Xboxlife forum

Glæder mig til F1 2010

Spil med fart på

Glæder mig til F1 2010

Indlægaf Hyggen76 » 29. mar 2010 13:43

Nu ved jeg ikke om er den eneste som glæder sig til at det nye F1 2010 kommer til Xbox her i slutningen af året. Men efter at have set den her lille video, så glæder jeg mig da helt vildt meget, da jeg ikke spillet eller gennemført en formel 1 spil siden 2001, da Mika Häkkninen gik af.

Men jeg glæder mig da vildt meget til den her, da det virker som om, vi virkelig har gjort noget ud af vejrforhold og hvordan bilen ter sig under forskellige forhold.

Så jeg er da en af dem som skal have det købt når det komme på gaden, ved ikke om jeg når at rive det ned at hylden i en hastighed, som får en Honda McLaren til at hoste. ( Ved godt der er mange år siden Honda og Mclaren havde en racer. Men savner nu den tid med Senna og Prost og alle de gamle. )

Men købes det skal det:D


Men her er linket :

http://www.gametrailers.com/video/uk-debut-f1-2010/63371
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf Dynamite F1 » 29. mar 2010 13:50

jeg glæder mig også utrolig meget !!! :D
jeg er lidt nervøs for om codemaster kan lave et realistisk bilspil, og ikke ligesom Grid.

P.S mega spændene F1 løb igår :D
Dynamite F1
Niveau 1
 
Indlæg: 50


Indlægaf Hyggen76 » 29. mar 2010 13:55

Jeg følger ikke med i Formel 1 længere, ikke efter hvordan Ferrari betalte sig fra alt for nogle år siden. Hvem husker ikke Malaysia 99, hvor Ferrari stod til at at skulle diskes og McLaren skulle vinde, og så betalte Ferrari sig fra fre det, der stoppede jeg med at så det, og totalt i sæson 00, når man så hver gang bare McLaren gjorde det mindste, så var det stop and go, mens Ferrari kunne tillade sig meget mere.

Jeg holder af sport som er fairplay og det er formel 1 ikke.

Nu kan man se efter der er kommet regler for hvad med hvor mange motor man må have med og andr ting, så klare Ferrari sig ikke så godt som før, hvor de bare kunne gøre hvad de ville.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf Dynamite F1 » 30. mar 2010 12:42

jeg kan så ikke huske dengnag i 99, da var jeg kun 5 år :D
Dynamite F1
Niveau 1
 
Indlæg: 50


Indlægaf Niki Lauda DK » 31. mar 2010 15:09

Jeg ved ikke helt med F1 spil i dag. De første der kom til PS (1) i sin tin var rigtig fede og løftede kravene for altid, men det perfekte F1 spil er for længst opfundet og der er jo ikke nogen muligheder for at udvide osv. da F1 er så stramt og slavisk. Jeg prøvede det til PS3 og må sige at jeg kedede mig inden jeg havde kørt en omgang. Men de kan selvfølgelig være at det nye kan løfte genren lidt igen ?!
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf martindj10 » 25. aug 2010 20:14

Tror det bliver alt for fedt med den singleplayer del og den grafik!
martindj10
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf xgamedk » 18. sep 2010 22:51

Ja det bliver fedt
xgamedk
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf MoorWen » 19. sep 2010 00:14

Glæder mig også - fed video. Håber det bliver ala simulation. Ihvertfald bare ikke ligesom PS3 gjorde.. Der styrede spillet nærmest bilen selv.. No dice
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf Mogwai » 19. sep 2010 09:36

Nu har jeg læst lidt diverse anmeldelser af spillet og kan konstatere at det bliver et must-buy. Selve racing-aspektet skulle være rigtig godt, mens pressekonferencerne og pre/post race skulle være rimelig overfladiske med begrænsede muligheder.

Spillet har efter sigende ikke have have arcade-vibe som GRID og DIRT, men være mere simulation.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Rahbek » 19. sep 2010 09:43

Nu er jeg godt nok ikke til racing spil; Meeen.

Jeg så en live demonstration af spillet og jeg var virkeligt IKKE imponeret. Spillet virkede tamt, og stemningsforladt. Det var måske bare det prøvelevel, men stadig, jeg var like 'eh?!'..
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Mogwai » 19. sep 2010 10:04

Rahbek skrev:Nu er jeg godt nok ikke til racing spil; Meeen.

Jeg så en live demonstration af spillet og jeg var virkeligt IKKE imponeret. Spillet virkede tamt, og stemningsforladt. Det var måske bare det prøvelevel, men stadig, jeg var like 'eh?!'..

Svaret ligger nok i din første sætning.

Ud fra anmeldelserne lyder det til, at Codemasters har været meget tro mod en ægte F1 oplevelse. Spillet bruger også EGO-grafik motoren, så sprød grafik bør være garanteret, selvom screenshots og videoer ikke har været særlig overbevisende. I sidste ende handler det om, om man kan lide racing-spil og formel 1. Det er jo ikke samme galskab som man ser i Dirt eksempelvis :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf jepsen80 » 19. sep 2010 10:33

der er ikke multiplayer online, kun split screen offline. syntes det er plat
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Indlægaf Mogwai » 19. sep 2010 14:40

jepsen80 skrev:der er ikke multiplayer online, kun split screen offline. syntes det er plat

Nej, der er ikke split screen til F1 2010. Ligesom der heller ikke var til hverken GRID, Dirt 1 og 2.

Hvilken online muligheder der findes er jeg ikke helt klar over, men der er nogen.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re:

Indlægaf staalmanden » 21. sep 2010 12:51

Mogwai skrev:
Rahbek skrev:Nu er jeg godt nok ikke til racing spil; Meeen.

Jeg så en live demonstration af spillet og jeg var virkeligt IKKE imponeret. Spillet virkede tamt, og stemningsforladt. Det var måske bare det prøvelevel, men stadig, jeg var like 'eh?!'..

Svaret ligger nok i din første sætning.

Ud fra anmeldelserne lyder det til, at Codemasters har været meget tro mod en ægte F1 oplevelse. Spillet bruger også EGO-grafik motoren, så sprød grafik bør være garanteret, selvom screenshots og videoer ikke har været særlig overbevisende. I sidste ende handler det om, om man kan lide racing-spil og formel 1. Det er jo ikke samme galskab som man ser i Dirt eksempelvis :)


Glæder mig også ufattelig meget til dette spil. Elskede både GRID og Dirt 2 og hvis Codemasters kan kombinere den fede racing fornemmelse, som er i disse spil med en ægte F1-oplevelse, besvimer jeg, når jeg plopper det i.

Mht. grafik skulle der findes en video http://www.youtube.com/watch?v=8wpObFtUE6A hvor den sammenligner in-game fra Monaco og IRL F1 fra Monaco, og jeg var sq solgt. Ligger og HD eller HQ eller what ever.
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: Glæder mig til F1 2010

Indlægaf cJoey » 23. sep 2010 10:03

Prøvede at køre et par løb på laveste sværhedsgrad i går, og jeg er lidt lunken til spillet.

Jeg elsker at spille Grid, og F1 2010 minder mig så meget om det at jeg vil sige at køreoplevelsen er den samme. Grafikken er ok, men ikke noget specielt.

Hvis du kan lide arcade-spil, så er F1 2010 sikkert lige noget for dig. Hvis du vil køre simulation, skal du nok gå efter Forza i stedet for.

Det var lige mit indtryk efter et par timers spil. Skal helt sikkert spille mere i weekenden :-)
cJoey
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron