Xboxlife forum

TDU Club for Xboxlife medlemmer

Spil med fart på

TDU Club for Xboxlife medlemmer

Indlægaf Tbigum » 6. sep 2006 12:01

Har tænkt mig at lave en club, hvor brugere fra Xboxlife kan være med i.

Der er ikke nogen krav om bil eller klasse, bare man er bruger på Xboxlife, men jeg venter med at lave den til på Fredag, for det koster 500.000 at oprette en club, så hvis der er nogen, som har nogle ideér, så kom med dem inden Fredag kl.21 :-)
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: TDU Club for Xboxlife medlemmer

Indlægaf Nygaard » 6. sep 2006 12:03

Tbigum skrev:Har tænkt mig at lave en club, hvor brugere fra Xboxlife kan være med i.

Der er ikke nogen krav om bil eller klasse, bare man er bruger på Xboxlife, men jeg venter med at lave den til på Fredag, for det koster 500.000 at oprette en club, så hvis der er nogen, som har nogle ideér, så kom med dem inden Fredag kl.21 :-)


Jeg tror desværre ikke at jeg er hjemme til at køre fredag aften, men er er helt klart med på ideen om en bilklub. Og det er muligt at invitere folk at cruise med i free ride mode? Det var det nemlig ikk i demoen?
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: TDU Club for Xboxlife medlemmer

Indlægaf Tbigum » 6. sep 2006 12:07

Nygaard skrev:
Tbigum skrev:Har tænkt mig at lave en club, hvor brugere fra Xboxlife kan være med i.

Der er ikke nogen krav om bil eller klasse, bare man er bruger på Xboxlife, men jeg venter med at lave den til på Fredag, for det koster 500.000 at oprette en club, så hvis der er nogen, som har nogle ideér, så kom med dem inden Fredag kl.21 :-)


Jeg tror desværre ikke at jeg er hjemme til at køre fredag aften, men er er helt klart med på ideen om en bilklub. Og det er muligt at invitere folk at cruise med i free ride mode? Det var det nemlig ikk i demoen?


Du tænker på instant challenge? det virker nu.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf loonitunius » 6. sep 2006 12:08

er hjemme hele dage fredag og hvis jeg har spillet ville jeg gøre mit ypperste for at nå at tjene nogle mønter at kaste i puljen alt efter hvor meget folk ville give kan jeg godt donere 100000 hvis jeg kan nå at tjene det :D syntes nemlig det er en fed ide at havde en club for Xbl medlemmer
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Indlægaf Doopher » 6. sep 2006 12:09

XDrive
XClubLife
MotorX
XLifeDK
DriveXDK
DKXlife
LifeNDriveXDK
UnitedLOLclubDK
Life'N'Drive
XClubDK
KlubXlifeDK

LoLClubXdkLifeDrive
I<3XLife <-- :P


hmm kan ikke komme på mere lige nu. :roll:
Doopher
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: TDU Club for Xboxlife medlemmer

Indlægaf Nygaard » 6. sep 2006 12:11

Tbigum skrev:
Nygaard skrev:
Tbigum skrev:Har tænkt mig at lave en club, hvor brugere fra Xboxlife kan være med i.

Der er ikke nogen krav om bil eller klasse, bare man er bruger på Xboxlife, men jeg venter med at lave den til på Fredag, for det koster 500.000 at oprette en club, så hvis der er nogen, som har nogle ideér, så kom med dem inden Fredag kl.21 :-)


Jeg tror desværre ikke at jeg er hjemme til at køre fredag aften, men er er helt klart med på ideen om en bilklub. Og det er muligt at invitere folk at cruise med i free ride mode? Det var det nemlig ikk i demoen?


Du tænker på instant challenge? det virker nu.


Ikk så meget instant challenge, bare mere det at kunne sortere i hvem man møder når man cruiser rundt på øen, så man kan køre rundt med sine venner, i stedet for at bumpe ind i alle mulige vildt fremmede.
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf Tbigum » 6. sep 2006 12:11

loonitunius skrev:er hjemme hele dage fredag og hvis jeg har spillet ville jeg gøre mit ypperste for at nå at tjene nogle mønter at kaste i puljen alt efter hvor meget folk ville give kan jeg godt donere 100000 hvis jeg kan nå at tjene det :D syntes nemlig det er en fed ide at havde en club for Xbl medlemmer


En hurtig måde at få nogle penge, er at kører transport missionerne, de giver godt, men man skal mange gange kører langt, og det er ikke alle sammen man kan se på GPSén, så de kan være lidt svære at finde :-)
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Tbigum » 6. sep 2006 12:13

#Nygaard. Jeg har faktisk ikke prøvet det, for der var ingen på min friendslist som spillede det igår, men det burde virke, for man kan jo vælge det i friendsoptions på GPSén
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Nygaard » 6. sep 2006 12:15

Tbigum skrev:#Nygaard. Jeg har faktisk ikke prøvet det, for der var ingen på min friendslist som spillede det igår, men det burde virke, for man kan jo vælge det i friendsoptions på GPSén


Suverænt :D Så skal der cruises i weekenden. Jeg er ihvert fald klar på at joine en eventuel bilklub.
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf Tbigum » 6. sep 2006 12:17

Jeg havde tænkt mig noget i retningen af XBL-Racers, som måske evt. også kunnes bruges til en decideret Racer-klan?
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf loonitunius » 6. sep 2006 12:18

club XL men kan self misforståes
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Indlægaf Doopher » 6. sep 2006 12:18

efter at ha tænkt lidt så er XBL et meget fedt navn til en klub.

XBL RaceDK
"uh ooh, ik igen"

Har jeg misforstået det med idéer?
Doopher
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Indlægaf TheMadMan1 » 6. sep 2006 12:18

Ja selvfølig er jeg da med Tbigum,se lige om jeg kan få finger i det idag et eller andet sted :wink:
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Indlægaf Tbigum » 6. sep 2006 12:18

loonitunius skrev:club XL men kan self misforståes


Under 25cm. og man er ikke velkommen :-)
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Tbigum » 6. sep 2006 12:19

Doopher skrev:efter at ha tænkt lidt så er XBL et meget fedt navn til en klub.

XBL RaceDK
"uh ooh, ik igen"

Har jeg misforstået det med idéer?


Det lyder heller ikke tosset :-)
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster