Xboxlife forum

tag den need for speed. JUICED er på vej.

Spil med fart på

tag den need for speed. JUICED er på vej.

Indlægaf Sephiroth » 1. sep 2004 22:21

Det ser sagtne godt ud det bil spil. og så kan man smadre bilen totalt. ikke det der med bil mærker som der ikke må kommer ridser på bilerne. glæder ihvert fald til det kommer i slutningen af måneden. og så understøtter det LIVE!!!
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272


Indlægaf skitzofraen » 30. okt 2004 19:39

har haft det lidt over en uges tid nu og det er absolut ikke godt!! det er ikke engang tæt på at være lige så godt som need for speed underground (1'eren vel at mærke) så når 2'eren kommer er der ikke en eneste der skænker juiced en tanke!!

ja der er total mange upgrades, mange fler end i nfs underground og der kommer skader på bilen hvis du kører ekstremt dårligt, men skaderne er så dårligt lavet at man næsten hellere så at de var fjernet!!

(vil du se FEDE skader, køb Burnout 3: takedown)

desuden er der absolut ingen fartfornemmelse i det spil selv med turboen i bund!!

(vil du se/opleve fart, så køb Burnout 3: takedown)

konklusion = juiced er skod i forhold til allerede udgivne spil og når de andre nye racers udkommer er der ingen der gider spille juiced!!
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Stoffer » 30. okt 2004 19:48

er det kommet???

men ja køb burnout 3.. tro mig.. DET ER VILDT
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Cowrider » 30. okt 2004 22:55

Need for speed underground 2 er og bliver fedt og slå Juiced helt væk
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Peet » 31. okt 2004 09:26

Burnout 3 holder hvis du spørger mig. =)
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf thewoet » 31. okt 2004 09:28

Burnout 3 er det bedste ;) ved ikke jeg skal have Need for speed underground 2, syntes det første blev lidt for hurtigt kedeligt.
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf TriXy » 31. okt 2004 11:57

NFSU2 demoen er i hvert fald langt bedere end Juiced demoen !!
Burnout3 er et vildt fedt spil..
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Cowrider » 31. okt 2004 12:08

ClementoS* skrev:NFSU2 demoen er i hvert fald langt bedere end Juiced demoen !!
Burnout3 er et vildt fedt spil..



det ville jeg godt give dig ret i men tror NFSU2 holder længer.... man kan ik på samme måde køre rundt i burnout 3 selv om det er et fedt spil
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf skitzofraen » 31. okt 2004 13:49

til StoffeR69: jeg tror ik du kan få det herhjemme endnu, men det er altså heller ikke værd at spilde penge på!!
Ejer man/har man prøvet at spille burnout 3, kommer man til at kede sig når man spiller juiced!!
Juiced gør det der med at få det til at se ud som om det er godt uden at være det!! jeg mener det ser totalt fedt ud lige indtil du rent faktisk prøver at køre, så pakker du spillet væk og spiller det aldrig igen!!
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster

cron