Xboxlife forum

Forza 4 - tråden

Spil med fart på

Forza 4 - tråden

Indlægaf Hyggen76 » 16. aug 2010 19:19

Tror faktisk at, når den nye Forza kommer, at det kommer til at blive så ufattelig fedt at dem måske kommer til at overskygge Gran Turismo 5.

Prøv at se med her :

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=n2gepYCt7TU[/youtube]
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf Macheta » 16. aug 2010 19:23

Haha, tror sgu ikke at du skal forvente at det går hen og overgår GT5!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Indlægaf Niki Lauda DK » 16. aug 2010 19:26

Kinect imponerer ikke mig, mere end Wii. Det er da meget sjovt en gang imellem, men at spille et seriøst spil med klovnefagter er ikke holdbart i længden. Controlleren er stadig kongen !

Forza 2 og 3 er i bund og grund det samme spil, selvfølgelig med betydelige forskelle - men gameplay, onlineoplevelse osv. er nøjagtigt det samme og derfor ser jeg ikke specielt meget frem til FM4 da 2'eren mættede mig og gjorde FM3 forholdsvist hurtigt kedeligt. Måske lige bortset fra paintdelen og SF. Men det er keder mig så til gengæld nu !
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf BulletEyeDk » 16. aug 2010 19:29

Ser bestemt også selv frem til Forza4 og håber de retter de fejl og mangler der var i 3'eren.

Mht. styringen så har jeg også svært ved at se mig spille bilspil med et "luft rat", jeg vil til enhver tid foretrække controller eller et rigtig rat. :wink:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf SosDenmark » 17. aug 2010 06:48

Luftrat vil ikke holde en meter !

Men tilgengæld kunne det være fedt at kunne lave designs med Kinect !
SosDenmark
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Indlægaf Hyggen76 » 17. aug 2010 07:51

Det man så kan håbe på med Forza 4, er at man kan lige så meget med en controller som man kan med det der Kinect.

For mig handler det om at jeg kan vælge hvad jeg vil bruge, uden at jeg føler jeg har håndjern på.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf OpaqueCypress » 17. aug 2010 07:57

glæder mig faktisk til kinect og forza 4.
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Indlægaf URC Fightdogg » 17. aug 2010 08:30

Altså selvfølgelig ser man frem til Forza 4 men det der med at sidde ud i luften med hænderne, nej tak, jeg fortrækker mit rat, sidder jo heller ikke sådan i det virkelige liv, dog er der nogen man skulle tro der gjorde engang imellem LOOL :)

Men hvorfor altid sammenligne med GT5, forstår jeg ikke noget af, GT5 er ikke engang ude endnu så man aner ikke hvor godt eller dårligt det bliver, er man til bilspil så har man dem vel begge ;)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf FDNY SQ1 » 17. aug 2010 13:18

Jeg gider lige præsis at sidde med et luft rat den tid en omgang i Mario kart tager, derefter skal det bare overståes....! hvad gør man ikke for sit barn...

Håber Turn 10, når Forza 4 udkommer har begge muligheder, ellers tror jeg sgu der bliver ballade..

LooL URC, så faktisk en som kørte med luft rat idag, og der virkede ikke for hun ramte et vejskilt...!
Mine Forza 4 og Horizon fotoside.:
http://www.flickr.com/photos/kmracing/

Billede

hvis man kvæler en smølf, hvilken farve får den så i hoved.....?
FDNY SQ1
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf SosDenmark » 17. aug 2010 14:41

Så fik jeg set videoen og må indrømme at det ville være fedt hvis man de tracker ens hoved selvom man kører med almindeligt rat.
Ville sgu være fedt at kunne kigge ud af sideruden når man overhaler en anden spiller og så lige give ham fingeren ;)

Eller i mit tilfælle er det sgu nok mest omvendt....
SosDenmark
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Indlægaf FDNY SQ1 » 17. aug 2010 18:56

SosDenmark skrev:Ville sgu være fedt at kunne kigge ud af sideruden når man overhaler en anden spiller og så lige give ham fingeren ;)

Eller i mit tilfælle er det sgu nok mest omvendt....


Derfor kan du da godt give ham fingeren alligevel... :D
Mine Forza 4 og Horizon fotoside.:
http://www.flickr.com/photos/kmracing/

Billede

hvis man kvæler en smølf, hvilken farve får den så i hoved.....?
FDNY SQ1
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf SnoobyFreddy » 21. aug 2010 11:23

Jeg tror, det bliver spændende med et nyt Forza spil og en ny måde at spille på - det kan da ikke gå helt galt.. Eller kan det? ;) Tror jeg næppe.. Det skal ihvertfald nok blive spændende!
SnoobyFreddy
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Indlægaf Buktu » 21. aug 2010 11:46

SosDenmark skrev:Så fik jeg set videoen og må indrømme at det ville være fedt hvis man de tracker ens hoved selvom man kører med almindeligt rat.
Ville sgu være fedt at kunne kigge ud af sideruden når man overhaler en anden spiller og så lige give ham fingeren ;)

Eller i mit tilfælle er det sgu nok mest omvendt....


Hvordan vil du bevæge hovedet og stadig have øjnene på fjernsynet? :lol:
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Chaui » 21. aug 2010 12:07

Han ser satme ikke smart ud når han har gang i det kinect gøgl. er fuldstændig tabt bag vognen, for kan ikke se bare det mindste fede i at sidde med armene ude i luften og styre en bil uden nogen form for controller. intet af det giver mening.

Hvad angår Forza 4, bliver det nok Forza 3 med nogle få upgrades hist og her. Vent nu lige og se GT5 inden du dømmer Forza 4 til at være bedre.

Tror sku vi bliver blown away af GT5. med WRC og Nascar(siger mig ikke så meget) formår de at smide en hel del i samme spil. og så forhåbenligt det klassiske GT feeling/lyd osv. går det ikke galt.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Indlægaf Hyggen76 » 21. aug 2010 12:47

Chaui skrev:Han ser satme ikke smart ud når han har gang i det kinect gøgl. er fuldstændig tabt bag vognen, for kan ikke se bare det mindste fede i at sidde med armene ude i luften og styre en bil uden nogen form for controller. intet af det giver mening.

Hvad angår Forza 4, bliver det nok Forza 3 med nogle få upgrades hist og her. Vent nu lige og se GT5 inden du dømmer Forza 4 til at være bedre.

Tror sku vi bliver blown away af GT5. med WRC og Nascar(siger mig ikke så meget) formår de at smide en hel del i samme spil. og så forhåbenligt det klassiske GT feeling/lyd osv. går det ikke galt.


Nu har Gran Turismo jo altid været en slags konge indenfor bil spil, lige siden PS1. Jeg er da selv spændt på Gran Turismo 5.

Men jeg er da også spændt på hvor godt Forza 4 bliver, og det bliver det samme lort som nu, med masser af biler, og ganske få baner i forhold til den samlede antal biler. Fx hjælper det jo ikke at man har 500 biler og under 50 baner, hvor af halvdelen af dem er forskellige layouts.

Så jeg er da både spændt på Forza 4 og Gran Turismo 5. Det kunne jo ende med at det bliver svært at vælge hvad man vil spille:-D
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron