Xboxlife forum

Forza Motorsport 3

Spil med fart på

Indlægaf Benja190782 » 3. feb 2009 14:00

Jeg synes nu "CvKM" har fat i noget af det rigtige med de små biler, som Citroen Saxo og Peugeot 106 og det med at man kan se "møllen i motorrummet" er en super idé! :D

Det med Free-Roam er sådan set en fed ting, men det må bare ikke blive for arcade-agtigt!

Noget helt andet er... ja nu ved jeg ved ikke hvor meget hold der i det, men spillet skulle vist fylde 2 skiver og indholde omkring 400 biler!
Håber vi snart får nogle nyheder fra Turn 10... ;)
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf Niki Lauda DK » 3. feb 2009 20:08

Import Tuner Challenge har en masse fede features, som ville passe godt ind i FM3
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf CvKM » 4. feb 2009 22:09

Benja190782 skrev:Jeg synes nu "CvKM" har fat i noget af det rigtige med de små biler, som Citroen Saxo og Peugeot 106 og det med at man kan se "møllen i motorrummet" er en super idé! :D

Det med Free-Roam er sådan set en fed ting, men det må bare ikke blive for arcade-agtigt!

Noget helt andet er... ja nu ved jeg ved ikke hvor meget hold der i det, men spillet skulle vist fylde 2 skiver og indholde omkring 400 biler!
Håber vi snart får nogle nyheder fra Turn 10... ;)


Ja, det er jo det jeg prøver at forklare... Free roam i en by, MEN med realistisk kørsel som vi kender det fra Forza Motorsport 2. :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf Kaufmann 94 » 4. feb 2009 22:43

Free-roam = NEJ TAK!
Kaufmann 94
 
Indlæg: 140


Indlægaf CvKM » 4. feb 2009 22:44

Kaufmann 94 skrev:Free-roam = NEJ TAK!


Hver mand, hver sine lyster... At du ikke vil have free-roam, fair nok, men jeg vil gerne. :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf Benja190782 » 5. feb 2009 09:36

Altså egentlig er der vel frihed nok i FM2, når man vælger "free-run" f.eks.
Så synes ikke "free-roam" er så afgørende...

Så hellere fokusere på selve bilen og de muligheder man har med den! ;)

Fed idé med olieskift ligesom i GT5!

Det kunne også være fedt hvis man kunne købe brugte biler og evt. køre sin vogn i vaskehal! :D
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf Tbigum » 6. feb 2009 16:40

Så er der sluppet et screenshot ud, men om det er ægte vides ikke, men det ser nu meget reelt ud.

Billede

Prøv at lægge mærke til Raceway design, det bliver fedt hvis man kan lave sine egne baner :-)
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf retroprosa » 6. feb 2009 17:02

Mnaaarh, jeg køber den sgu ikke. Der er da ingen grafiker der ville være sådan et menudesign bekendt.
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf Callista » 6. feb 2009 17:10

de kunne lære lidt til deres free roam og til deres opbygning/tuning af bilerne fra Street Legal - Racing Redline, det er imho et af de fedeste bil spil ever
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Indlægaf carlmlr » 6. feb 2009 20:17

Tbigum skrev:Så er der sluppet et screenshot ud, men om det er ægte vides ikke, men det ser nu meget reelt ud.

Billede

Prøv at lægge mærke til Raceway design, det bliver fedt hvis man kan lave sine egne baner :-)

Obvious Fake is fake :P
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf Cowrider » 6. feb 2009 20:20

Benja190782 skrev:Altså egentlig er der vel frihed nok i FM2, når man vælger "free-run" f.eks.
Så synes ikke "free-roam" er så afgørende...

Så hellere fokusere på selve bilen og de muligheder man har med den! ;)

Fed idé med olieskift ligesom i GT5!

Det kunne også være fedt hvis man kunne købe brugte biler og evt. køre sin vogn i vaskehal! :D


ja brugte biler som havde kørt nogle kilometer og sårn...
bil vask kunne os være nice, kunne være nice hvis en motor blev dårliger og kunne gå i stykker hvis man evt glemte at tjekke vand og olie på den, og efter nogle kilometer blev koblinger dårliger det kunne være rigtig fedt så den fedtede meget når man bare gav den ful spade.. de kunne lave sååå mange fede ting, så jeg venter sku bare spændt bare de kommer med Forza 3
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Cowrider » 6. feb 2009 20:27

CvKM skrev:Flere familie-biler skal med i spillet, selvfølgelig med mulighed for at skamtunes. :P

Inview-camera er ikke så vigtigt for mig, men det jeg godt kunne tænke mig var:

- de familie-biler
- små biler i aka. Citroen Saxo og Peugeot 106
- varevogne/pick-up trucks
- og det lyder nok mærkeligt, men som sagt ovenover så behøves inview-camera ikke, det jeg mere går efter, er f.eks. at når man køber en del til bilen, så når delen skal på, så skal det ikke bare sige ka-chiiing og så er delen på, ligesom i Forza Motorsport 2... Nej, det skal være ka-chiiing, og så bliver motorhjelmen åbnet, man ser den lækre BMW M3 motor uden turbo, men så kommer ind hånd fra en mekaniker ind over hvor den skal sidde, og vupti, så er der turbo. :) Og ja, gerne en lift, så man kunne løfte bilen op, og kigge på undervognen, og også her ville der komme denne hånd når der skulle udskiftes dele. :) Jeg kunne også godt tænke mig noget ala. det der blev foreslået tidligere, med at hvis ikke bilen har kravene til et ræs eller at man overtræder for mange regler i spillet, så får man klippet pladerne. Og gerne noget med at fylde olie på, rust-behandle bilen, udskifte kilerem, udskifte bremse-klodser... Ja, jeg kunne blive ved. Og noget af det allerstørste ønske til det spil jeg har, er free roam kørsel! Det behøver ikke være en by der findes IRL, det må gerne være en fiktiv by, men det kunne være så fedt at blande FM's realistisk sammen med bare fri kørsel/tidsfordriv! Og så være en 4-5 spillere og ligge og lege brianer i den by, og gøre ligesom i virkeligheden, hvor man finder et eller andet totalt random sted og brænder dæk af, eller laver det man nu finder på. 8)



det med at skulle skifte bremser er en fed ide, kilrem er ikke den fedeste men f.eks. tandrem kunne være nice, den skal jo skiftes inden for 3-5 år og eller 60-120.000km så kunne det være nice man selv skulle holde øje med detg og sårn..
og evt når man f.eks skulle have ny motor smidt i bilen jamen så skal man måske lade den stå og vente i 5-6 timer hvor den ikke kan bruges fordi den er hos "mekanikkeren"
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf CvKM » 6. feb 2009 20:47

Tbigum skrev:Så er der sluppet et screenshot ud, men om det er ægte vides ikke, men det ser nu meget reelt ud.

Billede

Prøv at lægge mærke til Raceway design, det bliver fedt hvis man kan lave sine egne baner :-)


Jeg tror mest på: fake. Sikkert en eller anden amerikaner der hyper det så meget, at han lige får lyst til at tage røven på alle...

Spøg til side: Mulighed for at sabotere hinandens bremser, ved at pille ved dem. :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf Fiigobaby » 6. feb 2009 21:19

har overvejet at købe 2ern.
nogle der kan fortælle mig om det er det værd?
og er grafikken ok?
Billede
Fiigobaby
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf CvKM » 6. feb 2009 21:31

Det er absolut det værd, jeg synes du skal gøre det. :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 57 gæster

cron