Xboxlife forum

Forza 4 - tråden

Spil med fart på

Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Morten Skou » 20. jan 2012 15:11

Nej det er ikke muligt at dele savegames imellem profiler :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf svend-bent » 21. jan 2012 00:06

Them skrev:Hey, er lige begyndte at spille forza 4 igen, og det er rigtig som skou, der er ingen unicorn biler tilslag.

Men har ledt og ledt efter en HKS lancer time attack, tænke på om der var nogen af jer der havde den og evt ville bytte eller noget i den still???


Man kan ikke sende Unicorns :(
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Morten Skou » 21. jan 2012 00:27

Har lige gennemført lidt forskellige antal omgange i en private match i håb om at det ville give mange XP til min Ferraris XP.

5 omgange = 12.000 XP
10 omgange = 15.000 XP - (22.390 CR)
50 omgange = 50.000 XP - (70.000 CR)

Det tager ca. 45 sekunder pr. omgang med min Ferrari på Indianapolis Speedway Oval, så lidt hurtig hovedregning siger, at det faktisk bedst kan betale sig at tage 5 omgange pr. gang :-)

Det giver dermed ca. 2400 XP i minuttet, hvis man regner loadtid osv. med. Jeg mangler 1,4 millioner XP for at blive level 50. Dvs. ca 10 timer hvis jeg virkelig går til den....

Konklusion: "Factory Driver" er en lorte achievement.!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Rahbek » 21. jan 2012 00:36

Morten Skou skrev:Har lige gennemført lidt forskellige antal omgange i en private match i håb om at det ville give mange XP til min Ferraris XP.

5 omgange = 12.000 XP
10 omgange = 15.000 XP - (22.390 CR)
50 omgange = 50.000 XP - (70.000 CR)

Det tager ca. 45 sekunder pr. omgang med min Ferrari på Indianapolis Speedway Oval, så lidt hurtig hovedregning siger, at det faktisk bedst kan betale sig at tage 5 omgange pr. gang :-)

Det giver dermed ca. 2400 XP i minuttet, hvis man regner loadtid osv. med. Jeg mangler 1,4 millioner XP for at blive level 50. Dvs. ca 10 timer hvis jeg virkelig går til den....

Konklusion: "Factory Driver" er en lorte achievement.!


Fyr op for noget god musik og så er det bare på den! DER ER KUN EN VEJ; FREM!
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Morten Skou » 21. jan 2012 01:09

Tror faktisk at hvis jeg starter med denne:

Forza World Tourer
Finish a race on every race track in Forza Motorsport 4.

Så er der x antal løb der skal køres og så får jeg XP til Ferrarien der også. Så må jeg tage det der mangler senere ;)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Jake242 » 1. feb 2012 19:23

Du kunne evt køre løb designet til Ferrari... man får ofte affinity bonus ved at køre løb kun designet til ét mærke... det kan være f.eks 50% oveni af xp.

og husk at slippe håndbremsen Skou... :-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf WozziFuzz » 3. feb 2012 10:04

Hænger lidt ud i Auktion House pt.. Er der egentlig nogen kendetegn ved "Unicorn Cars" ud over at prisen er høj? Hedder sælger noget med "Turn 10", eller hvordan?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Morten Skou » 3. feb 2012 10:11

Der er en seperat fane hvor der sælges "Unicorns" - er det ikke RB man skal trykke på for at komme over på den?

Der har vidst tidligere været en liste over alle unicorns her i tråden.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf WozziFuzz » 3. feb 2012 10:26

#Skou

Okay det havde jeg slet ikke set :). Men det er da en dejligt nem måde at få adgang til dem så! Troede man selv skulle finde dem tilfældigt, godt man ikke skal :D
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf WozziFuzz » 3. feb 2012 15:06

Okay, har spillet Career næsten 3 timer idag. Er level 25 og har udelukkende (næsten) - kun kørt med Nissan, så jeg i sidste ende når "Affinnity Level 50" (Achievement) - med netop Nissan. Men det går jo super langsomt det der. Når jo driver level 90 før Afinnity Level Nissan når de 50... Er der forskel på Manufactuers, eller taget det bare en krig?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf CvKM » 3. feb 2012 17:15

Hvor meget har folk gennemført efterhånden? Jeg ligger selv i Level 98 og har gennemført cirka 32,1% (mener jeg der står). :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf kolyzer » 9. feb 2012 17:59

Mener der var snak om at vi skulle have gang i XRL ligesom vi havde i FM3.. er der noget nyt på den front?
Billede
kolyzer
Niveau 3
 
Indlæg: 265


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Morten Skou » 9. feb 2012 18:54

Ja det ville være fedt, jeg har bare selv haft en super travl december/januar :) Men det begynder da at se lysere ud. Er der nogen der kunne være friske til at være med til at arrangere det?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf FDNY SQ1 » 12. feb 2012 10:38

CvKM skrev:Hvor meget har folk gennemført efterhånden? Jeg ligger selv i Level 98 og har gennemført cirka 32,1% (mener jeg der står). :D


Lev. 70, ikke liige styr på gennemført i %
Mine Forza 4 og Horizon fotoside.:
http://www.flickr.com/photos/kmracing/

Billede

hvis man kvæler en smølf, hvilken farve får den så i hoved.....?
FDNY SQ1
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf carlmlr » 15. feb 2012 19:46

Morten Skou skrev:Ja det ville være fedt, jeg har bare selv haft en super travl december/januar :) Men det begynder da at se lysere ud. Er der nogen der kunne være friske til at være med til at arrangere det?

Jeg ville være frisk på at hjælpe. Kan desværre nok ikke så meget da jeg går på efter skole og har smadret min bærbare. :(
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 59 gæster

cron