Xboxlife forum

Race Pro

Spil med fart på

Indlægaf Morten515 » 1. jan 2009 18:58

Skuffende car list :(
Morten515
Niveau 2
 
Indlæg: 152


Indlægaf Stillads Leif » 1. jan 2009 19:12

Det er også kun den foreløbige liste, der kan nå at komme flere på, spillet er jo trods alt ikke udgivet endnu.

Personligt ser jeg frem til DBR9'ren, Den skal nok blive sjov.
Som mit XBL motto siger: "I'm a huge idiot".

Har fornyeligt afstøvet Xboxen efter laaaang tids pause.
Stillads Leif
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Indlægaf Morten515 » 1. jan 2009 19:14

Der mangler noget Subaru og self BMW M3 E36 :D
Morten515
Niveau 2
 
Indlæg: 152


Indlægaf Stillads Leif » 1. jan 2009 19:24

Morten515 skrev:Der mangler noget Subaru og self BMW M3 E36 :D


Selvfølgedig skal der da noget Subaru med. (Bare de "gamle" Imprezas er med, er ikke meget for den nye)

Vil også meget gerne have hele GT lineupen.

Jeg håber også et der bliver noget endurance racing på nordsløjfen, gerne i stil med det rigtige 24 timers løb.
Som mit XBL motto siger: "I'm a huge idiot".

Har fornyeligt afstøvet Xboxen efter laaaang tids pause.
Stillads Leif
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Indlægaf es hansen » 1. jan 2009 22:41

der er maks. 50 biler på den liste og de siger der kommer til at komme over 200 biler så vi kan nok godt håbe på noget mere selvom der kun er 30 tilbage,

håber også at der kommer nogle flere og bedre baner, jeg håber le mans banen kommer på
es hansen
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Indlægaf carlmlr » 2. jan 2009 10:39

Den hedder Circuit de la Sarthe bare lige så du ved det ;)
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf ESH pro » 2. jan 2009 22:38

mange tak mmk pro ;)
ESH pro
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Casper-Blata » 2. jan 2009 22:57

Nürburgringen blir totalt fedt, har kørt på den i en Audi A6 3,2 Q, og det var totalt fedt, ca. 24km med så mange sving, man ikke lærer banen på 5 omgange, men stadig gode langsider :) Dog er det ufatteligt at det en gammel mand på en gammel bmw motorcykel der har hurtigste omgang.

Nu håber jeg bare det nord sløjfen der kommer med ikke den nye bane.

Race pro skal hvertfald bestilles til release :)
Værelse setup, Sharp 32" - Nintendo 64 - Xbox - Xbox 360 - Philips Hdd optager.
Casper-Blata
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf Stillads Leif » 2. jan 2009 23:07

Casper-Blata skrev:
Nu håber jeg bare det nord sløjfen der kommer med ikke den nye bane.

Race pro skal hvertfald bestilles til release :)


I mit tidligere indlæg er det både Nordsløjfen og Endurance banen der er med (Hele Nordsløjfen samt en del af Grand Prix banen), Endruance banen er den der bliver brugt til 24 timers løbet der køres på banen.


Off topic:

24 timers løbet er ret fedt, i 2008 var der over 200 biler med, alt fra top professionelle hold (VW Siroccoen var fabrikstilmeldt, i fuld race trim) til folk i gamle Bmw'ere og Fiat 500.
Radio Le Mans havde Kommentering fra løbet, samt et video stream på deres side.
Det er absolut værd at se hvis man er en motorsport fan.
Som mit XBL motto siger: "I'm a huge idiot".

Har fornyeligt afstøvet Xboxen efter laaaang tids pause.
Stillads Leif
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Indlægaf MFJ2009 » 3. jan 2009 20:08

Det ser spændende ud - jeg bliver nok nødt til at købe det uanset hvilken drejning det tager.

Men at dømme ud fra videoen, så ser fysikken lidt simpel ud. Der bumpes voldsomt ind i de andre, men der er på intet tidspunkt nogen af dem der mister vejgreb... det kunne type på endnu et lettilgængeligt arcaderace. Forhåbentligt tager jeg fejl, min opfattelse af et godt race-spil, er et hvor der bruges ligeså meget tid af banen som på - med at trimme setup og træne. Jeg tror helt sikkert der er et puplikum til den slags spil, det kræver bare at man vil investere lidt tid.
MFJ2009
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Indlægaf Casper-Blata » 3. jan 2009 20:18

Okay havde jeg ikke set bavnbek
Værelse setup, Sharp 32" - Nintendo 64 - Xbox - Xbox 360 - Philips Hdd optager.
Casper-Blata
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf Benja190782 » 19. jan 2009 17:22

MFJ 2009:

Hey!

Jeg vil bare lige fortælle dig at jeg har STCC - The Game til PC og spiller det med mit XBOX 360-joypad. Det er den ultimative raceroplevelse! Tro mig, lyden, farten og realismen er i højsædet, når Simbin laver bilspil. (Simbin laver jo som bekendt også Race Pro)
Har på fornemmelsen at vi går op i de samme ting hvad angår realismen og det hele, hehe!

Så jeg vil bare lige sikre mig at du køber Race Pro på release... jeg lover dig det ikke skuffer!

Vi zez i Forza 2! ;)
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf MFJ2009 » 21. jan 2009 01:53

Benja190782 skrev:MFJ 2009:

Hey!

Jeg vil bare lige fortælle dig at jeg har STCC - The Game til PC og spiller det med mit XBOX 360-joypad. Det er den ultimative raceroplevelse! Tro mig, lyden, farten og realismen er i højsædet, når Simbin laver bilspil. (Simbin laver jo som bekendt også Race Pro)
Har på fornemmelsen at vi går op i de samme ting hvad angår realismen og det hele, hehe!

Så jeg vil bare lige sikre mig at du køber Race Pro på release... jeg lover dig det ikke skuffer!

Vi zez i Forza 2! ;)


Det lyder godt - og lover godt.
Jeg er nok bare lidt skeptisk generelt - synes jeg har fortaget lidt for mange fejlkøb hmt. racerspil gennem tiderne :D

Men jeg bliver vist nød til at købe Race Pro også :lol:
- er der en releasedato?
CoolShop - kan ikke offentliggøre en lige pt.
MFJ2009
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Indlægaf Kaufmann 94 » 21. jan 2009 12:45

Benja190782 skrev:MFJ 2009:

Hey!

Jeg vil bare lige fortælle dig at jeg har STCC - The Game til PC og spiller det med mit XBOX 360-joypad. Det er den ultimative raceroplevelse! Tro mig, lyden, farten og realismen er i højsædet, når Simbin laver bilspil. (Simbin laver jo som bekendt også Race Pro)
Har på fornemmelsen at vi går op i de samme ting hvad angår realismen og det hele, hehe!

Så jeg vil bare lige sikre mig at du køber Race Pro på release... jeg lover dig det ikke skuffer!

Vi zez i Forza 2! ;)


Du har ret, kører selv GTR Evolution, Race 07, STCCm rFactor og iRacing. De tre første er fra SimBin :), meeeeeeen vil nok sige iRacing er en lille tand over de andre, så kommer de tre fra SimBin, og et stykke efter rFactor...

Og at køre med Xbox joypad er da ikke den ultimative racing oplevelse!! Man skal da have et rat :shock: , bruger selv et Logitech G25 (som snart spændes op med et playseat) ------ DET ER DEN ULTIMATIVE OPLEVELSE!!!
Kaufmann 94
 
Indlæg: 140


Indlægaf Benja190782 » 21. jan 2009 19:24

Kaufmann94: Hehe! Ja jeg ved godt at dit G25 er klasser over al anden form for styring, når vi snakker bilspil, men det er også mere stemningen i spillene, fra Simbin, jeg hentyder til...

Jeg mener release er d. 17 Feb. ifølge Simbin selv...
-men er sgu ikke helt sikker. :)
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster

cron