Xboxlife forum

Forza Motorsport 3

Spil med fart på

Forza Motorsport 3

Indlægaf Roadrunner » 2. feb 2009 10:49

Er der noget nyt omkring dette spil?
Smerte er svaghed der forlader kroppen...
Roadrunner
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Indlægaf Vinterbird » 2. feb 2009 10:59

Ikke andet end at det er under udvikling af Turn10 og Che har på det sidste givet udtryk for at vi snart får meget mere af vide omkring spillet.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Niki Lauda DK » 2. feb 2009 14:31

Jeg håber bare at de forbedrer grafikken kraftigt og får gjort noget ved det monotone i singleplayer. Jeg er godt på vej til at få gennemført 100% i FM2 men det er gabende kedeligt at køre på de samme baner i de unødvendigt ensformige og lange løb.

Men det skal nok blive et godt spil uanset hvad :)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf carlmlr » 2. feb 2009 14:36

de nok to ting der holder mig i forza er nok at man kan få og lave alle de design og at det er "realiskisk"
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf Benja190782 » 2. feb 2009 15:03

MMK Pro: lige præcis... Realismen spiller også en kæmpe rolle hos mig!
Det er simpelthen så fedt at rode med bilerne! ;)

Jeg er bare bange for at de kommer til at ødelægge spillet hvis de laver en masse om på styringen.
Så hellere arbejde på grafikken og især LYDEN!

Ikke fordi lyden er ringe i FM2, men den kan bare blive så meget mere rå og ond!

Der er f.eks. ingen "backfire" fra udstødningen, når man tuner bilen voldsomt (ligesom i Race Pro) og en Ferrari 355F med ræser-udstødning i titanium, lyder altså MEGET mere vild i virkeligheden.

Synes de skal gør en hel del ud af det og selvfølgelig skal der være tons vis af biler med!
Der må hellere end gerne være flere D og B klasse biler, som Opel Vectra og Peugeot 106 rally.

Glæder mig SÅ VILDT til Forza Motorsport 3, men nu er jeg også en ekstrem perfektionistisk cyber-mekaniker! Så spillet skal virkelig være i orden...

Hvad synes i der skal være med? ;)
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf Niki Lauda DK » 2. feb 2009 15:19

^
INCAR VIEW !!!!!
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Benja190782 » 2. feb 2009 15:32

Ja den havde jeg sgu da helt glemt... Vi skal da kunne dufte lædersæderne! Hehe! ;)
Håber de får det med...
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf Niki Lauda DK » 2. feb 2009 15:34

Men for dælen hvor skal de lave mange kabiner så.... Tvivler sgu lidt på det
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Vinterbird » 2. feb 2009 15:47

Til dem der ønsker realisme i FM3:

(Jeg ved ikke hvor meget vi skal lægge i det, eller om Turn10 arbejder på flere projekter). Che fra Turn10 sagde for et halvandet års tid siden at de under et designmøde snakkede en hel del om jetmotorer til køretøjer.

Kunne være interessant hvis de gik en fuldkommen 180 graders retning, og blev en wacky Burnout klon.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Benja190782 » 2. feb 2009 16:15

Vinterbird: var det en dårlig joke! :D

Bare ordet "Burnout" giver mig myrepatter og tilmed gåsehud... det har da absolut intet med realisme at gøre!

Håber ikke de lader sig inspirere af hverken Burnout, Crash Time eller noget i den retning!
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf Niki Lauda DK » 2. feb 2009 16:24

èn ting der irriterer mig er at fælgende i spillet ikke er bling nok. Fælgende i Saints Row 2 er lavet så mange gange bedre at det er helt til grin.
Kom nu Turn10 - lav noget fedt og giv os en masse krom og endnu flere fælge i den moderne stil. Tiden hvor Kahn fælge var bred ymer er ovre.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Cowrider » 2. feb 2009 16:46

Det de skal lave om er når man tuner biler med anden turbo, så skal man kunne ændre ba´r trykket, det kunne være nice..
og så skulle det være lidt andre skørter og man skal kunne lave layers på alle ens skørter og MANGE MANGE flere former for baglygter og forlygter (f.eks.) angeleyes og xenon i lygter samt tågelygter man kan eftermontere og så kunne det være nice man kunne tænde tågelygterne ved at trykke på en knap
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Tbigum » 2. feb 2009 16:57

Vinterbird skrev:Til dem der ønsker realisme i FM3:

(Jeg ved ikke hvor meget vi skal lægge i det, eller om Turn10 arbejder på flere projekter). Che fra Turn10 sagde for et halvandet års tid siden at de under et designmøde snakkede en hel del om jetmotorer til køretøjer.

Kunne være interessant hvis de gik en fuldkommen 180 graders retning, og blev en wacky Burnout klon.


Mener da det er officielt, at de arbejder på 2 projekter, hvor rygtet går på at det andet projekt skulle være PGR5, men det kunne vel også være et Midtown Madness 4, det ville for fedt :-)
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Vinterbird » 2. feb 2009 17:01

Benja190782 skrev:Vinterbird: var det en dårlig joke! :D

Bare ordet "Burnout" giver mig myrepatter og tilmed gåsehud... det har da absolut intet med realisme at gøre!

Håber ikke de lader sig inspirere af hverken Burnout, Crash Time eller noget i den retning!


Det er ikke en dårlig joke. Her er det direkte citat:

This is all I can confirm at this time:

1). We are working on our next epic project.

2). Turn 10 is growing its studio. Email me if you're interested in a job.

3). During team meetings, there is talk about "rockets".


og det kommer fra Turn10's egen community manager.

Tbigum skrev:
Vinterbird skrev:Til dem der ønsker realisme i FM3:

(Jeg ved ikke hvor meget vi skal lægge i det, eller om Turn10 arbejder på flere projekter). Che fra Turn10 sagde for et halvandet års tid siden at de under et designmøde snakkede en hel del om jetmotorer til køretøjer.

Kunne være interessant hvis de gik en fuldkommen 180 graders retning, og blev en wacky Burnout klon.


Mener da det er officielt, at de arbejder på 2 projekter, hvor rygtet går på at det andet projekt skulle være PGR5, men det kunne vel også være et Midtown Madness 4, det ville for fedt :-)


Der var rygter om de fik overdraget PGR IP'en. Men det blev aldrig bekræftet. Det er heller ikke bekræftet at Turn10 har to hold der arbejder på to seperate projekter.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Tbigum » 2. feb 2009 17:54

Glæder mig også til Forza 3, mht. fysikken, så skal de ikke pille særligt meget ved den, den er stadigvæk blandt de bedste.

Grafikken bør de gøre noget ved, mange af banerne og bilerne virkede nærmest cel-shaded i Forza 2, når man har set andre bil-spil som Dirt og grid, og for den sags skyld GT5p, så er der ingen undskyldning, men in-carview er for mig personligt ligemeget.

Singel-player delen skal også trimmes, den virker bare langtrukken og man går hurtigt død i den.

Det kunne også være rart, hvis de fik gjort garagen mere overskuelig, så det var nemmere at navigere rundt i den.

Det ville også være fedt, hvis der kom flere muligheder for at tune bilen, bla. med turbotryk, flere specifikke tun-dele og muligheden for at køre bilen ind på en dyno.

Så skal de også bringe P2P-tracks pg dragstrip tilbage, og få nogle flere baner med, så det ikke kun er 5 forskellige baner med 4 ribbons man kører på.

Og mht. til DLC, så skal der ikke kun komme et par få pakker med biler og et par enkelte baner, det er sådan et spil, hvor man forventer at der kommer en masse spændende til i lang tid fremover.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster