Xboxlife forum

Moto GP problemer

Spil med fart på

Moto GP problemer

Indlægaf Okotta » 21. okt 2004 14:21

Har nogen af I andre oplevet, at man tit bliver disconnectet når man spiller Moto GP Online Demo'en?

Før i tiden kunne jeg spille spillet ligeså lang tid jeg havde lyst, uden overhovedet på noget tidspunkt at blive smidt af, men i dag bliver jeg disconnectet i flæng, og det uanset om jeg joiner en server eller selv hoster.

Jeg bruger min normale Linksys BEFSR41 router, og med den Firmware som Microsoft endda selv anbefaler man bruger (V 1.42.7). Jeg har prøvet med en nyere firmware, men det hjalp ikke, så nu er jeg gået tilbage til V. 1.42.7.

Fejlene jeg får er f.eks "Your Xbox cannot connect to Xbox Live", imens et løb er igang, og det er ved at være ret irriterende - specielt da spillet har kørt fantastisk tidligere.

Andre som har oplevet det samme i Moto GP Online demo'en, og hvad kan man gøre?
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf Mr Alean Smith » 21. okt 2004 14:28

Jeg har oplavet det samme i andre spil.. Ligesom Live er lidt nede :shock: :?
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Okotta » 21. okt 2004 17:17

Det har åbenbart været routeren som har voldt problemer, for når jeg slår den fra og tilslutter Xbox'en direkte til mit ADSL modem, så virker det hele perfekt.
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf GrillBillerDK » 21. okt 2004 17:56

en anden typisk fejl kan være fordi at du også har din PCer på nettet..
og garenteret Windows XP pro, som automatisk laver en gateway.

så istedet for at Xboxen får får en ip af routeren.. så får den en af din XP'er istedet..
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Okotta » 21. okt 2004 18:00

Min PC er aldrig tændt, når jeg bruger Xbox Live, og jeg bruger Windows 2000 på min PC :)
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf Cowrider » 21. okt 2004 19:23

Okotta skrev:Min PC er aldrig tændt, når jeg bruger Xbox Live, og jeg bruger Windows 2000 på min PC :)



min kan også godt hoppe af live og min pc er tændt inu og det samme gælder omvendt :S
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Okotta » 23. okt 2004 15:29

Jeg resettede min router, og nu kører Moto GP som det skal igen, når routeren er slået til.

Smukt.
Okotta
 
Indlæg: 1506



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster