Xboxlife forum

Forza Vs. GT4 (inkl. Screenshot)

Spil med fart på

Forza Vs. GT4 (inkl. Screenshot)

Indlægaf GrillBillerDK » 24. feb 2005 22:38

En Amerikaner med for meget tid har testet GT4 (jap) mod Forza Demoen på en bane som findes i begge spil.

og det er der kommet et skægt resultat ud af:
Første billede er GT4 mens det næste er fra Forza.

Kig, og grin af forskellen:
GT4

//RETTELSE.
Serveren som billederne lå på er taget ned..
så smut ind på dette link i stedet
: http://www.forzacentral.com/forum/showthread.php?t=772
(PS Forza er til Højre)

(GT4 grafikken Overhypet?)
Senest rettet af GrillBillerDK 6. mar 2005 22:06, rettet i alt 3 gange.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Thomas » 24. feb 2005 23:02

Haha nice! Grafikken i GT4 er meget overhybet efter min mening..
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf thewoet » 24. feb 2005 23:03

Jeg syntes Forza ser bedst ud, burde det vel også gøre :D..

Meget sjovt at se sammenligningen
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Anastacio » 24. feb 2005 23:05

Nice, glæder mig til GT4 er her - så skal der games med GT4 rat!! 8) :P
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf GrillBillerDK » 24. feb 2005 23:14

Læg i sær mærke til de "små" detalier.. der vinder Forza helt klart.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Anastacio » 24. feb 2005 23:16

Hvor er det du vil hen med det her Grillbiller? Det her minder mig om fanboyisme selvom du har ret.

Godt nok er Forza's detaljer flottere end GT4, men hvornår er grafik blevet så vigtigt? Kig på gameplayet og grafikken når du ser det på eget fjernsyn.

Kan det ikke være ligemeget med, hvilket spil der er flottes? Hvis bare man kan lide det spil man sætter sine penge på.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf UT » 24. feb 2005 23:42

Synes bestemt ikke det kan være ligemeget hvilket spil der er flottest.
For mig betyder grafik, mindst ligeså meget som gameplayet.
UT
Niveau 2
 
Indlæg: 184


Indlægaf thewoet » 25. feb 2005 00:44

Jeg syntes i spil som det her betyder grafiken alså nået, og jeg tror også på at Forza bliver mindst ligså godt som gt4

Men det må man jo også selv om......
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Tommy » 25. feb 2005 08:23

game killer skrev:Hvor er det du vil hen med det her Grillbiller? Det her minder mig om fanboyisme selvom du har ret.

Godt nok er Forza's detaljer flottere end GT4, men hvornår er grafik blevet så vigtigt? Kig på gameplayet og grafikken når du ser det på eget fjernsyn.

Kan det ikke være ligemeget med, hvilket spil der er flottes? Hvis bare man kan lide det spil man sætter sine penge på.


Det er sgu da ikke noget at blive fornærmet over, Grillbiller har sgu da ret! Og grafikken ér vigtig, der er ingen der gider at købe et spil der ligner lort.
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Morten Skou » 25. feb 2005 08:35

Seriøst, så er Forza for vildt :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Anastacio » 25. feb 2005 09:34

Tommy skrev:
game killer skrev:Hvor er det du vil hen med det her Grillbiller? Det her minder mig om fanboyisme selvom du har ret.

Godt nok er Forza's detaljer flottere end GT4, men hvornår er grafik blevet så vigtigt? Kig på gameplayet og grafikken når du ser det på eget fjernsyn.

Kan det ikke være ligemeget med, hvilket spil der er flottes? Hvis bare man kan lide det spil man sætter sine penge på.


Det er sgu da ikke noget at blive fornærmet over, Grillbiller har sgu da ret! Og grafikken ér vigtig, der er ingen der gider at købe et spil der ligner lort.


Har jeg sagt at Grillbiller ikke har ret? ;)

Og Forza er skam flot - det er begge spil til hver deres platform :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Ryo » 25. feb 2005 10:44

Til jer der råber op om gameplay, så har rigtigt mange faktiskt sagt at Forza er bedre end GT4. (test af demo)

Fartsfornemmelsen skulle være noget bedre i Forza, og det GT4 vinder på er antallet af biler. Men helt ærligt så plejer jeg godt at kunne nøjes med 2-3 Nissan Skylines, og har nok ikke brug for GT4's 58! Af samme bilmodel.

Og ikke at glemme der er skader i Forza og online

(Dette svar er mest for min egen skyld, jeg bliver bare nød til at hype Forza så jeg slipper for at købe en PS2 bare for at få GT4 :wink: )
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Indlægaf Cowrider » 25. feb 2005 10:52

jeg er selv vild med bil spil og skal have begge bil spil når de kommer ud :) så længe grakikken er i top så bliver spillet da også hetl klarte feder :D
jeg har need for speed underground 2 til ps2 ikke lige frem den bedste graik fremfor til xbox men jeg synes selve gameplayet er kanon fedt, så synes ikke det er grafikken der er det "vigtigeste" lige frem.......
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Tommy » 25. feb 2005 14:38

Selvfølgelig ikke det vigtigste, siger bare at det gør en del ved et spil, hvis det har meget virkelighedstro grafik.
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 25. feb 2005 16:17

he.. havde godt nok en fornemmelse om at GameKiller ville blive "Fornærmet" høhø..

for mit vedkomme så har grafik, lyd og historie lige så stor betydning som gameplay. (med forbehold for ændringer)

Fed grafik og lyd gør kun spil bedre.
jeg merer stortset at "Gameplay frem for grafik" tanken er forældet, når man nu har teknikken til at kunne lave grafik der kan bruges til noget.

Dog kan jeg stadig ikke forstå at GT4 scorer top karakter i grafik på både ign og gamespot.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 34 gæster

cron