. apr 2013 13:16

Lowlandet skrev:
Twinkling skrev:Oh, that! Debatten under nyheden på det engelske fora jeg deltager meget i, har konkluderet at hagen er at man skal tilkøbe sig biler for gennemføre den nye DLC. Så helt gratis er det altså ikke. ;)


Så længe achivements og dlc ikke hænger sammen, men det må vi se på i morgen. :-)


Det er lige netop hvad der sker. Nye achievements i form af DLC.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Lowlandet » 16. apr 2013 13:24

Twinkling skrev:
Lowlandet skrev:
Twinkling skrev:Oh, that! Debatten under nyheden på det engelske fora jeg deltager meget i, har konkluderet at hagen er at man skal tilkøbe sig biler for gennemføre den nye DLC. Så helt gratis er det altså ikke. ;)


Så længe achivements og dlc ikke hænger sammen, men det må vi se på i morgen. :-)


Det er lige netop hvad der sker. Nye achievements i form af DLC.


Jep, du kan få 1 af de nye achivements uden season pass, resten kan kun skaffes hvis du smider 4000! point efter et season pass.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Elgaard » 16. apr 2013 13:26

Lowlandet skrev:Jep, du kan få 1 af de nye achivements uden season pass, resten kan kun skaffes hvis du smider 4000! point efter et season pass.


Ikke ifølge den her tråd. Husk at der også er en del gratis biler på Marketplace, de kan også bruges.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron