Xboxlife forum

MotoGP2

Spil med fart på

MotoGP2

Indlægaf Buktu » 24. apr 2004 16:26

Hey.. Har et par spørgsmål omkring MotoGP2.. Jeg sidder selv og spiller det, og har lige PT en 46/20/45/45 cykel... Men der er et par ting jeg ikke lige fatter.

Jeg ved ikke hvor mange herinde der har spillet, men here we go..

I Stunt mode.. Hvordan er det overhovedet muligt at få 1.000.000 point?! Jeg har kun fået 100.000...

Hvilken type motorcykel er bedst? Jeg skifter lige i øjeblikket, mellem de to Hondaer, og jeg da mærke meget stor forskel på dem. Den 4 cylindrede, er MEGET hurtigere, men skrider meget let ud, og ejg finder den ret svær at styre ordentligt. Den anden er en del lettere at styre, men så også det langsommere. Jeg "frygter" at jeg skal til at bruge den hurtige, nu når jeg skal til at igang med Legend.

Og sidste problem... Jeg kan ikke lave powerslide. Jeg ved ikke hvorfor, og ejg kunne sidst jeg spillede, men nu vil den ganske enkelt ikke. Jeg trykker Accelerations knappen i bund, to hgange, hurtigt efter hinanden, men lige meget hjælper det..

Nogen der kan hjælpe mig?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron