Xboxlife forum

Fuel

Spil med fart på

Fuel

Indlægaf Descenter 1976 » 17. feb 2009 02:18

Så en lille video af et racer spil kaldet Fuel.
Kan ikke sige så meget om det andet en jeg har ladet mig forstå man skal fra A til B på et kæmpe område, så er det op til en om man vil følge vejen eller tage den offroad. spillet så utrolig flot ud med dynamisk vejr som regn og skypumper og lyn mm. om vi snakker ren arcade eller hvad ved jeg ikke, men det går jeg ud fra. men flot så det ud. nogen der har noget info de vil bidrage med så lad os endelig høre mere om denne måske lovende titel.

http://www.gamespot.com/xbox360/driving ... index.html
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Keras » 17. feb 2009 02:42

Her er lidt flere film om Fuel : http://www.gametrailers.com/game/10128.html

Samt
"Born as "Grand Raid Offroad" using of Asobo Studios’ cutting-edge proprietary engine, the result of over four years in development, Fuel will present players with an astonishing no-boundaries playfield that’s over 5,000 square miles (14,000+ km²) in size. Creating the ultimate competitive go-anywhere racing experience, FUEL will have players competing across wildly different terrain and executing spectacular death-defying stunts as they race dozens of varied two and four-wheeled rides and explore this epic world on an unprecedented scale.

Fuel is set in an alternate present in which whole swathes of the globe have been ravaged by the effects of climate change brought on by decades of environmental abuse. Here oil prices have rocketed and yet a new breed of racing junkie takes to the wastelands, pitting their grungy home-tuned vehicles against each other in an all-new extreme sport as they compete to win fuel supplies. To triumph means travelling the wastelands to challenge the best; from the tsunami-wrecked pacific coast through the Nevada wastelands, including the Grand Canyon, up treacherous snow-capped mountains, thick forests, arid deserts, abandoned lakeside resorts and much more."
Link : http://games.teamxbox.com/xbox-360/1301/Fuel/

Ser godt nok spændende ud, det bliver nok Testdrive(freeroam) VS. Colin Mcrae Dirt(Rally) VS. Twister(Skypumper og andet gøgl).
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Descenter » 17. feb 2009 04:20

Denne video som var blandt dem KarasDK linkede til, siger jo næsten det hele om Fuel :)
Super nice!
http://www.gametrailers.com/player/38527.html

Det er et spil der kan gå begge veje tror jeg, det kan blive super godt, eller ultra dårligt.
Nu må vi se...
Descenter
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf Keras » 18. feb 2009 02:18

Vi må jo bare håbe på det bedste
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Vestergaard » 18. feb 2009 11:15

Det ser da meget spændende ud.
Nogen der kender dato?

Og er der mon nogen der ved hvad der sker hvis man kører ind i skypumpen :)
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Blade Dk » 18. feb 2009 11:34

Så dør baby :D
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf Zerofl » 18. feb 2009 18:40

Uha, ser ud som et af de enkelte racer spil som jeg synes ser interessante ud (ud over få andre offroad spil) :)

EDIT: En dato: Q2 :b
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf Keras » 14. maj 2009 08:53

Så er der update på datoen NORDIC RELEASE: 29-May-2009.
Link . http://www.tothegame.com/x360-8485-fuel ... x-360.html
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf fodbod1232 » 17. maj 2009 22:47

Har allerede forudbestilt fuel.
her en lille video,
http://www.gametrailers.com/video/race- ... fuel/48502

men hvad sker der for ham der styrer ved omkring 1.10
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Indlægaf fodbod1232 » 25. maj 2009 07:27

Fuels store kort, ud fra kortet er der et kæmpe sne terræn i højre side af kortet:D

http://www.gameinformer.com/NR/exeres/6 ... da4e59.htm
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Indlægaf Niki Lauda DK » 25. maj 2009 07:58

"You can go whereever you want in the game - that has never been seen in a racing game before"

Hvis de har behov for at lyve, så må det betyde at de ikke selv mener deres spil lever op til forvetningerne. Eller også ved de bare ikke en skid om "racing games"...

Det ser fedt ud på video'erne. Men det afgørende i et bilspil er og vil altid være styringen, bilens fysik og løbenes intensitet. dernæst kommer grafikken, banernes udformning og features.

Fedt koncept, men jeg synes det lugter lidt som om, at der er noget der halter....... Nogen som mener det samme ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Hertzblut » 25. maj 2009 08:49

StreetRacer DK skrev:"You can go whereever you want in the game - that has never been seen in a racing game before"

Hvis de har behov for at lyve, så må det betyde at de ikke selv mener deres spil lever op til forvetningerne. Eller også ved de bare ikke en skid om "racing games"...

Fedt koncept, men jeg synes det lugter lidt som om, at der er noget der halter....... Nogen som mener det samme ?


Jeps, Big Rigs indfriede netop "Go whereever you want" til fulde.. over bjerge under bruger og op i himlen...

Men du har ret. Jeg glæder mig også helt åndsvagt, men det er som om der er noget der ikke virker helt rigtigt... kan ikke sætte fingeren på det.
Det vil bilve klart når vi få fingrene i det. Det er i al fald forudbestilt.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf carlmlr » 25. maj 2009 19:16

StreetRacer DK skrev:"Men det afgørende i et bilspil er og vil altid være styringen, bilens fysik og løbenes intensitet. dernæst kommer grafikken, banernes udformning og features.


+1
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf pac1994 » 28. maj 2009 08:58

kommer fuel imorgen ???
pac1994
Niveau 5
 
Indlæg: 893


Indlægaf wizeguy006 » 28. maj 2009 09:23

FUEL udkommer 5. juni altså næste fredag. Har set en preesemeddelse fra Codemasters. Mon ikke spillet så kommer i DK 4. juni da 5. juni holder DK's butikker lukket p.g.a Grundlovsdag.

Spillet får alt fra 5 ud af 10 til 8 ud af 10 i de første anmeldelser, men mon ikke det afhænger af hvilke forventninger man går til spillet med.

Jeg går ud fra en arkade ræser, men et afsindigt stort kort og mange forskellige typer løb. Derudover forhåbentlig en stabil online oplevelse hvor man kan lave sine egne løb.
wizeguy006
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 57 gæster

cron