Xboxlife forum

Forza 4 - tråden

Spil med fart på

Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Morten Skou » 14. okt 2011 21:55

Jeg er også frisk lidt senere - men får sikkert tæsk, jeres tider er jo helt vilde :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Kyian » 14. okt 2011 23:29

Nå, det blev til 3 timers spil her til aften, og lvl 15. Desværre er spillet ikke mit, og skal afleveres tilbage i morgen. MEn klart jeg skal have det i nær fremtid.
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf SEmborg » 14. okt 2011 23:31

Modtog det med posten i dag! Super fedt spil - helt klart en værdig efterfølger til Forza 3 - og hvor er mange af de designs, folk selv har lavet og smidt på storefronten'en bare fede :D
SEmborg
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf fodbod1232 » 15. okt 2011 00:26

Kan man bruge en computer driver til Forza 4? Kan huske de lange race på 1 time i Forza 2, som man får ondt i fingeren af:(
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf YaKuZa_MaB » 15. okt 2011 01:00

Har nu spillet siden kl 16:00 og er nået til level 20 så nu må jeg vidst hellere hoppe i seng har jo hele lørdag til at spille i også.
[img]http://www.chart-attack.com/xbox.jpg[/img]
YaKuZa_MaB
Niveau 3
 
Indlæg: 202


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Jake242 » 15. okt 2011 05:59

Aner ikke hvad level jeg er, 5 eller noget... men tjente igår omkring 1 million Cr på at køre dragrace i rivals. Tricket er at slå så nemme rivals som muligt så man langsomt "climber" på leaderboardet... indtil man når ens niveau. Ligger omkring nummer 400 nu på leaderboard og kan ikke tvinge mere ud af min Ford Mustang Cobra(gammel spand der ligner lort med en cobra på)... men den har for længst kørt sin værdi ind(påkostet ca 80.000 Cr - indtjent over en mil.)

Alle kan gøre dette, lad være med at gå efter de store summer til at starte med, eller langsomt byg din bil op til at kunne lave bedre og bedre tider.

Men husk også at kig restrictions igennem, så man ikke ender med at bygge en bil der ikke kan bruges.

EDIT: Tricket ligger i at det er DRAGRACE, det tager kun 11 sekunder at tjene 150.000 Cr :D
Senest rettet af Jake242 15. okt 2011 06:56, rettet i alt 1 gang.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Kyian » 15. okt 2011 06:47

fodbod1232 skrev:Kan man bruge en computer driver til Forza 4? Kan huske de lange race på 1 time i Forza 2, som man får ondt i fingeren af:(


Det tror jeg godt du kan, men 1t er jo ingenting. Så bare kom i gang :D
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Jake242 » 15. okt 2011 06:50

Er det kun mig der syntes det er fesent at få en bil og så har den ingen salgs værdi?... af en eller anden årsag så gider jeg bare ikke at have de skod æsker i garagen, Veyron eller Fiat 500, tror bare jeg smider et design på og sælger lortet.

Så hvis der er nogen der leder efter en billig Veyron så kommer den op en gang i aften, same goes for the rest of the shit(458, ZR1, Camaro osv.)

EDIT:
Nåh nej... de kan jo ikke engang sælges på AH, sikke noget pis!
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Bolt » 15. okt 2011 07:14

Morten Skou skrev:Er der nogen af jer der spiller med Microsofts nye rat? Og i så fald, hvad synes I om det?


Jeg gør og er meget positivt overrasket over, hvor god en rat-følelse det giver.
Bertel Bolt-Jørgensen
Hjemmeside: http://bertelbolt.dk
Blog: http://bb-j.dk
Bolt
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Stoffer » 15. okt 2011 10:45

Jeg har lige smidt en request til XBDK car clubben :)
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mogwai » 15. okt 2011 11:28

Stoffer skrev:Jeg har lige smidt en request til XBDK car clubben :)

Samme her ;)

FM4 er sgu fedt og man føler sig helt på hjemmebane i forhold til 3'eren :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf CvKM » 15. okt 2011 11:58

Er det bare mig eller er AI's ekstremt hurtige i forhold til ens egne biler? :shock: Det giver jo ingen mening at en Ford Mustang der er lavere klasse end min Supra samt er meget langsommere i stats, tager fra mig på langsiderne og at jeg er 3 omgange om at komme forbi den selvom den kører lige foran mig. Og ydermere synes jeg AI's bliver svagere hvis man kører løbene fra Event List?

Kan man slet ikke gøre AI's mildere?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Blade Dk » 15. okt 2011 12:04

Du må da bare køre noget bedre ,
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf CvKM » 15. okt 2011 12:07

Svar nu lidt seriøst...

Jeg synes bare det er røvirriterende at man skal kæmpe som en gal om en førsteplads der alligevel kun giver 4000CR nogle gange.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Blade Dk » 15. okt 2011 12:22

Jeg var skam os seriøs jeg har ingen problemer med at tage 1 pladsen på de svære sværhedgrader så kik ind af og øv dig noget mere
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron