Xboxlife forum

PGR4

Spil med fart på

Indlægaf loonitunius » 14. sep 2007 11:52

PtOs jeg har ike lige set filmen , men du har ret i at der nok er lidt slinger i valsen hvis de tager vejen som standar...
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Indlægaf Tbigum » 14. sep 2007 14:14

PtOs skrev:nu har jeg så set video'en med hvor de kører på nurburgringen (I SNEVEJR!) og jeg er ikke imponeret overhovedet! De kører jo som var de på alm. asphalt! hvor realistisk er det?? hvis du kører med over 20mph i sne, skrider bilen jo rundt i svinget.. og du kan da ikke køre 120mph ned af langsiden uden at det vil være helvedes ustabil.

Det er et KÆMPE flop de har gang i!

http://www.bizarrecreations.com/games/pgr4/videos.php #2 (oppe fra)


Nu er det jo ikke et simulationsspil ligesom Forza 2, så hvis spillet skulle være realistisk, så ville man overhovedet ikke kunne i snevejr, men vent nu med at døm før du har prøvet det, det kunne jo være det viser at være rigtig godt :D
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Niki Lauda DK » 20. sep 2007 23:14

Jeg troede at FM2 ville få mig til at spille helt vildt, fordi jeg spillede PGR3 i nærmest et år i træk. Det gjorde det så ikke fordi det kræver for meget justering, koncentration osv.. Men nu kommer PGR4 med de vildeste tiltag og forhåbentligt stadigvæk den simple opbygning - jeg er sgu spændt på om jeg bliver hardcore gamer igen. For nyheden på forsiden viser jo at det bliver vanvittigt godt !!!!
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Tbigum » 21. sep 2007 07:03

StreetRacer DK skrev:Jeg troede at FM2 ville få mig til at spille helt vildt, fordi jeg spillede PGR3 i nærmest et år i træk. Det gjorde det så ikke fordi det kræver for meget justering, koncentration osv.. Men nu kommer PGR4 med de vildeste tiltag og forhåbentligt stadigvæk den simple opbygning - jeg er sgu spændt på om jeg bliver hardcore gamer igen. For nyheden på forsiden viser jo at det bliver vanvittigt godt !!!!


Jeg har det nøjagtig på samme måde, troede også at Forza ville bringe gløden tilbage, men det gjorde det ikke, men PGR ved jeg bliver godt :-)
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Rechain » 21. sep 2007 07:09

Tbigum skrev:
PtOs skrev:nu har jeg så set video'en med hvor de kører på nurburgringen (I SNEVEJR!) og jeg er ikke imponeret overhovedet! De kører jo som var de på alm. asphalt! hvor realistisk er det?? hvis du kører med over 20mph i sne, skrider bilen jo rundt i svinget.. og du kan da ikke køre 120mph ned af langsiden uden at det vil være helvedes ustabil.

Det er et KÆMPE flop de har gang i!

http://www.bizarrecreations.com/games/pgr4/videos.php #2 (oppe fra)

Nu er det jo ikke et simulationsspil ligesom Forza 2, så hvis spillet skulle være realistisk, så ville man overhovedet ikke kunne i snevejr, men vent nu med at døm før du har prøvet det, det kunne jo være det viser at være rigtig godt :D

Ja, PGR serien er altså ren arcade spil og ik simulation...har du prøvet PGR før???

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Kirnehz » 21. sep 2007 17:16

Jeg vil nu også sige at PGR er en arcade racer.
Ikke i samme stil som Need for speed, men man kan nu køre biler i PGR på måder der ikke holder i virkeligheden.

Og det er kun fedt ! Jeg vælger klart PGR over Forza
Kirnehz
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Indlægaf Kayniel » 21. sep 2007 17:49

PGR er for os der i forvejen kører som brækkede arme ;)
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Valyc » 24. sep 2007 10:01

PGR ER et arcade racer spil! ;)

Der er mange ting, som langt fra er realistiske i PGR serien, og PGR4 bliver bestemt ingen undtagelse.

I PGR4 vil man bla. kunne køre meget stærkt på motorcykel på en sne-/isglat vej eller køre frontalt ind i en væg, og fortsætte uden den mindste form for nedgang i bilens præstation.
Valyc
Skribent
 
Indlæg: 54


Indlægaf blaster25 » 30. sep 2007 18:03

Nu kribler det efterhånden i fingrene for at prøve demoen, lad os håbe den snart kommer på banen. Denne demo vil afgøre om jeg skal købe dette spil, selvom jeg nok gør det alligevel :-)
blaster25
Niveau 2
 
Indlæg: 112


Indlægaf Morten Skou » 30. sep 2007 18:19

Valyc skrev:Der er mange ting, som langt fra er realistiske i PGR serien, og PGR4 bliver bestemt ingen undtagelse.

I PGR4 vil man bla. kunne køre meget stærkt på motorcykel på en sne-/isglat vej eller køre frontalt ind i en væg, og fortsætte uden den mindste form for nedgang i bilens præstation.


Hvad er der urealistisk i de ting? :lol:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Lambaek » 30. sep 2007 18:34

Uh! Jeg glæder mig helt vildt til det her spil!

Det ser utroligt flot ud og jeg har bestilt det :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson.
Lambaek
Niveau 4
 
Indlæg: 619


Indlægaf Jibla » 1. okt 2007 10:19

Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Morten Skou » 1. okt 2007 10:24

Jeg er ved at være igennem karierremode, hvis man da kan sige det på den måde. Det er sgu et ok spil, ligner lidt PGR3 (naturligvis) men det fænger sgu rimeligt meget.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Jibla » 1. okt 2007 10:29

Morten Skou skrev:Jeg er ved at være igennem karierremode, hvis man da kan sige det på den måde. Det er sgu et ok spil, ligner lidt PGR3 (naturligvis) men det fænger sgu rimeligt meget.


Er der stadig de der lamme challenges hvor man skal slide for at få x antal kudos + gennemføre det hurtigt nok?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Wescada » 1. okt 2007 10:32

Morten Skou skrev:Jeg er ved at være igennem karierremode, hvis man da kan sige det på den måde. Det er sgu et ok spil, ligner lidt PGR3 (naturligvis) men det fænger sgu rimeligt meget.

Minder det for meget om PGR3, eller er det mere ala PGR 2 stil?

Er meget hooked på at købe det, har spillet alle de gamle PGR spil. Men er spændt på hvad det får af anmeldelser.
Wescada
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster

cron