Xboxlife forum

Blur vs. Split/Second

Spil med fart på

Blur vs. Split/Second

Indlægaf Mogwai » 28. maj 2010 22:36

Howdy!

Nu sidder jeg og kigger lidt rundt på nettet for sammenligninger mellem de to arcaderacers Blur og Split/Second. Begge demoer er blevet afprøvet, men nu fortæller en demo jo ikke altid helhedsoplevelsen af et spil.

Umiddelbart virker Blur til at være lidt mere old school 'Mario Kart racing' med powerups hvorimod Split/Second hælder mere til ren racing med eksplosioner. En ting jeg har bemærket er at S/S har et lækkert minimalistisk HUD. Grafikken virker også en smule mere poleret end i Blur.

Men som sagt så har jeg kun spillet demoerne. Idéen med tråden er ikke at bashe det ene spil frem for det andet, men mere om at høre folks oplevelser med de to spil (som jo unægtelig ligger i nogenlunde samme genre).

Fire away ;)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Blur vs. Split/Second

Indlægaf heinstach » 28. maj 2010 23:02

Blur er superfedt online men en smule kedeligt i singleplayer.

Split/Second har fået noget bedre anmeldelser end Blur.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf FDNY SQ1 » 29. maj 2010 00:37

har lige spillet lidt blur på 3eren, og syntes rigtigt godt om det. Et Mario kart med "rigtige" biler..!

Split/Second ligger og venter....
Mine Forza 4 og Horizon fotoside.:
http://www.flickr.com/photos/kmracing/

Billede

hvis man kvæler en smølf, hvilken farve får den så i hoved.....?
FDNY SQ1
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf Rechain » 29. maj 2010 13:03

Er også lidt i tvivl, men ender nok med at købe dem begge :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf BlackWolfieDK » 29. maj 2010 15:31

blur er da udentvivl bedst.

ikke sådan noget disney shit ^^
BlackWolfieDK
Niveau 4
 
Indlæg: 301


Indlægaf André » 29. maj 2010 15:35

en arcaderacer fra bizarre kan kun gå godt, prøvede begge demoer og blur var den fedeste syntes jeg, det andet var lidt for t-hansen aktigt med alle eksplotioner osv. :) nu prøver jeg at finde ud af om ps3 udgaven af Blur understøtter G25 rattet hvis ikke køber jeg den nok til xboxen
André
Niveau 4
 
Indlæg: 434


Indlægaf ALIE » 29. maj 2010 15:45

Split/Second er klart bedre.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf alex prip » 29. maj 2010 15:47

ALIE skrev:Split/Second er klart bedre.


I agree
Billede
alex prip
Niveau 4
 
Indlæg: 481


Indlægaf Chaui » 29. maj 2010 16:05

Nu har jeg ikke prøvet Blur, men kun S/S demoen, og ud fra det så må Blur da være direkte til grin hvis S/S er bedre end det.

for S/S var endnu en disney failure.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Indlægaf Palawan » 29. maj 2010 16:23

Har begge og synes S/S er ubetinget det fede spil af de to...
Grafisk synes jeg også S/S ligger sig i pole position i forhold til Blur...
Palawan
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf Mogwai » 29. maj 2010 16:34

Jer der dømmer på at et spil er udgivet af Disney har altså tabt sutten.

Blur er lavet af Bizzare some også står for PGR serien.

Split/Second er lavet Black Rock Studio som har lavet Pure (som jeg i øvrigt fandt ret så underholdende)

Anders And og Mickey Mouse har altså ikke noget som helst at gøre i denne tråd. Jeg (og forhåbentlig andre folk også) er interesseret i at høre om de to spil, ikke omkring hvorvidt du kan lide Disney eller ej.

Tak til de personer som har formået at komme med relevans til tråden.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Chaui » 29. maj 2010 16:43

så vidt jeg husker er netop pure også udgivet af Disney, er godt klar det ikke er dem der har lavet det. Og Pure var nemlig et spil jeg fandt kedeligt og trist, og har samme sørgelige følelse når det gælder S/S, godt nok kun vurderet ud fra demoen.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Indlægaf ALIE » 29. maj 2010 18:10

vis folks grund til ikke at kunne lige, Split/Second er disney er det altså en meget dårlig grund
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ReneG » 29. maj 2010 20:11

Begge spil er rigtig gode, jeg har dog selv brugt mest tid på Split Second.
Online delen er god på begge spil, men nok med mest indhold online til Blur, men mere aktion online med Spilt Second. I love both :-)

Og jo, Pure var også fedt.
Billede
ReneG
Niveau 6
 
Indlæg: 1644


Indlægaf makta » 29. maj 2010 20:21

Jeg kan godt lide Disney!!! :)
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron