Xboxlife forum

Forza Motorsport 3

Spil med fart på

Indlægaf Benja190782 » 2. feb 2009 22:12

Jeg må sige at "Tbigum" og "Urabus DK" kommer med nogle rigtig fede tiltag!
Hvis bare lidt af det blev til virkelighed var jeg solgt! ;)

Specielt det med garagen lyder som noget der virkelig kunne laves fedt!

Prøv at forstille jer hvis man havde sit eget værksted med lift og hele pisset, så man rigtig kunne rode med biler!
Tænk hvis man kunne svejse en plade i bagklappen og udbygge skærme og faktisk lave lige hvad man havde lyst til... :D

Jamen jeg ville købe 10 eksemplarer af spillet hvis bare en lille del af det var med!

Fåårk hvor ku' det være fedt! Jeg blir helt vild! :D
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf Kaufmann 94 » 2. feb 2009 22:19

OMFG!! YS IMO!!
Kaufmann 94
 
Indlæg: 140


Indlægaf Tbigum » 2. feb 2009 22:25

Og så skulle der være en synshal hvor bilerne blev kasseret bagefter og pladerne klippet :-)
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Benja190782 » 2. feb 2009 22:29

Hehe! Betyder YS IMO ikke bare "yes In my opinion" eller er jeg bare en nørd nu.... :D
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf Benja190782 » 2. feb 2009 22:32

"Og så skulle der være en synshal hvor bilerne blev kasseret bagefter og pladerne klippet"




HAHAHAAA! LOL! Hvor genialt! Det er humor! :D
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf Xarcan » 2. feb 2009 23:17

Det ville være lækkert med en singleplayer, hvor man ikke faldte i søvn. Flere biler, gerne nede i de små klasser (Peugeut, Citroen?, Smart og lign.)
Evt. kunne der jo også være nogle "anderledes" biler. I form af dragstere, F1'ere og buggies?
En virtuel garage ville være alt for blæret... Hvor man rent faktisk kunne se motoren, rullefeltet og andet gejl... :)

Xarcan
Billede
Xarcan
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Indlægaf loonitunius » 2. feb 2009 23:32

syntes de skulle indføre fleres klasser som, trucks gokart, offroad, en masse muligheder for at opgradere tingene
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Indlægaf LiquiDelta^ » 3. feb 2009 00:09

Uh, nu stopper i sgu med jeres ideer, man bliver helt vild i varmen. :$
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf CvKM » 3. feb 2009 00:38

Flere familie-biler skal med i spillet, selvfølgelig med mulighed for at skamtunes. :P

Inview-camera er ikke så vigtigt for mig, men det jeg godt kunne tænke mig var:

- de familie-biler
- små biler i aka. Citroen Saxo og Peugeot 106
- varevogne/pick-up trucks
- og det lyder nok mærkeligt, men som sagt ovenover så behøves inview-camera ikke, det jeg mere går efter, er f.eks. at når man køber en del til bilen, så når delen skal på, så skal det ikke bare sige ka-chiiing og så er delen på, ligesom i Forza Motorsport 2... Nej, det skal være ka-chiiing, og så bliver motorhjelmen åbnet, man ser den lækre BMW M3 motor uden turbo, men så kommer ind hånd fra en mekaniker ind over hvor den skal sidde, og vupti, så er der turbo. :) Og ja, gerne en lift, så man kunne løfte bilen op, og kigge på undervognen, og også her ville der komme denne hånd når der skulle udskiftes dele. :) Jeg kunne også godt tænke mig noget ala. det der blev foreslået tidligere, med at hvis ikke bilen har kravene til et ræs eller at man overtræder for mange regler i spillet, så får man klippet pladerne. Og gerne noget med at fylde olie på, rust-behandle bilen, udskifte kilerem, udskifte bremse-klodser... Ja, jeg kunne blive ved. Og noget af det allerstørste ønske til det spil jeg har, er free roam kørsel! Det behøver ikke være en by der findes IRL, det må gerne være en fiktiv by, men det kunne være så fedt at blande FM's realistisk sammen med bare fri kørsel/tidsfordriv! Og så være en 4-5 spillere og ligge og lege brianer i den by, og gøre ligesom i virkeligheden, hvor man finder et eller andet totalt random sted og brænder dæk af, eller laver det man nu finder på. 8)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf loonitunius » 3. feb 2009 00:51

skal du blande roam i skal det være noget i stil med nfs ... ikke forstået på den måde at det skal være urelistisk, men at man skal køre til tracks og man skal køre til bodyshop osv osv, der ud over skal der da være mulighed for lyskryds ræs ... på realistisk niveau med andre evt online spillere, og så skal der være mulighed for at få bøder og tvangs fjernet sin bil af politi hvis man ikke overholder færdsels regler ;)
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Indlægaf CvKM » 3. feb 2009 01:02

Nej, bare free roam... Ligesom hvis du har købt en bil i FM2, går ind i Tune og vælger Test Drive... Der er det jo så du vælger en bane, og bump, værsgo at køre. Det er det jeg mener. :) Og så skulle det bare være i en by med trafik, så man skulle holde for rødt lys og andre trafikkanter også havde biler som dem i virkeligheden.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf Kaufmann 94 » 3. feb 2009 01:03

NEJ! Et sim. spil skal IKKE være free-roam!!
Kaufmann 94
 
Indlæg: 140


Indlægaf CvKM » 3. feb 2009 01:07

Det er der så delte meninger om, Hr. Kaufmann. :) Der står godt nok Test Drive, men det jeg nævnte ovenover, det vil du ikke kalde free roam, bare på en bane?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf carlmlr » 3. feb 2009 05:28

Kaufmann 94 skrev:NEJ! Et sim. spil skal IKKE være free-roam!!

+1
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf MFJ2009 » 3. feb 2009 07:28

Jeg deler Kaufamnns synspunkt, mht. at sims ikke er freeroam.

Jeg ville blive voldsomt afskrækket hvis der pludselig kom gadekørsel med i 3'eren. Jeg bryder mig ikke om baner hvor man ikke kan se apex pga høje barrierer, og hvor de fleste sving er skarpe. Eneste lyspunkt er at de der kører indenom apex ender i barrierne.

Jeg vil hellere have endnu flere baner - og ingen mirrorudgaver. Flere små biler og et bedre PI-system med flere undergrupper så der bliver endnu tættere ræs. Måske også et system ala DTC's succesballast, hvor overlegne chauffører og køretøjer får et handicap, men også en økonomisk belønning. Og så savner jeg lidt drivataren fra 1'eren - jeg brugte dengang lang tid på at oplære "Kurt Thiim".
Og det var interessant at se ham vinde de løb jeg ikke gad køre. Jeg ville også gerne kunne downloade andre spilleres drivatarer og køre mod dem. Og generelt så trænger AI'en til at justeres. Den er for let, på easy kører de som pigespejdere, og selv på hard bør de have tunet deres biler til at kunne matche løbets specifikationer.

Det kunne også være interessant med flere manufactor-Spec løb, men med mulighed for lidt tuning. Lidt ala Clio Cup, Saxo Cup osv.
Senest rettet af MFJ2009 3. feb 2009 17:44, rettet i alt 1 gang.
MFJ2009
Niveau 0
 
Indlæg: 44


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster

cron