Xboxlife forum

Dirt 3

Spil med fart på

Re: Dirt 3

Indlægaf Cena » 24. maj 2011 08:25

Beatwolf skrev:Regner også stærkt med at modtage det i morgen. Bare ærgeligt at jeg først lige er kommet ordentligt igang med Dirt 2 hehe. Men et lille spin på en af banerne i dirt 3 skader vel ikke...


Ellers må du lige tage en sygedag og få overstået Dirt 2 :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Dirt 3

Indlægaf Keras » 24. maj 2011 08:30

Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Re: Dirt 3

Indlægaf Mogwai » 24. maj 2011 14:18

Så er Dirt 3 blevet testet i et par timer og det umiddelbare indtryk er rigtig godt.

Spillet virker på mange områder præcist som 2'eren, selvfølgelig finpudset. Der er knap så meget blingbling og det visuelle design er mere sammenhængende. Codemasters er bare lysår foran hvad angår den grafiske del af menusystemer (Beat it GT5). Der er super god variation over hele linien, både mht. biler, baner og muligheden for at indstille sværhedsgraden.

Eneste minus so far er announceren og hans evige kamp om at få mig til at uploade replays på Youtube. Jeg gider det sgu ikke. Men det er godt implementeret i det mindste.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Dirt 3

Indlægaf Beatwolf » 24. maj 2011 15:11

Lyder sgu godt kanelsnegl. Kan man ikke slå kommentatoren fra ?
Fik fandema ikke engang mit Dirt 3 idag, selvom shopto sendte det i torsdags. Syntes det går langsommere og langsommere efterhånden!!!
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Re: Dirt 3

Indlægaf Mogwai » 24. maj 2011 15:19

Beatwolf skrev:Lyder sgu godt kanelsnegl. Kan man ikke slå kommentatoren fra ?
Fik fandema ikke engang mit Dirt 3 idag, selvom shopto sendte det i torsdags. Syntes det går langsommere og langsommere efterhånden!!!

Nu du siger det. Skulle ikke undre mig at man kan slå 'speech' fra i menuen. Så slipper man da for deres smarte kommentarer :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Dirt 3

Indlægaf krig » 24. maj 2011 16:22

fik mit idag, har spillet det et par timer...jeg er virkelig imponeret over spillet, det har stort set alt + lidt mere :D

kræver dog lidt at mestre styrringen
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Dirt 3

Indlægaf Meistar » 24. maj 2011 21:26

Jeg synes styringen er ringe i forhols til Dirt 2.
Bilerne virker for lette, og alt for følsomme.

Havde ingen problemer med drifting i Dirt 2, men jeg synes næsten det virker umuligt i 3'eren.
Any tips?
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Dirt 3

Indlægaf NiklasOfDoom » 24. maj 2011 22:00

Er der nogen, der kan sige om man kan slå musik til in game. Soundtracket lader til at være ret godt, men hvis man kun kan høre det i menuerne er det jo ikke meget værd. :)
NiklasOfDoom
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Re: Dirt 3

Indlægaf OpaqueCypress » 24. maj 2011 22:39

Beatwolf skrev:Lyder sgu godt kanelsnegl. Kan man ikke slå kommentatoren fra ?
Fik fandema ikke engang mit Dirt 3 idag, selvom shopto sendte det i torsdags. Syntes det går langsommere og langsommere efterhånden!!!


har heller ikke fået mit. Håber at få det i morgen :)
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Re: Dirt 3

Indlægaf Beatwolf » 24. maj 2011 22:53

Ja jeg kan egentlig også være ligeglad, for jeg får ikke spillet før på fredag hvor jeg afleverer bachelor opgave.. men jeg mindes med længsel de dage hvor der var tracking på alle shopto forsendelser og man altid kunne regne med at hvis spillet f.eks. var sendt mandag, ja så kom det dumpende ind ad brevsprækken torsdag.

Men kom endelig med nogle indtryk / tips, jer der har gamet det lidt.
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Re: Dirt 3

Indlægaf Doc Polak » 25. maj 2011 00:35

Hentede mit i blockbuster, jeg syntes det minder meget om Dirt2.
Og som jeg vidste, er Gynkhama noget være lort.!

Håber dog på nogle fede baner længere henne i spillet. :)
Doc Polak
 


Re: Dirt 3

Indlægaf Them » 25. maj 2011 08:17

Hvorfor er gynkhama noget lort
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Dirt 3

Indlægaf krig » 25. maj 2011 08:41

Them skrev:Hvorfor er gynkhama noget lort



smag og behag vel... jeg har lige gennemført spillet første gymkhana event og jeg klarede mig virkelig dårlig!
Jeg fik 1 pladser i alt andet men i gymkhana gik det stejlt ned af bakke.. jaja jeg ved godt det kræver lidt træning.. men gymkhana er det jeg finder mindst sjovt i spillet.. :wink:
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Dirt 3

Indlægaf Broendum » 25. maj 2011 08:47

Så har jeg fået det spillet lidt.. Rally delen virker fint, men det der Gymkhana er der alt alt for meget af, efter min smag. Idéen i Gymkana er såmænd okay, men som jeg skriver.. - mindre af det, og mere Rally, tak!
Broendum
 


Re: Dirt 3

Indlægaf JohnH » 25. maj 2011 08:49

Jeg følte mig virkelig underholdt , især af den der 800+ hk hillclimb bil, må se at få lagt et youtubeklip op med den, den er sgu for vild. Synes forresten at motorlyden er suveræn god i det spil!
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster