Xboxlife forum

Race Pro

Spil med fart på

Indlægaf J-Bird » 21. jan 2009 23:30

Forza Motorsport 2....

Ser også godt ud på den video.
Må muligvis ejes, men intil videre, er drift i forza det bedste tid ever.. :P
J-Bird
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Indlægaf Keras » 22. jan 2009 00:07

Vil have nu. FM3 kommer, så ro på.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Descenter 1976 » 29. jan 2009 20:16

Nogen der kan fortælle mig om det kommende Race Pro har de sjove ting som Forza 2 har, jeg tænker her på at købe/opgradere bremser, motor, nye dæk osv osv. og måden man kan custom male sin bil på i Forza er jo også genial. Uden disse opgraderinger tror jeg ikke et spil som Forza eller Race Pro bliver sjovt.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Kaufmann 94 » 29. jan 2009 20:39

Race Pro får ikke de features. Men målgruppen er heller ikke stor, det er til alle sim. spillerne der kan køre hardcore sim. racing, det hjælper hvis man har erfaring med mht. Race Pro...
Kaufmann 94
 
Indlæg: 140


Indlægaf Niki Lauda DK » 29. jan 2009 21:44

Jeg har forstået det sådan at man kan justere alt på bilerne, men ikke købe stumper.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Descenter 1976 » 29. jan 2009 21:56

Ja bare at kunne justere er fint nok, fer nettop det at kunne ændre på setup er sim! det for arcade hvis alle køre nøjagtig samme bil med samme setup/stumper. at kunne ændre bremselængden, optræk/gearing og vindmodstand osv er det der gør det sjovt for mig. F.eks at kunne lave Driftcars :D
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Kaufmann 94 » 29. jan 2009 22:17

Det er helt korrekt, det bliver meget i stil med GTR serien på PC, hvilken er F_A_N_T_A_S_T_I_S_K...
Hvis man ikke er vant til sim. spil bliver det meget svært at konkurrere med dem er vant til at justere på bilen...
Kaufmann 94
 
Indlæg: 140


Indlægaf Keras » 29. jan 2009 22:43

Vi vil bare gerne have "Same setting same car" not like F1. Måske som Clio cup.
Præstationer fremfor tuning skills.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Descenter 1976 » 30. jan 2009 00:54

at opsætte sin bil korrekt og godt er vel også en Præstationer der skal med til at vinde et løb efter min mening, men ellers kan man jo bare som i Forza haven en lille tap man krydser af så man kun kan bruge helt ens biler. Jeg tror spillet bliver godt, men om det slå Forza her jeg min tvivl om. vi får se... ellers venter vi vel bare på Forza 3? hvornår mon det kommer???
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Keras » 30. jan 2009 00:56

Descenter 1976 skrev:at opsætte sin bil korrekt og godt er vel også en Præstationer der skal med til at vinde et løb efter min mening, men ellers kan man jo bare som i Forza haven en lille tap man krydser af så man kun kan bruge helt ens biler. Jeg tror spillet bliver godt, men om det slå Forza her jeg min tvivl om. vi får se... ellers venter vi vel bare på Forza 3? hvornår mon det kommer???

Driving Skills instead of tweaks.
FM3 slutningen af 09
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf MFJ2009 » 30. jan 2009 07:07

Jeg så en video på gametrailers.com hvor der tales om at bilerne er forsøgt at sættes ligges så tæt op af hinanden som muligt - rent ydelsesmæssigt. Der går realismen lidt tabt, til gengæld vil variationen af biler i et on-line løb måske blive større.

I Forza 2 kan jeg ikke lade være med at blivetlidt negative når jeg kører mod underlige bastard-biler, såsom letvægts biler der har engine-swap og magnestiske dæk og ABS TCS... det er et af de få steder Forza skuffer, så jeg er spændt på om Race Pro har en løsning på den problematik.
MFJ2009
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Indlægaf Niki Lauda DK » 30. jan 2009 15:44

MFJ2009:

Jeg har det lige modsat og synes at det netop er Forzas styrke, at man kan ombygge og indstille dårlige biler til at køre væsentligt bedre - nøjagtigt som i virkeligheden :)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Descenter 1976 » 30. jan 2009 21:36

Jeg er enig, og synes også det er en styrke at man netop kan lave sådanne biler. for mig er opsætning mindst lige så spændende som selve løbet. er man imod de ting, kan man altså i Forza bare slå det fra jo!
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Benja190782 » 31. jan 2009 11:47

Hvis jeg må blande mig lidt, så vil jeg nok give "N4S Street DK" ret i at FM2 netop har styrken i at man kan justere og ombygge bilerne og at det ligger så tæt op af virkeligheden.

Mht. det problem "MFJ2009" nævner så kan jeg udemærket godt følge ham i den uligevægt man ofte møder online i Forza 2, men det er jo ikke alle der vil have realisme... faktisk er mit indtryk at det er meget få! (desværre)

Så derfor bliver man nød til at lave nogle stramme regler, hvis man vil have et realistisk ræs, når man opretter et løb i FM2.

Det problem tror jeg iøvrigt slet ikke vi får i Race Pro, da det basere på nogen helt andre ting!

Ps. det er bare surt vi ikke har fået den demo, som de lovede os... ÆV!
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf Kaufmann 94 » 31. jan 2009 12:42

Race Pro bliver Game of the year, FM3 bliver sikkert udsat indtil 2096...
Kaufmann 94
 
Indlæg: 140


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 60 gæster

cron