Xboxlife forum

Dirt 3

Spil med fart på

Re: Dirt 3

Indlægaf JohnH » 2. jun 2011 07:28

Rasbred skrev:er ikke så vild endnu :D

men har fået noget sjove/fede klip ud af min første aften med DIRT3

Slutning som går glat men bliver reddet :D

og hvad sker der lige for youtube klip kun kan være 30 sek... og det tager 5-10 min at uploade 30 sek klip :shock:


Ja sådan kom jeg også over mål et par gange, den bil er forresten suveræn god at køre med 8)

Ved ikke hvorfor de har den begrænsning på 30 sek, men det har flere af de andre spil også¨, og da ens video bliver slettet efter man er gået ud af den, kan man jo desværre ikke bare uploade flere 'klip' til youtube og så 'lime' dem sammen, lidt ærgerligt. Men man kan så bare nøjes med at gemme sine highligts på youtube.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Dirt 3

Indlægaf Rasbred » 2. jun 2011 08:12

Vestergaard skrev:Hahaha, fedt at du bare smadrer ind i banderne flere gange i starten af gymkhana! :D


hehe synes det er møj svært IKKE at gøre :P

JohnH skrev:
Rasbred skrev:er ikke så vild endnu :D

men har fået noget sjove/fede klip ud af min første aften med DIRT3

Slutning som går glat men bliver reddet :D

og hvad sker der lige for youtube klip kun kan være 30 sek... og det tager 5-10 min at uploade 30 sek klip :shock:


Ja sådan kom jeg også over mål et par gange, den bil er forresten suveræn god at køre med 8)

Ved ikke hvorfor de har den begrænsning på 30 sek, men det har flere af de andre spil også¨, og da ens video bliver slettet efter man er gået ud af den, kan man jo desværre ikke bare uploade flere 'klip' til youtube og så 'lime' dem sammen, lidt ærgerligt. Men man kan så bare nøjes med at gemme sine highligts på youtube.


ja det er ret ringe man ikke har mere tid :( så meget ville det jo ikke betyde at man kunne uploade 1-2 min...

men 30 sek :roll:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Dirt 3

Indlægaf Doc Polak » 2. jun 2011 09:32

Prøver igen, hvis nogle er klar i dirt, så må i gerne adde mig.
s1kora.

21 år, male, køre det hele, bare det er sammen med mennesker der ikke KUN vil køre ind i os andre på banen og ødelægge det hele. :)

BTW:
Jeg har lagt en video på youtube fra Dirt.
Men når jeg går ind på den står der "Video is unavailable"?
Er der noget man skal gøre, FØR andre kan se den derinde, eller skulle det komme automatisk, det er to dage siden jeg uploadede den.
Doc Polak
 


Re: Dirt 3

Indlægaf Rasbred » 2. jun 2011 11:37

JohnH skrev:
JacDG skrev:Er jeg den eneste der ikke har kunnet indløse nogle af de koder der fulgte med? (VIP pass samt de specielle team goodies man får). Det er ret frustrerende.


Samme problem her, har lige forsøgt og får denne fejl på Vip Pass koden :

Ups... det burde ikke være sket.
Det ser ud til, at du har fundet en fejl i systemet.

Pre-order reward koden kan jeg faktisk ikke tyde ... der er flere fejl i bogstaver/tal så de ikke kan læses... prøver at scanne det ind og sender det til Codemasters


Edit: Nåh, ser ud til at det er Marketplace systemet der er nede nu, det har åbenbart været helt nede tidligere, læste jeg lige et andet sted.


hvad fandt du ud af ?

min pre-order kode virker ikke :( eller jeg kan ikke tyde de bogstaver som der er....
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Dirt 3

Indlægaf JohnH » 2. jun 2011 12:07

Rasbred skrev:
JohnH skrev:
JacDG skrev:Er jeg den eneste der ikke har kunnet indløse nogle af de koder der fulgte med? (VIP pass samt de specielle team goodies man får). Det er ret frustrerende.


Samme problem her, har lige forsøgt og får denne fejl på Vip Pass koden :

Ups... det burde ikke være sket.
Det ser ud til, at du har fundet en fejl i systemet.

Pre-order reward koden kan jeg faktisk ikke tyde ... der er flere fejl i bogstaver/tal så de ikke kan læses... prøver at scanne det ind og sender det til Codemasters


Edit: Nåh, ser ud til at det er Marketplace systemet der er nede nu, det har åbenbart været helt nede tidligere, læste jeg lige et andet sted.


hvad fandt du ud af ?

min pre-order kode virker ikke :( eller jeg kan ikke tyde de bogstaver som der er....


Jeg fik en mail fra Codemasters, at det er noget man skal snakke med dem man har købt spillet hos om den kode, det eneste de står for er Vip koden.... typisk, så jeg skal lige en tur til Gamestop imorgen og høre hvad de vil gøre ved det.
Ikke at det betyder alverden, men når man får noget godt gratis, så skal det også virke! :D
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Dirt 3

Indlægaf Rasbred » 2. jun 2011 15:22

JohnH skrev:
Jeg fik en mail fra Codemasters, at det er noget man skal snakke med dem man har købt spillet hos om den kode, det eneste de står for er Vip koden.... typisk, så jeg skal lige en tur til Gamestop imorgen og høre hvad de vil gøre ved det.
Ikke at det betyder alverden, men når man får noget godt gratis, så skal det også virke! :D


besværligt :P springer nok bare de 4 biler over så.. de kommer nok som DLC engang..

Havde lige nogen gode rolls/styrt :D :D



også havde jeg et spin som faktisk ligner noget som var med vijle :D :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Dirt 3

Indlægaf JohnH » 2. jun 2011 16:08

Rasbred skrev:
JohnH skrev:
Jeg fik en mail fra Codemasters, at det er noget man skal snakke med dem man har købt spillet hos om den kode, det eneste de står for er Vip koden.... typisk, så jeg skal lige en tur til Gamestop imorgen og høre hvad de vil gøre ved det.
Ikke at det betyder alverden, men når man får noget godt gratis, så skal det også virke! :D


besværligt :P springer nok bare de 4 biler over så.. de kommer nok som DLC engang..

Havde lige nogen gode rolls/styrt :D :D


Ja er jo ikke så vigtigt igen.. fint styrt/roll , utroligt at bilen kan blive ved med at køre :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Dirt 3

Indlægaf PETER HELGE » 2. jun 2011 19:12

Er det ikke det man skal :0))

Vestergaard skrev:Hahaha, fedt at du bare smadrer ind i banderne flere gange i starten af gymkhana! :D
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Re: Dirt 3

Indlægaf he1nz » 3. jun 2011 14:06

Havde et skummelt uheld i går :shock:
Mister kontrollen og ryger til venstre imod grøft, men så..



Pænt urealistisk fysik handling.. men sjovt alligevel :)
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Dirt 3

Indlægaf JohnH » 3. jun 2011 14:09

he1nz skrev:Havde et skummelt uheld i går :shock:
Mister kontrollen og ryger til venstre imod grøft, men så..

Pænt urealistisk fysik handling.. men sjovt alligevel :)


Haha , pænt fed redning! =D>
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Dirt 3

Indlægaf he1nz » 3. jun 2011 14:17

^^^ Tak :)

PS Jeg vidste godt at Minier har rygte for at være være meget livlige, men det der er godt nok damp!
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Dirt 3

Indlægaf Vestergaard » 4. jun 2011 01:34

Hahaha, fuck det så godt ud ! Klart den bedste video i tråden.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Dirt 3

Indlægaf Cena » 4. jun 2011 10:37

he1nz skrev:Havde et skummelt uheld i går :shock:
Mister kontrollen og ryger til venstre imod grøft, men så..

Pænt urealistisk fysik handling.. men sjovt alligevel :)


haha nice video. Det ville nok blive en pæn populær video på youtube hvis det skete i virkeligheden :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Dirt 3

Indlægaf PETER HELGE » 6. jun 2011 15:59

he1nz skrev:^^^ Tak :)

PS Jeg vidste godt at Minier har rygte for at være være meget livlige, men det der er godt nok damp!


ADHD tuning
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Re: Dirt 3

Indlægaf koopi » 8. jun 2011 22:19

Det er sgu fedt. Jeg har ikke spillet så lang tid, men jeg fik da uploadet to videoer: og
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron