Xboxlife forum

Forza 4 - tråden

Spil med fart på

Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf jepsen80 » 12. jun 2011 11:45

CrazyMonkey-dk skrev:
Mircu skrev:Så er der god lang introduktion med deres game director, som forklarer lidt af hvad der er skete af nye ting - Jeg må sige, at jeg synes det lyder godt, jeg nød Forza 3, meget, lader til at jeg bare kan gøre det mere den her gang :p

http://e3.gamespot.com/video/6318146/forza-motorsport-4-demonstration?hd=1



Det er ser sgu mega godt ud, og jeg tror sgu nok det bliver en GT5 killer. Men forfanden MS, med sådan et mega godt bilspil, så burde der også været et godt rat [-o<


Det er nok kun dem med xbox der syntes det :)
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf C.C » 13. jun 2011 00:23

jepsen80 skrev:
CrazyMonkey-dk skrev:
Mircu skrev:Så er der god lang introduktion med deres game director, som forklarer lidt af hvad der er skete af nye ting - Jeg må sige, at jeg synes det lyder godt, jeg nød Forza 3, meget, lader til at jeg bare kan gøre det mere den her gang :p

http://e3.gamespot.com/video/6318146/forza-motorsport-4-demonstration?hd=1



Det er ser sgu mega godt ud, og jeg tror sgu nok det bliver en GT5 killer. Men forfanden MS, med sådan et mega godt bilspil, så burde der også været et godt rat [-o<


Det er nok kun dem med xbox der syntes det :)


Ja, for de heldige svin med PS3 er jo så heldige at kunne få et Logitech G22 :(
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mircu » 27. jun 2011 10:54

Så er der Limited Collectors Edition info!

http://forzamotorsport.net/en-us/LCE_ForzaMotorsport4/
Så mangler vi bare pre-order bonuses i EU, er der ikke noget info om endnu :(
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Playkid » 27. jun 2011 12:18

De måtte gerne inkluderer en usb stick i pakken igen :)
Playkid
 


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf A42Merlin » 27. jun 2011 12:27

Den LCE udgave skal jeg da have :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf CvKM » 27. jun 2011 16:42

Mircu skrev:Så er der Limited Collectors Edition info!

http://forzamotorsport.net/en-us/LCE_ForzaMotorsport4/
Så mangler vi bare pre-order bonuses i EU, er der ikke noget info om endnu :(


Prøv at gå i Blockbuster og bestil din kopi? Det gjorde jeg da for et par uger siden, og den stod til 499kr. (skal så betale 449kr. da jeg lagde 50kr. i depositum). :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mircu » 27. jun 2011 18:42

CvKM skrev:
Mircu skrev:Så er der Limited Collectors Edition info!

http://forzamotorsport.net/en-us/LCE_ForzaMotorsport4/
Så mangler vi bare pre-order bonuses i EU, er der ikke noget info om endnu :(


Prøv at gå i Blockbuster og bestil din kopi? Det gjorde jeg da for et par uger siden, og den stod til 499kr. (skal så betale 449kr. da jeg lagde 50kr. i depositum). :D


Jah, men det er pre-order bonusser, der ikk er infomation om endnu, hvor de i US, alt efter hvor de bestiller det får en af 5 forskellige biler - Regner dog med at bestille fra amazon som altid, det er så dejlig let og en del billigere :p
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf C.C » 1. jul 2011 23:18

Håber faktisk på også på at kunne køre nogle længere løb i stil med DTM, hvor pitstop o.s.v er del af løbet :) Men nok noget man må drømme om ;)
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf DK Anders » 5. jul 2011 19:12

Kunne personligt ikke lide de lange baner, hvor man skulle køre den samme lange bane 8 gange. Det blev sq for ensformigt for mig, men jeg glæder mig sq til Forza 4, og håber at det der Kinect virker! Ikke for at lyde mega doven, men hvis man SKAL stå op for at bruge det, er det skidt. :?
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf loonitunius » 6. jul 2011 00:21

kinect skulle netop registrer når du bruger et rat, f.eks så den tracker dit hoved og derved beregner om du kikker rundt i bilen, derfor regner jeg med man kan bruge det siddene ... har selv købt knect kun til dette spil ( selv om jeg ret hurtigt ( haft 2 uger ) efter købte 1 spil mere til det for det sku for griner at bruge )
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mircu » 6. jul 2011 13:48

Så er min LCE pre-order på plads - Desværre lader det til, at kun Game og Gamestation (ikke en butik jeg har den store kendskab til) får eneret i UK, så må vi se hvordan Game er derovre af :D Men bare til info, hvis andre folk kiggede efter den, på andre engelske sider :)

Og lige for at få det besvaret, så virker headtreacking, køre uden rat osv, selvfølgelig når man sidder ned, sådan de har demoet det, i hvert fald, så mon ikke at det også bliver sådan :p
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf CvKM » 6. jul 2011 18:12

300km/t... Ens kæreste flasher lige jaderne fordi hun er vild i buksen, og selvfølgelig kigger man væk, mens Kinect-tracking er på... BANG! :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Jetsonboy » 6. jul 2011 22:26

Kommer limited edition også i DK?
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mircu » 27. aug 2011 10:32

Achievement liste - Den ser sgu god ud, kun 2, at jeg langtfra er sikker på, at jeg vil kunne få med tiden, nemlig unicorn car og kinect, da jeg ikke ejer sådan en, og har ikke lige de store planer om at købe en, men alt i alt, synes jeg, at det ser meget godt ud, blandt med hurtige at få, og så de helt store :)
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mogwai » 27. aug 2011 11:15

Mircu skrev:Achievement liste - Den ser sgu god ud, kun 2, at jeg langtfra er sikker på, at jeg vil kunne få med tiden, nemlig unicorn car og kinect, da jeg ikke ejer sådan en, og har ikke lige de store planer om at købe en, men alt i alt, synes jeg, at det ser meget godt ud, blandt med hurtige at få, og så de helt store :)

Det bliver sjovt at se achievement hunters købe Kinect for at få 5G :D
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster