Xboxlife forum

Test Drive Unlimited 2 tråd

Spil med fart på

Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf fodbod1232 » 20. jan 2011 18:12

Tænkte da vi ikke havde en tråd om dette spil ville jeg lige oprette en :)


Starter ud med nogen videor om spillet







Er dog ligeglad med den sociale del håber bare spillet bliver godt






Det her DLC kan fåes hvis man preorder fra Gamestop mener jeg nok, kan ikke fåes alle steder, men kan downloades fra xboxen


Test Drive Unlimited 2 kombinerer umærkeligt enkelt- og multiplayeroplevelserne til en dynamisk verden med indhold og udfordringer i konstant udvikling. Spillerne kan selv definere deres online-image ved at tilpasse deres avatarer og køretøjer i hidtil uset omfang og anskaffe sig ejendomme, tøj og andet udstyr, der hører en international luksus-livsstil til. Helt nye former for racerløb, biltyper, miljømæssige udfordringer, steder og meget mere hæver standarden i denne storslåede spilserie til nye højder.

Udgivelsesdato 11 Februar 2011

Når men jeg skal helt sikkert have det :D
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf Mogwai » 20. jan 2011 18:35

Jeg glæder mig også meget til spillet. Har dog aldrig spillet 1'eren...
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf BulletEyeDk » 20. jan 2011 20:22

Ser også meget frem til denne titel, 1.eren var et virkelig fedt spil hvor jeg brugte oceaner af tid.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf allanb » 20. jan 2011 20:30

Efter alt jeg har læst og set om spillet, så er dette jo bare SIMS on wheels.. De gør mere for at fremhæve features som tøj og bolig, man kan vise sine venner end for selve race/køre indholdet...Dette tror jeg kommer til at ødelægge spillet for mig, men det får nu lige chancen,. For man er jo blevet overrasket før ;-)
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf IkkNico » 20. jan 2011 20:48

SPOILERS ... måske

Jeg har ikke selv set denne video, men derfor kan jeg jo godt dele lidt med jer, der ser frem til TD2.
De første 10 minutter af spillet i HD ... med tysk kommentator.

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf fodbod1232 » 21. jan 2011 21:08

fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf CvKM » 21. jan 2011 21:26

Hvorfor står der at det udkommer 11. Marts i europa? GameStop her i byen siger 11. Februar. :?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf kofoed » 21. jan 2011 21:51

CvKM skrev:Hvorfor står der at det udkommer 11. Marts i europa? GameStop her i byen siger 11. Februar. :?


For GameSpot er fail :D det udkommer nemlig helt som din GameStop siger, d. 11 februar
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf CvKM » 21. jan 2011 21:57

Ja, jeg tænkte det sku nok. Frygtede lige. :P
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf fodbod1232 » 23. jan 2011 11:38

fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf Niki Lauda DK » 23. jan 2011 23:33

Kikset customization i forhold til hvilket år vi er i.....
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf YaKuZa_MaB » 23. jan 2011 23:54

Jeg ved sku ikke rigtigt men 1eren af tdu sagde mig ikke det store og nu hvor jeg ser trailere for 2eren så kan jeg ikke lade være med at sidde tilbage med tanken om at det kunne være blevet så meget bedre på så mange punkter især grafikken synes jeg ser skidt ud og som der bliver sagt som sidste trailer customization er stort fail i mine øjne men måske kan man blive overrasket hvem ved.
[img]http://www.chart-attack.com/xbox.jpg[/img]
YaKuZa_MaB
Niveau 3
 
Indlæg: 202


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf BulletEyeDk » 3. feb 2011 01:53

Jeg har egentlig en preorder liggende hos EB games, men tilsyneladende har www.simplygames.com spillet på lager og sender det ud trods embargo, der er flere fra TDU2's officielle forum som har modtaget spillet derfra, prisen er endda også ganske fin.
Incl. porto er prisen ca. 345kr. det var simpelthen for fristende, så har netop smidt en ordre hos simplygames og håber på at modtage spillet tidligt i næste uge :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf CvKM » 3. feb 2011 07:49

Nu kripler det i fingrene... Tænk at have det måske 5 dage før ens venner. :twisted:
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf Ryzzer » 3. feb 2011 10:18

Bestilt :D
Ryzzer
Niveau 2
 
Indlæg: 116


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster