Xboxlife forum

PGR 3 vs Ridge Racer 6

Spil med fart på

Indlægaf Rotator » 31. dec 2006 15:20

Da Senzai skrev:Du skal ihvertfald ikke købe Burnout. Det er satme dårligt.


Ja, det er sgu utroligt som der er forskel på smag fra person til person. Du synes Burnout Revenge er elendigt, Gametrailers.com har lige kåret det til årets bilspil (på samtlige formater) og hverken Ridge Racer eller Project Gotham Racing var nomineret :D

Personligt giver jeg Gametrailers ret :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf SpRite » 31. dec 2006 15:23

Rotator skrev:
Da Senzai skrev:Du skal ihvertfald ikke købe Burnout. Det er satme dårligt.


Ja, det er sgu utroligt som der er forskel på smag fra person til person. Du synes Burnout Revenge er elendigt, Gametrailers.com har lige kåret det til årets bilspil (på samtlige formater) og hverken Ridge Racer eller Project Gotham Racing var nomineret :D

Personligt giver jeg Gametrailers ret :D

Er Burnout ikke vildt svært?
Viro - Adam <3
SpRite
Niveau 4
 
Indlæg: 758


Indlægaf Niki Lauda DK » 31. dec 2006 15:29

Burnout er et spil som alle kan spille. Men man skal være hardcore for at få alle singleplayer achievements. Det er urealistisk på den fede måde. Høj fart og vilde trafikuheld er stort set hvad det går ud og det fungerer godt. Men realistisk er det ikke.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Hertzblut » 31. dec 2006 15:32

Nej Burnout er ikke så svært. Kun et par enkelte events kan give lange boller.

Men at skulle vælge mellem RR6 og PGR3 er som at skukke vælge om et æble eller en mandarin smager bedst.

De to spil er så forskellige fra hinanden som det næsten kan lade sig gøre.

Jeg nyder begge til fulde (Også her et år efter de udkom). Men de er vidt forskellige.
Har du aldrig spillet Ridge Racer før så prøv det før du køber det.
PGR3 vil nok være det 'nemmeste' valg her :)
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf SpRite » 31. dec 2006 15:33

Kunne være man skulle er hverve Burnout, efter CoD 2 er klaret så :) Der er trodsalt lang tid til De store titler.
Viro - Adam <3
SpRite
Niveau 4
 
Indlæg: 758


Indlægaf Maltéz » 31. dec 2006 15:49

Vær desuden MEGET påpasselig med i hvilken rækkefølge du evt. vil købe spillene. Jeg købte Burnout 3 i sin tid - det destruerede min oplevelse med Forza Motorsport TOTALT. Sidstnævnte mangler i den grad fartfornemmelse i forhold til B3, og så var det desuden surrealistisk kedeligt i singleplayer. Er det fart du går efter er der kun én mulighed, Burnout Revenge. Alle andre bilspil mangler fartfornemmelse i sammenligning.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf Niki Lauda DK » 31. dec 2006 15:57

Maltéz skrev:Vær desuden MEGET påpasselig med i hvilken rækkefølge du evt. vil købe spillene. Jeg købte Burnout 3 i sin tid - det destruerede min oplevelse med Forza Motorsport TOTALT. Sidstnævnte mangler i den grad fartfornemmelse i forhold til B3, og så var det desuden surrealistisk kedeligt i singleplayer. Er det fart du går efter er der kun én mulighed, Burnout Revenge. Alle andre bilspil mangler fartfornemmelse i sammenligning.

Så skulle du prøve med et rat. Der kommer sandheden frem om hvad Forza i virkeligheden er !!!
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Da Senzai » 31. dec 2006 16:58

Har sagt det og siger det igen, om hvorfor burnout ikke er fedt;

Jeg synes ikke, at det er så meget ræs/kørsel i det. Det eneste det gælder om, er at kende genvejene, holde turboknappen inde og så ellers krydse fingre for, at man ikke kører galt. Jeg synes ikke rigtigt, at man kan "køre godt" i det spil. Kører du bare nogenlunde fornuftigt, så er det altid ham der har færrest crashes = Teh winner. Det er så det spillet gælder om. At undgå at køre galt.

Selvom spillet opfordrer utroligt meget til at køre ind i hinanden føles det alligevel som om, at hver mand kører sit eget løb, hvor det eneste det gælder om, er at huske genvejne, og så undgå at køre galt.

Og når nu, at spillet opfordrer så meget til at køre hinanden så synes bare, at det er vildt dårligt lavet, at det er 50/50, hvem der får hvem, når man kører ind i hinanden. Jeg har mange gange oplevet, at når jeg kører ind i folk, så får de "pointne/boosten" for at køre ind i mig. Andre gange så kan folk tonse ind i mig, hvorefter, at jeg så får en TakeDown på dem.

Samtidigt, så giver spillet heller ikke mening, med hensyn til, hvad man må køre ind i, og hvad man ikke må. Nogle gange kan man smadre ind i en lygtepæl uden, at der sker noget, medens andre gange kan du snitte en kantsten, og så chrasher du. Chrashesne er også langt fra så fede, som de er i Full auto.

Synes, at det er et utroligt tyndt, hjerneløst og indholdsløst arkadebilspil.

Der er ikke noget med at køre godt i Burnout. Det gælder bare om at huske Banerne i hovedet og så ellers at være heldig.


PGR er sådan set ok. Bare kedeligt.

Ridge Racer er stadig fedest. Især, hvis du synes, at det er sjovt at køre sidelæns.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Rexter » 31. dec 2006 17:04

Hvis det er realisme man går efter ser det nok sådan her ud:
1. PGR3
2. Riiiiiiiiiidge Raaaacer
3. Burnout.
Men kan de overhovedet sammenlignes? Tror jeg næsten ikke de kan fordi konceptet er så forskelligt.

Og angående det med hvilken rækkefølge man spiller/køber det så ja det er meget vigtigt. Jeg kan huske jeg spillede burnout takedown til xbox1 i lang tid og så prøvede jeg gran turismo 4 hos en af mine venner og hold kæft hvor gik det dårligt :P jeg kejlede totalt rundt fordi min hjerne havde vænnet sig til farten og styringen i burnout. Og det gik heller ikke bedre med PGR3.

Men anyway, til Morten515 download demoerne fra xbox live marketplace og se hvilken du selv syntes er bedst.
Rexter
Niveau 4
 
Indlæg: 635


Indlægaf Niki Lauda DK » 31. dec 2006 17:09

Hehe. Vi har jo alle en mening, men den mening som tæller mest er ens egen og jeg kan kun opfordre til at købe et brugt spil hvis man er i tvivl. Køb det som du synes virker interessant og sælg lortet hvis det ikke fanger din interresse....

Til Da Senzai kan jeg kun sige at han ofte er i undertal mht. smag og at han derfor bliver owned for hårdt når vi snakker om meninger :wink:

Skal vi afgøre det i et spil DOA4, derefter PGR3 og så tage et spil UNO i finalen?
Eller skal vi bare lade det være op til hver enkel, hvilke spil de kan lide?

"You decide Mr. Senzai !!!"
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Rotator » 31. dec 2006 18:24

Da Senzai skrev:Jeg synes ikke, at det er så meget ræs/kørsel i det. Det eneste det gælder om, er at kende genvejene, holde turboknappen inde og så ellers krydse fingre for, at man ikke kører galt. Jeg synes ikke rigtigt, at man kan "køre godt" i det spil. Kører du bare nogenlunde fornuftigt, så er det altid ham der har færrest crashes = Teh winner. Det er så det spillet gælder om. At undgå at køre galt.
Netop det at kunne holde turboknappen inde betyder jo at man skal udsætte sig selv for farer ved at f.eks. køre imod trafikken og glide gennem svingene. Hvis du ikke gør det, så har du ingen turbo. Det er rigtigt at spillet ikke byder på den største udfordring mht. at vinde løbene i de første par serier af singleplayer, men tro mig, det ændrer sig hurtigt.
Og at undgå at køre galt? Det drejer ALLE bilspil sig jo om. Hvis du pander ind i barriere efter barriere i PGR3 så kommer du heller ikke først over målstregen. Færrest crashes = bedste kører. Her adskilles Burnout sig ikke fra mængden.

Da Senzai skrev:Selvom spillet opfordrer utroligt meget til at køre ind i hinanden føles det alligevel som om, at hver mand kører sit eget løb, hvor det eneste det gælder om, er at huske genvejne, og så undgå at køre galt.

Og når nu, at spillet opfordrer så meget til at køre hinanden så synes bare, at det er vildt dårligt lavet, at det er 50/50, hvem der får hvem, når man kører ind i hinanden. Jeg har mange gange oplevet, at når jeg kører ind i folk, så får de "pointne/boosten" for at køre ind i mig. Andre gange så kan folk tonse ind i mig, hvorefter, at jeg så får en TakeDown på dem.
Det er helt rigtigt at det engang imellem sker at det er den "forkerte" der får et takedown, men at kalde det 50/50 er skudt langt forbi. Og du kan jo også selv påvirke udfaldet af et sammenstød, ved f.eks. at knalde bremsen i inden du bliver ramt, hvorved det er modstanderen der bliver ramt hårdest. Det er igen et spørgsmål om det du mener der er så unødvendigt: At køre godt.

Da Senzai skrev:Samtidigt, så giver spillet heller ikke mening, med hensyn til, hvad man må køre ind i, og hvad man ikke må. Nogle gange kan man smadre ind i en lygtepæl uden, at der sker noget, medens andre gange kan du snitte en kantsten, og så chrasher du. Chrashesne er også langt fra så fede, som de er i Full auto.
Og det er værre end at man i PGR3 ikke kan køre over en kantsten uden af bilen nærmest går i stå? Jeg har gentagne gange oplevet at skrabe lakken af bilen i PGR3 langs en barriere, hvilket hver gang har medført at bilen har mistet 50% af hastigheden eller mere. Men det er måske lak med modhager? :D

Da Senzai skrev:Synes, at det er et utroligt tyndt, hjerneløst og indholdsløst arkadebilspil.
Og Ridge Racer er intellektuelt ufordrende? :D

Da Senzai skrev:Der er ikke noget med at køre godt i Burnout. Det gælder bare om at huske Banerne i hovedet og så ellers at være heldig.
Ja, det er en fordel at kunne huske banerne og held er en faktor. Men du klarer dig ingen vegne i hverken PGR3 eller Ridge Racer 6 hvis du ikke kan huske banerne. Og hvis det er rent held at kunne køre med 300 km/t mellem to modkørende lastbiler, hvordan kan det så være talent at kunne drifte igennem et sving med 150? Sving der i Ridge Racer 6 primært er 4-5 vejbaner brede?

Da Senzai skrev:PGR er sådan set ok. Bare kedeligt.
Enig. For once.

Da Senzai skrev:Ridge Racer er stadig fedest. Især, hvis du synes, at det er sjovt at køre sidelæns.
Ridge Racer er det jeg, med dine egne ord, vil betegne som "utroligt tyndt, hjerneløst og indholdsløst." Der er ingen udfordring i løbene og ingen variation. Burnout har i det mindste flere forskellige udfordringer og ikke "bare" konstant racen rundt.

Men okay, hver sin smag :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf Rexter » 31. dec 2006 20:27

Jeg er snart ved at blive bange for mine 200kr blev givet forkert ud på ridge racer :P men altså burnout er bare ridge racer med mere fart og modkørende bilister. Der er både turbo i begge og man laver de sygeste drifts i begge to.
Er sådan set enig med Rotator, men som sagt, hver sin smag jo. Men anyway jeg skal feste SES i det nye år gutter
Rexter
Niveau 4
 
Indlæg: 635


Indlægaf Da Senzai » 31. dec 2006 21:39

Rotator skrev:Netop det at kunne holde turboknappen inde betyder jo at man skal udsætte sig selv for farer ved at f.eks. køre imod trafikken og glide gennem svingene. Hvis du ikke gør det, så har du ingen turbo.


Det er jo ikke svært. Man skal på ingen måde kæmpe for at holdeTurbo´en kørende. Der er så mange måder at få turbo på, at man har det hele tiden. Drifting, Checking, Nearmissing, Skubbe til folk, Ongoing, Undgå Chrash, Good Air, Takedowns og sikkert flere endnu. Der er jo så nemt at få turbo, at turbo er en ligegyldigt feature. Det er ligefør, at jeg vil vove at påstå, at man ligeså godt bare kunne lade bilerne køre hurtigt fra start af. Turbo er spillets standard hastighed.

Rotator skrev:Og at undgå at køre galt? Det drejer ALLE bilspil sig jo om. Hvis du pander ind i barriere efter barriere i PGR3 så kommer du heller ikke først over målstregen. Færrest crashes = bedste kører. Her adskilles Burnout sig ikke fra mængden.


Det vil jeg vove, at påstå er forkert. Det er netop er at Burnout udskiller sig meget. Selvfølgelig taber man også i andre bilspil,
hvis man konstant chrasher. I andre bilspil gælder også det om at Køre godt. At tage svingene perfect, så man mister mindst muligt fart.

I Burnout spiller det en meget mindre rolle, da man i burnout bare holder turboknappen inde og så er man i Topfart i løbet af 0,5. I Burnout bruger man næsten ingen tid på at accellere, så det betyder ikke så meget, hvis du fucker svinget lidt op, eller kører langsbanten, da man kan accelerere så vildt hurtigt. Det eneste, hvis man bare kører nogenlunde, der forsinker en i Burnout er hvis man chrasher.

Rotator skrev:Det er helt rigtigt at det engang imellem sker at
det er den "forkerte" der får et takedown, men at kalde det 50/50 er
skudt langt forbi. Og du kan jo også selv påvirke udfaldet af et
sammenstød, ved f.eks. at knalde bremsen i inden du bliver ramt,
hvorved det er modstanderen der bliver ramt hårdest. Det er igen et
spørgsmål om det du mener der er så unødvendigt: At køre
godt.


Selvom 50/50 måske er lidt i overkanten, så gider jeg stadig ikke spiller "Versus" spil, hvor der er så meget held involveret. Medmindre jeg hyggespiller med min Lillesøster eller 7-årige fætter, så gider ikke spille spil mod andre, hvor der er så stor grad af held involveret.

Rotator skrev:Og det er værre end at man i PGR3 ikke kan køre over en kantsten
uden af bilen nærmest går i stå?
Jeg har gentagne gange oplevet
at skrabe lakken af bilen i PGR3 langs en barriere, hvilket hver gang
har medført at bilen har mistet 50% af hastigheden eller mere. Men
det er måske lak med modhager? :D


Ja, det er langt værre. For I PGR, der ved du, at du mister fart, hvis du kører ind i kanten. I Burnout er der ikke noget logisk system for, hvad man må køre ind i. Nogle gange kan du smadre igennem Kioskskure og hegn uden der sker noget, hvorimod at andre gange bliver du krøllet sammen, bare du kører ind i en vase. Det er så latterligt, at der ikke er noget system. Det gør, at man er nødt til at gætte konstant om man kan køre igennem noget eller om man skal bremse helt op, for at køre uden om. Det er så latterligt at tabe fordi, at man eftersom man lige er kørt igennem 3 skure i træk troede at man også kunne køre igennem et vejskilt. Det jeg kritiserer er ikke, at man chrasher på kantstenene, men at der ikke er noget logisk system at følge.



Rotator skrev:Og Ridge Racer er intellektuelt ufordrende?


At et spil er hjerneløst har aldrig været negativ i min bog. Men ja, RR er mere intellektuelt udfordrerne, da der er så mange flere ting, der skal holdes styr på. Du skal hele tiden holde øje med dit turbometer, din fart, din position på banen, og din bilklasse, for konstant at beregne, hvor, hvornår og hvor meget, der skal driftes for at effektivisere dit boost mest muligt samtidigt med, at du mister mindst muligt fart på din dritften. I Burnout skal du ikke tænke. Der skal du bare holde turboknappen i bund og huske Genvejene.

Rotator skrev:Og hvis det er rent held at kunne køre med
300 km/t mellem to modkørende lastbiler


Nej, det har ikke noget med held at gøre. Tilgengæld er det heller ikke svært på nogen måde. Det der er Held eller mangel på samme, er at du kan køre nok så godt, og så fuldstændigt out of howhere kommer der en bil og rammer ding i siden fra en 90 graders vinkel med fuldfart på og smadrer din bil, uden at du har nogen mulighed for at kunne nå at reagerer. I Burnout kan IMO vinde/tabe ligesåmeget på dit held som dine skillz, hvis bare man kører nogenlunde fornuftigt.

Rotator skrev:Hvordan kan det så være talent at kunne drifte igennem et sving med 150? Sving der i Ridge Racer 6 primært er 4-5 vejbaner brede?


For det første så kører vi også 300, og svingene er sjældent 4-5 vejbaner brede, imodsætning til burnouts tracks :). Fordi, det er svært at time boostne og starten af driftsne perfekt. Det svære ved Ridge Racer er jo ikke at drifte. Det svære er jo alt det, man skal tage højde for før man drifter, og om det kan betale sig at drifte på det pågældne tidspunkt. Der er også mange sving, der er utrolige svære at tage uden at drifte og, hvor det ofte bedst kan betale sig at køre igennem uden drift, hvis man ser på den fart man mister på at drifte imod, den boost man så får ved næste sving, fordi man har massere af fart på fra svinget før.


Rotator skrev:Ridge Racer er det jeg, med dine egne ord, vil betegne som "utroligt tyndt, hjerneløst og indholdsløst."


Hvad basserer du den udtalelse på?

Rotator skrev:Der er ingen udfordring i løbene

Har du prøvet spillets Single Player del eller spillet det online fornyligt?

Rotator skrev:Burnout har i det mindste flere forskellige udfordringer og ikke "bare" konstant racen rundt.


Grunden til at Burnout har flere modes er fordi, at Racing delen er alt for tynd til at kunne bære spillet alene.

Rotator skrev:Men okay, hver sin smag :D


Ja. Jeg vil tabe fordi, at min modstander er bedre end mig. Ikke fordi, at han er heldig. Derfor bryder jeg mig ikke om Burnout. Jeg indrømmer at jeg synes, at det er skægt at drøne rundt i min Logitech formula 1. Jeg har bare meget svært ved at tage spillet seriøst, da det så ringe lavet og på grund af, at spillet er så random.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Rotator » 31. dec 2006 22:45

DaSenzai:

Jeg gider ikke citere mere, det tager for lang tid :D

Det er tydeligt ud fra dine udtalelser om evnen til at få boost at du ikke er kommet specielt langt i singleplayer-delen af spillet. I langt størstedelen af spillet er boost nærmest umuligt at opdrive, specielt hvis du ligger på førstepladsen. Det der så er påkrævet for at holde føringen er talent.
Og det er så her at hele din påstand om at det ikke er nødvendigt at køre godt i Burnout falder til jorden.

Jeg har ofte tabt online løb på trods af at jeg kører løbet uden crash af den simple årsag at vinderen kører bedre. Burnout er et spørgsmål om konstant at presse grænserne for hvor tæt man kan komme på barrierer, modkørende og lignende.

Du skriver at man konstant må gætte hvorvidt en genstand skal undgås eller pløjes ned. Det har jeg ikke været ude for. Jeg må desværre sige at det er rimeligt logisk for mig at hverken lygtepæle eller betonvægge er "bløde" nok til at kunne køre igennem. Og hegn? Ja, de eneste hegn du kan køre ind i PÅ KØREBANEN er dem der blokerer for genveje. Og det er nok ligeså logisk at man kan køre igennem disse.

Også her er det et spørgsmål om at lære banen at kende. Dit problem er måske bare at du har svært ved at se alt det ragelse der ligger rundt omkring som værende en del af banen? :)

Og igen: Du skriver at det ikke betyder meget om man klarer et sving perfekt eller ej da accelerationen betyder man hurtigt er i topfart igen. Nej, det passer ikke. "Slower Car Boost" betyder at alle dem der er bag dig har nemmere ved at opsamle boost og derfor kan indhente dig for hver en lille fejl du laver. Det er igen specielt tydeligt senere i spillet.
Burnout Revenge har en meget blød indlæringskurve der betyder at de første mange løb er nemme for inkarnerede racere, men det ændrer sig hurtigt.

Min udtalelse om Ridge Racer 6 som værende "utroligt tyndt, hjerneløst og indholdsløst" baserer sig på manglen af udfordring, nyskabning og fornyelse. Ridge Racer 6 er præcis det samme som de tidligere, blot med bedre grafik og et nyt menu-system. Og ja, jeg har spillet både singleplayer og multiplayer, og nej, det fænger stadig ikke. *EDIT* Der er endda baner der går igen fra hver version.... Sikke en gang dovent genbrug :D

At Burnout har så mange forskelle "modes" er jo ikke fordi racing-delen ikke kan bære det. At racing-delen skulle være tynd, stiller jeg mig seriøst uforstående overfor. Det gik jo fint i alle forgængerne. De forskellige modes er lige præcis det som mangler i Ridge Racer 6. RR6 er "bare" race efter race, som alle andre bilspil. Burnout-serien har altid bragt nytænkning til genren og Revenge er det største skridt.

Jeg tror problemet ligger i det du også nævner i dit sidste afsnit. Du kan ikke lide det fordi de andre er bedre end dig? :D

Personligt bryder jeg mig heller ikke specielt om spil hvor jeg konstant får tæv, men som enhver god håndværker skyder jeg ikke skylden på værktøjet. Jeg indser bare at jeg må øve mig for at blive bedre.

Nå, det blev en større roman og belyser kun disse fakta: Der er forskel på folk og smag kan ikke diskuteres. :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf Da Senzai » 1. jan 2007 02:14

Rotator skrev:Det er tydeligt ud fra dine udtalelser om evnen til at få boost at du ikke er kommet specielt langt i singleplayer-delen af spillet.


Yup, jeg bryder mig som sagt ikke synderligt meget om spillet, så jeg har kun perfektet de første par serier, og så ellers spillet online for resten.

Rotator skrev:Også her er det et spørgsmål om at lære banen at kende.:)


Præcist. Det er ikke logisk. Du har bare lært det uden ad, hvad der kan tonses ind i, og hvad der ikke kan.

Rotator skrev:Min udtalelse om Ridge Racer 6 som værende "utroligt tyndt, hjerneløst og indholdsløst" baserer sig på manglen af udfordring


Du er bare langt bedre end andre Gamere eller hvad?

Rotator skrev:Burnout-serien har altid bragt nytænkning til genren.


Måske, men der er sørme ikke meget innovation i chrashesne. De er stadig fesne.

Rotator skrev:Jeg tror problemet ligger i det du også nævner i dit sidste afsnit. Du kan ikke lide det fordi de andre er bedre end dig? :D


Som jeg har skrevet synes, jeg ikke, at spillet er fedt, og jeg har argumenteret hvorfor.

Når jeg ikke synes at et spil er fedt, så er jeg også dårlig til det. Jeg kan og har heller aldrig været gode til spil, der ikke siger mig noget. Når jeg ikke brænder for det, gider jeg ikke øve mig eller blive bedre. Når spillet er kedeligt er der absolut intet, der motiverer mig til at vinde, yde mit bedste eller blive bedre.

Rotator skrev:Personligt bryder jeg mig heller ikke specielt om spil hvor jeg konstant får tæv, men som enhver god håndværker skyder jeg ikke skylden på værktøjet.


Hvis du havde spillet spil med mig før ville du også vide, at jeg på ingen måde "Skyder skylden på værktøjet".

Jeg er godt klar over, at når jeg taber stort i burnout, er det fordi, at folk er bedre end mig. Men det er stadig random, hvem der vinder, når folk of equal skill kører mod hinanden i Burnout. Der er alt for mange randomfaktorer, sammenlignet med andre bilspil, og det gør, at "små" skill-forskelle bare ikke gør udslaget med hvem, der vinder og taber.

Du må kalde mig en dårlig taber så, men jeg bliver stadig lige bitter, hvergang, at det kører godt, og så er der en eller anden spasserbillist, der out of howhere smadrer ind i siden på mig. Jeg er ligeglad med hvad du siger. I mine øjne er det stadigvæk ren Badluck, når du kører med 300 km i timen, og at der så kommer en bil, der har gemt sig bag svinget, og kører ud foran dig.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron