Xboxlife forum

Forza 3 - Design/show off tråden

Spil med fart på

Indlægaf Ceerial » 3. dec 2009 15:03

kan godt være det er et lidt dumt spørgsmål.. Men hvordan overføre man billeder ind i spillet som man kan putte på sine biler?
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf LazzR » 3. dec 2009 15:13

DailyOperator skrev:kan godt være det er et lidt dumt spørgsmål.. Men hvordan overføre man billeder ind i spillet som man kan putte på sine biler?

For 217. gang.. Det kan man ikke!
Billede
LazzR
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf Niki Lauda DK » 3. dec 2009 15:33

b4dboy dk skrev:hvordan er det lige jeg får billederne ind her?


Du skal uploade billederne fra spillet til Forza hjemmesiden og hente dem derfra !
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf carlmlr » 4. dec 2009 14:49

Nogle set-up jeg er igang med at gøre færdige :)
Billede
Billede
Billede
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf Niki Lauda DK » 4. dec 2009 18:54

Carl: Den røde i midten er alt for fed :D
Hvad er det for en fætter ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf carlmlr » 4. dec 2009 19:04

Det er en Fait 131 :D

Den var day-1 DLC
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf goudiSh » 4. dec 2009 20:56

Min første bil @ forza3 :)

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Reventon
Billede

Og en bette Maserati Gran Turismo
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Det blev til lidt mange ;) sorry .
goudiSh
Niveau 3
 
Indlæg: 212
By: Brøndby


Indlægaf LazzR » 4. dec 2009 22:15

@ GoudiSh
Det er sgu helt okay, når de er så gode som de er ;) Mangler dog lige et billede hvor man ser hele siden på din grønne Focus, for det er lidt svært at se hvad det hele forestiller :)
Er desuden vild med dine Maserati billeder!
Billede
LazzR
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf Niki Lauda DK » 4. dec 2009 22:29

Mit første carbon paintjob:
Billede
Senest rettet af Niki Lauda DK 4. dec 2009 22:33, rettet i alt 1 gang.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf goudiSh » 4. dec 2009 22:31

LazzR skrev:@ GoudiSh
Det er sgu helt okay, når de er så gode som de er ;) Mangler dog lige et billede hvor man ser hele siden på din grønne Focus, for det er lidt svært at se hvad det hele forestiller :)
Er desuden vild med dine Maserati billeder!


Mange tak!

- Har desværre ikke fået taget nogle af ford'en helt fra siden endnu, så det tætteste på må være billede nr.1. Det "forestiller" bare sådan en sort komét agtig tingest som styrter ned. Det var hvad fantasien rakte til, den sene aften :P

Kunne godt tænke mig at se lidt mere liv i tråden her faktisk, da der har været rigtig mange fede biler indtil videre. Kom nu folkens i skal ikke være generte!


EDIT; Sweet Ninja Nielsen :D
goudiSh
Niveau 3
 
Indlæg: 212
By: Brøndby


Indlægaf LazzR » 5. dec 2009 01:06

goudiSh skrev:Kunne godt tænke mig at se lidt mere liv i tråden her faktisk, da der har været rigtig mange fede biler indtil videre. Kom nu folkens i skal ikke være generte!

Fuldstændig enig.
Jeg er ved at være færdig med planlægningen af en "Oggy og kakkelakkerne"-bil :D
Billede
LazzR
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf goudiSh » 5. dec 2009 01:45

LazzR skrev:
goudiSh skrev:Kunne godt tænke mig at se lidt mere liv i tråden her faktisk, da der har været rigtig mange fede biler indtil videre. Kom nu folkens i skal ikke være generte!

Fuldstændig enig.
Jeg er ved at være færdig med planlægningen af en "Oggy og kakkelakkerne"-bil :D


Haha, det er jo helt nostalgisk faktisk :)

- Glæder mig til at se den færdige version.. Hvilken bil regner du med at bruge til formålet, hvis man må spørge?
goudiSh
Niveau 3
 
Indlæg: 212
By: Brøndby


Indlægaf LazzR » 5. dec 2009 02:02

goudiSh skrev:
LazzR skrev:
goudiSh skrev:Kunne godt tænke mig at se lidt mere liv i tråden her faktisk, da der har været rigtig mange fede biler indtil videre. Kom nu folkens i skal ikke være generte!

Fuldstændig enig.
Jeg er ved at være færdig med planlægningen af en "Oggy og kakkelakkerne"-bil :D


Haha, det er jo helt nostalgisk faktisk :)

- Glæder mig til at se den færdige version.. Hvilken bil regner du med at bruge til formålet, hvis man må spørge?

Ingen anelse.. For mig er det faktisk editor-delen som er altoverskyggende i Forza.. Elsker at lave grafik :)
Billede
LazzR
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf Niki Lauda DK » 5. dec 2009 10:49

Oggy og kakerlaggerne er en genial idé - Det kan kun blive godt :D

- Jeg har forresten designet en hoodpin, som ligger på min storefront til 1000 cr.

(En hoodpin er en lille klik-anordning, så man hurtigt kan afmontere kølerhjelmen - min er rød, med skruer, split og lidt skygger)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf goudiSh » 5. dec 2009 12:11

Ingen anelse.. For mig er det faktisk editor-delen som er altoverskyggende i Forza.. Elsker at lave grafik :)


Enig - designe osv., at tage dem ud på den første tur :D , og evt. tage nogle billeder. Det må være det jeg bruger mest tid på faktisk.. Men man bliver jo "nødt" til at give den kunstige intelligens tæsk i Season mode, for at have råd til alt det andet :p
goudiSh
Niveau 3
 
Indlæg: 212
By: Brøndby


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron