Xboxlife forum

Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Spil med fart på

Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf MINI » 9. jun 2012 18:37

Jeg har det originale på min PS3, men jeg regner med at anskaffe Transformed til min XBOX 360.
Jeg håber virkelig at Beat bliver bedre end hvad han var i det første..
MINI
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 16. jul 2012 20:40

Wreck-It Ralph fra Disney´s nye film kommer også til at være med! :D

Spillet bliver ved med at se bedre og bedre ud! :D

http://www.trueachievements.com/n9768/w ... formed.htm

Trailer fra dIsney filmen her:

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 13. okt 2012 05:36

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B009 ... 00_s00_i00

250.- for limited edition af hvad der bliver årets bedste racerspil? Det er sgu okay :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf heinstach » 13. okt 2012 09:25

Da Senzai skrev:http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0090W03MO/ref=oh_details_o00_s00_i00

250.- for limited edition af hvad der bliver årets bedste racerspil? Det er sgu okay :)


Årets bedste kart-racer ihvertfald :-)

Tror det bliver superfedt - præcist som forgængeren!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 16. nov 2012 15:58

Så udkom spillet i dag, og det ser så sick ud!

Der er ikke så mange reviews endnu, men for dem, der går op i det, så har IGN givet det 8,6, og Eurogamer har givet det 9 ud af 10
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf heinstach » 16. nov 2012 16:11

Da Senzai skrev:Så udkom spillet i dag, og det ser så sick ud!

Der er ikke så mange reviews endnu, men for dem, der går op i det, så har IGN givet det 8,6, og Eurogamer har givet det 9 ud af 10


Superfedt! Især nu hvor F1 Race Stars er så vederstyggeligt ringe.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 16. nov 2012 16:25

Nøj, jeg glæder mig! Jeg får det dog først en gang i næste uge, så indtil videre må jeg nøjes med demoen!

Jeg havde i forvejen tænkt mig at spille Danica Patrick, da F1 biler i spil, der intet har med F1 at gøre er det fedeste, men efter at havde læst følgende på et andet forum, så er jeg nødt til at maine hende! xD

Amazing Ampharos skrev: I also used Danica a good deal, and I'd say she's the best of the characters mentioned in this paragraph so far but probably not a top character. Her vehicle is really huge and she controls a bit worse than you'd like, but she seems decently fast and you really want to make her work anyway because she's by far the most hilarious character in this game we didn't even get Golden Axe guy but honestly I don't see how he could compete. She is not only a realistic human female plopped into this world which is very awkward, but she seems to have done her own VA and has some spotty delivery at times (her "ouch" is so unconvincing that you have to laugh every time) which compounds wonderfully with her overwhelmingly cheesy NASCAR reference lines that are the best unintentional comic gold in game writing since Star Fox 64
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 16. nov 2012 16:32

Nå ja, og så er det genialt, at der er randomselect. Bare det, at den funktion er der, er altid et godt tegn.

Det eneste, jeg er lidt ked af, er at Jacky og Akira fra det første spil ikke er med, da var de eneste man kunne vælge på min Xbox :P, men ellers så ser det så fedt ud!

Og går det helt galt, kan jeg bare spille som min Avatar! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 17. nov 2012 14:59

Er der problemer med udgivelsen herhjemme? Jeg har idag været i både Blockbuster og Fona, men ingen af stederne havde de det til Xbox. De havde det dog til PS3 begge steder.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 19. nov 2012 18:31

Så fik jeg det endeligt med posten i dag og forhelvede, hvor er det godt!

Banerne er også fuldstændigt vanvittige og Danica Patrick er alt for fed. En udmærket erstatning for Jacky og Akira, selvom jeg selvfølgelig ville havde foretrukket at Akira stadigvæk var med.

Banerne er også fucking nuts, og så er der 20 af dem!

Det eneste, jeg synes er lidt irriterende er at Single Player-delen er alt for lang. Det er lidt irriterende, at man er nødt til at spille SP for at unlocke alle figurene, da jeg meget hellere bare vil sidde og køre ræs online med Random-Select :P

Bedste Kart-Racer jeg har spillet.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf heinstach » 19. nov 2012 19:36

Det lyder rigtigt godt. Jeg ser mere og mere frem til det. Afventer stadig mit eksemplar.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 20. nov 2012 19:42

Så har jeg lige fået logget 5 timer mere. 3-4 i Singleplayer Campaign og resten i online multiplayer.

Plus!

Jeg ELSKER Gameplayet. Det er utroligt veludført, og der er så mange nuancer. Gameplaymæssigt er det bedste Kart-racer out there.

Inden at havde prøvet spillet kunne man havde frygtet at TRANSFORMED altså fly og båd bare være en ligegyldigt gimmick. Det er det heldigvis ikke, og fly og båd-sectionerne har fået mindst ligeså meget kærlighed som bilerne.

Det er en helt andre oplevelser. Unikt til f. eks bådene, kommer der bølger i vandet, der kan rammes i den rigtige vinkel for at få et hop, hvor der kan stuntes udfra for at give turbo.

Unikt til flyene er "near-miss" boost, hvor man drejer af i aller sidste øjeblik før man ville havde crashet for at få et turbo-boost.

Nå ja, og så er det alt for fedt, at man kan drifte i både fly, og både (og i karts selvfølgelig)! F. eks så kan man drifte i flyet, så det vender lodret i luften, og mens man gør det, så kan man lave barrel-rolls med højre analoge pind! Det er så dumt! - og jeg elsker det!

Transformationerne i alle banerne er også lækre, og overgangene fra det ene køretøj fra det andet går flydende. I nogle baner skal man også aktivt tage i beslutning man vil tage. f. eks. Båd-ruten eller fly-ruten. Fly er hurtigere end både biler og både, så det er sådan lidt risk-reward, og skills, og hvor meget fart man har på osv, med hensyn til, hvad der bedste kan betale sig. Det gør at båd/bil/fly-sektionerne ikke føles så "firkantet" delt op (som var det bare tre forskellige baner efterfulgt af hinanden), men at det hele derimod går op i en højere enhed.

Når det skal gå rigtigt stærk, så skal man tænke sig om, når man stunter og drifter. I nogle bilspil og kartracere skal man bare drifte og stunte som en galning, og "stunt when in doubt". I det her, der skal man lige tænke sig om, og stunte med måde. ELlers kan man nemt miste fart. Især, hvis man kører i tungere biler, der ikke accelerer så hurtigt.

Mods. Mods er en super-god ide, der er med til at balancere spillet, da alle figurer lige pludseligt kan vinde.

Generelt er balancen en del bedre i denne omgang.

og fik jeg sagt... BANERNE ER FUCKING NUTS!!

Online lobby-systemet er også rigtigt godt. Man vælger nemlig ikke selv lobby. Man bliver bare smidt en i en. Og Vigtigst af alt! Så kan man joine en lobby, hvor et løb allerede er i gang. Det betyder, at selvom antallet af online-spillere falder, så sålænge, at der bare er 1 anden spiller online, vil bare finde ham, og derved bliver spillets online levetid forlænge gevaldigt.

Minus!

Minus katagorien er egentligt ikke minus´er, men bare fordi, at måske jeg har mærkelige gaming-preferencer. Der gør, at jeg synes, at noget kunne være anderledes.

Nr. 1. ´
FUCK SINGLEPLAYER! Det tager 3127463 år at unlocke alle figurer. Single Player er alt, alt for lang! PLZ!! Hvorfor kan jeg ikke betale 240 M$ point for en unlock key?

Plus point for, at der er Random-select. Men! Hvorfor får man ikke en Random-Mod, man har unlocked, når man vælger random? Det havde givet spillet infinite replay value, hvis det både var Random Figur og Random Mod.

Infinte Random = Infinite Replay-Value!

Problemet er lidt, at hvis jeg vælger random og får f. eks Ulala (monster fed figur, btw), så er det noget nær umulligt, at vinde en kamp mod gode spillere online, hvis jeg kører med Standard Mod. Hun har nemlig kun 1 ud af 5 i speed. Havde jeg fået hende med f. eks Balance-Mod, Konsole-Mod, Accelerate-Mod eller Speed-Mod, så havde en sejr været doable, da de alle boster hendes speed i forskellige grader (på bekostning af andre evner ofcourse).

Det er lidt synd synes jeg.

Det irriterer mig faktisk ret meget, da jeg er stor tilhænger af random alt, men jeg gider bare ikke bruge random, når det betyder, at jeg ikke har en chance for at vinde, når jeg får folk med 1 eller 2 i speed. Det er jo derfor, at de har lavet de specielle mods, nemlig så man kan vinde på alle baner uanset, hvilken skod-figur, man bedst kan lide.

Jeg kan selvfølgelig også bare selv vælge figur og MOD som normale mennesker. Det andet kunne bare havde været så awesome. Jeg ved godt, at det er flueknepperi, men det betyder meget for mig.

Single Player: Pro Tip.

Når I spiller World Tour, og i kommer til enten Versus Events eller Pursuit events, så bare sæt den til "hard" med det samme, da de ikke bliver synderligt meget sværere af at være på hard. Så slipper i for at skulle spille banen flere gange. FUUUUUCK, singleplayer er lang.


TL:DR: Game of the Year. I læste det her først ^_^

Det giver heller ingen mening, at de sælger det så billigt allerede fra release. Spillet koster ingen penge, og havde release i fredags.

Køb det her.


Lidt Gameplay fra nogle af de første baner:

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Jibla » 21. nov 2012 19:06

Er det også nemt at sidde i et party og finde et spil?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Slimjay DK » 21. nov 2012 19:20

Metacritics siger en Score 75 ud af 100 baseret på 60 reviews .. så tror ikke det bliver meget mere end til dit eget "Game of the year" .. medmindre du mener Kart racer "game of the year" for der kommer nok kun det ene, så er det jo svært ikke at vinde :D

Et spil som Mario kart 7 til 3DS får en score på 85 baseret på 73 reviews, og det snart 5 år gamle Mario kart til WII får 82 baseret på 73 reviews.

Men det er da cool at du syntes det er fed tjald, du er jo helt op og ringe :) .. men om det er det bedste Kart Racer, må jeg selv vurderer en dag når jeg får fingerne i det :) Det ser jo meget underholdende ud 8)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 21. nov 2012 19:38

Jibla skrev:Er det også nemt at sidde i et party og finde et spil?


(det her er skrevet med et glimt i øjet)

Undskyld, mens jeg lige dør af grin, og spørger om du er ny...

"BWAAAWAWAHAHAHAAHAHAAHA, er du ny?"


Hver gang, der er et spil, jeg synes er godt, så er jeg den eneste dansker, der spiller det. Jeg har obviously ikke spillet spillet med nogle fra min venneliste :P

I alt seriøsitet, så kan man godt invitere folk til lobbier, og når man hele tiden og efter endt kamp bliver ved med at spille i den samme lobby, så burde det fungere. Man skal derfor bare trykke "invite" party, og så er man flyvende, når alle har joinet rummet.

Jeg har dog ikke prøvet det i praksis, da jeg ikke har nogle venner, der spiller Sonic Transformed. Jeg går ud fra, at det virker :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster