Xboxlife forum

Forza Motorsport 4 - Show Off Tråden

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 4 - Show Off Tråden

Indlægaf CvKM » 22. okt 2011 17:12

Clearlycoolguy, hvor uploader du henne? Jeg kan ikke få mine i samme størrelse som dine. :?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 4 - Show Off Tråden

Indlægaf clearlycoolguy » 22. okt 2011 17:14

edit-ish: så ikke at i havde postet i mellemtiden :)

mircu: fede billeder/biler, kan især godt lide toyota'en (som jeg lige har glemt navnet på)

cvkm: jeg downloader mine billeder fra fm.net, uploader dem til flickr.com, vælger medium størrelse når de er uploadet (640x320 vidst), højreklikker på billedet > åbn i ny fane, og tager linket fra adressebaren og sætter imellem [img]og[/img] (der er også en "img" knap hvis du vælger "komplet skrivefelt" når du laver ny besked)
tidligere goudish :D
clearlycoolguy
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Forza Motorsport 4 - Show Off Tråden

Indlægaf CvKM » 22. okt 2011 17:25

Endelig fik jeg det til at virke. Hold kæft hvor er det egentligt besværligt, men nu har jeg jo også en del fotos at vise frem. ;) Og alle er mine egne, dog er visse paints hentet fra Storefront.

Mit allerførste billede i Forza Motorsport 4!
Billede

Min lille Citroen C1.
Billede
Billede

Gruppebillede med nogle venner, den ene af dem er Elvig1924 i hans Fiat Punto. :D Og til sidst et af noget elbil-race.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Min Ekstra Bladet bil. :)
Billede
Billede
Billede
Billede

Hurtig bil til drag. Ikke indstillet eller noget, bare lige en hurtig tuning.
Billede

Min BMW. Køre rigtig godt. Var meningen jeg ville have voldtunet den og lavet den til en Brian-bil men lige p.t. kører den som sagt rigtig godt så den bliver stående som den er. :)
Billede
Billede
Billede
Senest rettet af CvKM 22. okt 2011 17:56, rettet i alt 1 gang.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 4 - Show Off Tråden

Indlægaf clearlycoolguy » 22. okt 2011 17:30

Kan ikke rigtig se dit billede.. ved ikke om det kun er mig. Kan godt se det når jeg højreklikker og går ind på din flickr.
tidligere goudish :D
clearlycoolguy
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Forza Motorsport 4 - Show Off Tråden

Indlægaf MesterV » 22. okt 2011 18:45

Billede

Billede

Nothing much - men jeg har i det mindste selv lavet dem :D
[size=200][color=red][b]DET ER MORDEREN DER ER BUTLEREN !!![/b][/color][/size]
MesterV
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Silkeborg


Re: Forza Motorsport 4 - Show Off Tråden

Indlægaf CvKM » 22. okt 2011 18:51

Lad mig sige det sådan her: Jeg kunne ikke gøre det bedre. Jeg er elendig til at lave paints...
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 4 - Show Off Tråden

Indlægaf Them » 22. okt 2011 20:31

Min Evo x greedy shadow

Billede

Billede

Billede
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Forza Motorsport 4 - Show Off Tråden

Indlægaf Them » 22. okt 2011 20:32

Fuck de blev store de billeder!! hvordan kan det være???
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Forza Motorsport 4 - Show Off Tråden

Indlægaf sebru » 22. okt 2011 21:18

Så blev det min tur til at bidrage med lidt til alle os bil fans.

I først omgang bliver det to billeder af min simple, men ikke mindst fantastisk Ford Ka.
Som virkelig giver modstanderne kamp til stregen, i det online gamemode ved navn tag (virus).

Den er selvfølgelig optimeret, så den bliver drevet fremad på alle fire hjul, samt kysser grænsen til at blive en S-klasse (i Virus, må en bil højest være af klassen A)
Men nok snak, her er billederne.

Billede

Billede
Billede
sebru
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Re: Forza Motorsport 4 - Show Off Tråden

Indlægaf Mircu » 22. okt 2011 21:25

Jeg vil bare efterlade dem her, kommer fra en ~12 mands private lobby med lidt sjov, replayen lukkede dog lige inden, at vi havde alle bilerne på linie til drag :(

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Forza Motorsport 4 - Show Off Tråden

Indlægaf clearlycoolguy » 23. okt 2011 00:00

CvKM skrev:Endelig fik jeg det til at virke. Hold kæft hvor er det egentligt besværligt, men nu har jeg jo også en del fotos at vise frem. ;) Og alle er mine egne, dog er visse paints hentet fra Storefront.

*pics*


Ser godt ud :)
Og ja, det kræver lidt arbejde men det er det værd synes jeg.

Rart at se, at folk uploader lidt mere =D>

- Jeg tror jeg er færdig med paint-booth for idag, nu bliver bilerne decideret underlige...

Billede

Billede
tidligere goudish :D
clearlycoolguy
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Forza Motorsport 4 - Show Off Tråden

Indlægaf Descenter 1976 » 23. okt 2011 13:17

Jeg malede en del i FM3, men det er endnu ikke blevet til så meget i 4eren endnu.

Mit store værk, var en realistisk udseende fugleedderkop som jeg arbejdede på i FM3, den har jeg dog fået flyttet med, så mangler bare at bruge et par tusinde timer mere før den skal smides på bilerne (Damn der er grim)!!! Den skule egentlig have siddet på en Porsche Spider men øv øv ingen Rettigheder til Porsche i denne omgang!

Derfor har jeg ikke så meget at vise frem endnu :-(
Så i må nøjes med et enkelt dyt for nu! ;-P


Billede

Billede
"Nummerpladen: Jeg heder rigtigt Michael Andersen, og er født d. 26/6 -76"
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Forza Motorsport 4 - Show Off Tråden

Indlægaf boblerne32 » 23. okt 2011 13:29

Descenter 1976 skrev:Jeg malede en del i FM3, men det er endnu ikke blevet til så meget i 4eren endnu.

Mit store værk, var en realistisk udseende fugleedderkop som jeg arbejdede på i FM3, den har jeg dog fået flyttet med, så mangler bare at bruge et par tusinde timer mere før den skal smides på bilerne (Damn der er grim)!!! Den skule egentlig have siddet på en Porsche Spider men øv øv ingen Rettigheder til Porsche i denne omgang!

Derfor har jeg ikke så meget at vise frem endnu :-(
Så i må nøjes med et enkelt dyt for nu! ;-P


Hvor lang tid har du ca brugt på den?

Superflot :)
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Re: Forza Motorsport 4 - Show Off Tråden

Indlægaf Descenter 1976 » 23. okt 2011 13:56

Mange Tak! :oops:

Ikke så længe... Jeg startede efter arbejde ved en 3tiden om natten med at bygge logoet op,
Da klokken blev 6 var jeg noget træt og begyndte at hoppe over hvor gæret var lavest,
derfor er jeg heller ikke helt tilfreds, skal lige rette lidt i det. (Er lidt en perfektionist når det kommer til sådan noget)

Men ved ca 7 tiden lavede jeg vel det sidste og smed det på bilen, klokken 8 gik jeg så i seng godt smadret.

Så en 4-5 timer vel fra start til slut.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Forza Motorsport 4 - Show Off Tråden

Indlægaf Descenter 1976 » 23. okt 2011 15:37

fugleedderkoppen jeg snakkede om har PT kun et ben og mangler en del detaljer, plus de skygger mm. der skal til for at få den til at se rigtig ud, men har nu duplikeret det ene ben 7 gange og så smidt en rå version på bilen...

Synes lige i skulle have chancen for at kigge den.

Billedet er på Storefronten.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster