Xboxlife forum

MotoGP3 Screens

Spil med fart på

MotoGP3 Screens

Indlægaf Buktu » 20. jan 2005 16:33

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede


Dårlig kvalitet, er vidst scans fra OXM.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Spot F » 20. jan 2005 17:15

Wow, det er jo nærmest foto-realistisk grafik?
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272


Indlægaf DJan.dk » 20. jan 2005 18:03

Ja det ser sgu godt ud.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Indlægaf Alex DK » 20. jan 2005 20:54

Inflationen længe leve. Det er sørgeligt at Climax har valgt at ændre spillets grundkerne ved at implicere bybaner. Hvordan kan det være at stort set alle racing udgivelser i dag, på en eller anden måde skal gøre brug af det ekstemt populære/mainstream underground tema.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Lanto Calrisian » 21. jan 2005 16:58

Ja, det ser faktisk ret fedt ud, havde dog håbet at det istedet kom til Xbox 2. Så det virkeligt kunne ha fået et spark bagi, hvad grafik og Xbox Live angår.
Be yourself !!
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf TriXy » 21. jan 2005 21:07

Paasch skrev:Inflationen længe leve. Det er sørgeligt at Climax har valgt at ændre spillets grundkerne ved at implicere bybaner. Hvordan kan det være at stort set alle racing udgivelser i dag, på en eller anden måde skal gøre brug af det ekstemt populære/mainstream underground tema.


på en eller anden måde bliver det røv kedeligt at se på de samme baner i alle racing spil.. De bruger vel bare underground/mainstream som en nyskabelse, for at få lidt liv i spilindustrien..
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf thewoet » 21. jan 2005 23:02

syntes også snart man har fået nok af de by baner :P.

Ville hellere se dem køre rundt i en jungle eller sådan noget :D
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Crishake » 21. jan 2005 23:18

Yea kunne være ret fedt :D

Men ikke så mange spil der foregår i en jungle, når det handler om bilspil..
Crishake
Niveau 4
 
Indlæg: 313

Brugeravatar

Indlægaf Alex DK » 21. jan 2005 23:32

ClementoS* skrev:på en eller anden måde bliver det røv kedeligt at se på de samme baner i alle racing spil.. De bruger vel bare underground/mainstream som en nyskabelse, for at få lidt liv i spilindustrien..


Det er ingen hemlighed at de to forgående spil i serien har solgt middelmådigt, påtrods af at være nogle af de bedste racing udgivelser på markedet.
MotoGP har absolut intet med byløb at gøre, men jeg er overbevist om, at udviklerne har valgt at impliceret det, for at spillet skal henvende sig til et bredere publikum. Det er selvfølgeligt forståligt, men det er sørgeligt at se udviklere vælge den nemme udvej, og vælge kvantitet frem for kvalitet.

Jeg har iøvrigt meget svært ved at følge din logik. Er det nyskabende og revolutionerende at implicere en feature der forefindes i stort set alle populære arcade racers?
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf TriXy » 23. jan 2005 11:40

Paasch skrev:Jeg har iøvrigt meget svært ved at følge din logik. Er det nyskabende og revolutionerende at implicere en feature der forefindes i stort set alle populære arcade racers?


Jeg var måske lidt forhastet med at komme med den bemærkning. Jeg syntes også at spillene er ved at blive ret overfladiske, når de allesammen har det samme tema. Ja kan godt se hvad du mener, der var ingen logik i det jeg skrev :? :?:
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Valkyrie » 18. maj 2005 13:23

Lidt flere screens:p


Billede

Billede

Billede

Billede
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Stoffer » 18. maj 2005 13:35

funker ikk :?
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron