Xboxlife forum

Hvorfor er "glitches" i Midtownmadness3 så interes

Spil med fart på

Hvorfor er "glitches" i Midtownmadness3 så interes

Indlægaf raabhimself » 19. feb 2004 16:00

Okey det kan være i syntes dette topic er lidt irellevant, men jeg kunne godt lide at vide hvorfor der er så mange der spiller MM3 for at finde fejl i spillet som kaldes "glitches"?

Samtlige gange jeg har spillet dette spil er der altid en eller flere individer der KUN vil afprøve/finde "glitches".

Og jeg gad godt vide hvorfor?
Nogle af jer der leder efter disse "genveje" (kan man også kalde dem 8))?
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf Buktu » 19. feb 2004 16:10

Jeg vil gætte på at de får en mærkelige følelse af Magt hvis de ved noget ingen andre ved.. Og så gør det dem måske også i stand til at vinde samtlige løb på den bane... Nu spiller jeg ikke selv Midtown Madness 3 men kunne forestille mig det var noget i den retning.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Playkid » 19. feb 2004 17:09

Jeg kan godt se det interessante i det, og jeg synes også det er rigtigt underholdende selv:)
Det er bare møg irreterende når man spiller hunter, med hurtige biler og man selv starter som politi, og hvor halvdelen af bilerne så hopper ud af banen.
Jeg leder dog ikke så meget efter glitches som jeg gør i Halo :)
Playkid
 


Indlægaf Buktu » 19. feb 2004 17:32

Fundet nogen i Halo? :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Playkid » 19. feb 2004 17:34

Der er flere end du tror ;)
Playkid
 


Indlægaf Buktu » 19. feb 2004 17:58

Jeg har selv fundet en... Den der med at der er et tispunkt hvor man bliver afleveret med et fly.. Hvis man skynder sig at trykke X lige efter man er blevet sat af kommer man med op på flyet igen, og flyver væk. :)

Prøv at nævn en af de sjoveste! ^^
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 19. feb 2004 18:13

Tilbage til topic.

Men I kan oprette en ny tråd og snakke om Halo glitches, bare ikke denne tråd.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 19. feb 2004 18:27

Det er da om glitches.. Det tråden startede ud med... Og ffs.. Det er sq da normalt at en tråd udvikler sig.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Playkid » 20. feb 2004 11:01

En af mine favoritter er at mase sig ind i en sten i Blood Gultch, der kan ingen se en hvis man bare er lidt forsigtig, man er godt beskyttet, bare ikke mod granater.
Man skal bare huske en del skud;) Problemet er bare at du ikke kan komme ud igen uden at skulle sprænge dig i luften med granater.

Jeg havde tilfældigvis et par billeder liggende ;)

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Og Sørgeligt nok, kunne jeg så her ikke klare at komme ud på egen hånd selv ;)

Billede
Playkid
 


Indlægaf Alex DK » 21. feb 2004 12:24

Det er meget belastende at spille hunter i MM3, mod folk der glitcher, eller generelt bare gemmer sig. Folk der bruger denne spillestil, vinder mange spil, at det så er på en billig baggrund, er så en anden sag, men hvad får de ud af det, når der (heldigvis)intet scoreboard er i spillet? Personligt opsøger jeg politiet og forsøger at drive gæk med dem så lang tid så muligt, om jeg så vinder det pågældende spil eller ej, er sådan set mere eller mindre underordnet.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 21. feb 2004 12:28

Hvordan er det lige man amser sig ind i en sten? :D
Kunne være sjovt at bruge mod en af mine venner ^^ (Han snyder altid så meget han kan kmme til selv så det gør sq ikke noget :D)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Playkid » 21. feb 2004 13:07

Kig på sidste billede. Der hvor spidsen er, skal du placere en warthog, så LAAG'en er tæt ved den.
Så hopper du bare ind i gunneren og ud, indtil du bliver presset ind i stenen:)

Paasch, jeg er helt enig. Det sjove ved spillet er jo at man kan risikere at bliver fanget, at føle addrenalinen pumpe i blodet når man lige når at dreje dør politiet busser ind i en.
At man hopper ud af spillet er vel sjovt nok som en opdagelse, eller som en slags helle sted hvor man kan få pusten. Det er bare ikke sjovt for de andre, eller for den sags skyld at være i et sikkert sted.
Playkid
 


Indlægaf SlugZ » 21. feb 2004 13:13

game killer skrev:Tilbage til topic.

Men I kan oprette en ny tråd og snakke om Halo glitches, bare ikke denne tråd.

:lol:
SlugZ
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf GreenBeast DK » 24. sep 2004 02:04

Jeg er helt enig: fik spillet her i forgårs - og allerede nu har jeg mødt en 50-60 personer som konsekvent gør en del i "wall-riding" og "roof-jumping". Totalt latterligt når man selv er hunter i en sløv politibil.
Glitches kan være sjovt SAMMEN - men ikke MOD ANDRE.
GreenBeast DK
 



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron