Xboxlife forum

Race Pro

Spil med fart på

Indlægaf Casper-Blata » 22. feb 2009 15:25

Med alt den kritik tror jeg næppe det noget for mig (: men jeg er ved at kører voldsomt død i forza, det følelse bare uendeligt.
Værelse setup, Sharp 32" - Nintendo 64 - Xbox - Xbox 360 - Philips Hdd optager.
Casper-Blata
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf The EagleDK » 22. feb 2009 16:04

Benja190782: Fair nok. Nu har jeg aldrig spillet Simbin spil før, grundet bæ-pc'er, men jeg har da kun hørt godt om dem. De små unødvendige fejl jeg har hørt har da bestemt været et stort problem, uden tvivl, men jeg synes da at folk sammenligner det for meget med Forza, som jo mere er en slags "Track-Day" spil, hvis du forstår.

Men jeg glæder mig da til at hr. Rødjakke kommer med mit spil, og det bliver da med garanti bedre end Forza IMO.
tue69 skrev:Velkommen til Xboxlife.dk - worlds leading 1 on 1 Xbox Live bookie... :lol:
The EagleDK
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Descenter 1976 » 23. feb 2009 20:07

Nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan se de biler jeg har vundet er? og hvad jeg kan bruge dem til? Kan jeg lave nogle færdige biler med med mine instillinger eller hvad?
De løb jeg pt har kørt kan jeg ikke selv vælge mine biler da jeg skal køre en bestemt.
Gad vide om man ikke ligeså godt kunne have vundet en tegning af en is?
-Nok nare mig der ikke har prøvet den del af spillet endnu, eller er kommet langt nok!
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Bolt » 23. feb 2009 21:36

Dine indstillinger må vel være dine setups? Dem kan du jo loade før starten og tweake i Open Practice eller Hot Lap. SIdstnævnte er slet ikke tosset til formålet, da din hidtige hurtigste tid er repræsenteret af et ghost og du derved let kan sammenligne styrker og svagheder ved dit nye setup.
Bertel Bolt-Jørgensen
Hjemmeside: http://bertelbolt.dk
Blog: http://bb-j.dk
Bolt
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Indlægaf Descenter 1976 » 23. feb 2009 22:53

Tjo, men det svare ikke helt på mit spørgsmål ang om hvad jeg skal bruge de biler til jeg vinder eller hvor de er?
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf pbm77 » 24. feb 2009 14:13

Descenter 1976 skrev:Tjo, men det svare ikke helt på mit spørgsmål ang om hvad jeg skal bruge de biler til jeg vinder eller hvor de er?


Prøv at køre et enkelt løb i stedet for karrieredelen. Mener at det er der bilerne bliver låst op, altså så du kan vælge dem der. Men prøv at gå bilerne igennem, så vil du se at der er nogle du ikke kan vælge da de er låst.
Mvh. Peter Madsen
pbm77
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Indlægaf Descenter 1976 » 24. feb 2009 18:57

okay, det må jeg prøve. takker!
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Benja190782 » 27. feb 2009 15:25

Så dårligt er spillet egentlig heller ikke, men håber de for lavet den patch i en fart... Atari er i hvert fald klar over problemerne, såå! Det er da en start.. :D
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf Descenter » 2. mar 2009 16:13

Vi var da 9 danskere der spillede med hinanden og kørte lidt race, ganske underholdende!!! :)
Tak til jer der var med, det var griner!
Descenter
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf TipsyMark » 8. mar 2009 18:13

Købte det har i weekenden. Er ikke til de der arcade il spil så synes det virker ganske fint.
Grafikken er set bedre, men gameplay'ed virker godt.
Forza2 er stadig nok det bedste til Xbox men dette er godt på vej.
Jeg elsker selv S2000 biler (wtcc) så det er lige mig :-)
TipsyMark
TipsyMark
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Indlægaf BulletEyeDk » 11. mar 2009 23:49

Syntes efterhånden bedre og bedre om det her spil...

Købte spillet på launchdagen og var en anelse skuffet over alle de fejl og den ufærdige stand spillet reelt var i.

Men da jeg er fuldstændig skudt i bilspil var jeg simpelthen nødt til at give spillet en chance. - Nu er jeg netop begyndt at køre på "pro" settings og her får man virkelig øjnene op for fysikken i spillet.

Motorlyden er genial, det fås ikke bedre til xboxen, det sammenholdt med den realistiske fysik gør at jeg slet ikke er færdigt med det her spil.

Jeg tror på, at Simbin/Atari nok skal få rettet de grummeste fejl med en patch og håber virkelig de får styr på online løbene. 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf Kesse » 11. mar 2009 23:58

Det jeg bed mærke i, da jeg spillede det 30 min, var den elendige lyd. Det er længe siden jeg har hørt _så_ intetsigende motorlyde! Kæft det var kedeligt.
Kesse
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf svend-bent » 12. mar 2009 07:31

Går i efter motorlyde er GRID da en oplagt mulighed :)
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron