Xboxlife forum

PGR2 Cone challenge??

Spil med fart på

PGR2 Cone challenge??

Indlægaf Fas » 3. jun 2004 11:43

Hey.

Jeg fatter ikke hvordan det er muligt at score høje points i Cone challenge.. Det højeste jeg magter er at score points for clean race og for at køre gennem alle keglerne.. Men i mange tilfælde er det langt fra nok for at få at solidt antal points... Hvad gør I? Er der nogle specielle tricks til at forbedre ens score?
Fas
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf TuxPower » 3. jun 2004 12:34

Det kommer an på om du vil have mange point eller klare det på platin.

På platin SKAL du køre hele banen igennem uden fejl og i en combo plus at du skal have lidt ekstra point ved at powerslide i de rigtige hjørner, hvis slider rundt i de forkerte hjørner mister du fart og misser derved en conegate. På platin er som regel ikke tid til at ligge og lave 360'er og slide i hvert hjørne.

Hvis du vil have mange point tager løbet på steel, skrider i hvert hjørne og laver 360'er og slides over det hele. Det skal du gøre uden fejl og hele banen i en combo.
Hvis du vil se hvor man laver mange point, så download et ghost.
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Fas » 3. jun 2004 20:39

Jeg er fandme ligeglad. det er jo umuligt at gennemføre cone challenges. Spillet er kanon fedt lavet.. Bortset lige fra den ene challenge der FUCKING ødelægger hele spillet!!! Skaberne skulle skydes for at putte en sådan element ind!! Det er jo SÅ lamt. Uanset hvad man gør i den sidste series kan den jo ikke gennemføres på nemmeste niveau! Skrid for et lortespil!
Fas
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Salleman » 3. jun 2004 20:50

Chill Dude.. Just chill... 8)

Kender det godt, man sidder fast i et spil, og får bare lyst til at smide lortet ud af vinduet, og rive hele hytten ned.... Men det hjælper altså ikke at råbe og skrige og bruge uhumske vendinger... Det er bare at slå hovedet mod muren ](*,)

Det gør kun nas...
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf Fas » 3. jun 2004 21:10

Jojo.... Men det er jo SÅ lamt lavet.. Det meste af det andet har jeg fundet ud af... Og jeg har efterhånden brugt så lang tid på det at jeg er ved at give op.. det er lissom at morksaben er røget lidt af spillet... ØVØVØVØV!!!!!!!
Fas
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Thomas » 3. jun 2004 21:10

Det eneste derhjælper er naturtalent, og held!.. :D

- og forresten snyd, kan også gøre det. :wink:
Senest rettet af Thomas 3. jun 2004 21:13, rettet i alt 1 gang.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf TuxPower » 3. jun 2004 21:13

Cone challenges i Ultimate synes jeg var lette nok at få på guld, men American muscle ... på guld, uha det er svært, så svært at jeg gemmer dem til sidst nu hvor jeg kører det hele igennem på platin.
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Fas » 3. jun 2004 21:18

Tuxpower:

Hvordan skaffer du alle de kudos der kræves?? Jeg kan som regel kun lige klare det på silver og bronze. Det er jo umuligt at lave combos pga de meget smalle veje osv...
Fas
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Buktu » 3. jun 2004 21:24

Man skal bare have kontrol over bilen...

Men jeg må ærligt indrømme, at jeg har ganske enkelt ikke tålmodighed til at komme igennem på Platin...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf TuxPower » 3. jun 2004 21:38

Jeg gør som jeg skrev i min første post for at få platin.
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Alex DK » 3. jun 2004 22:05

Til at starte med synes jeg også det virkede umuligt, at få platin i alle cone challengerne, men når man først finder taktikken, så er det faktisk reletivt nemt at få platin. Det er faktisk kun Hennessey Road cone challengen i Grand Touring klassen, jeg vil betegne som værende urimeligt svær, da det ikke er muligt at køre hele banen i én combo pga tiden.

Et tip er at vælge en bil med meget powerslide, da det gør det nemmere at lave en sammenhængende combo, og man skal lære at bruge håndbremsen til at få bilen til at slide i næsten hvert sving for at booste ens score.

Jeg har fået platin med følgende biler:


Compact Sports - Renault Clio
Sports Convertible - Porsche Boxster S
Coupe - Audi S4
Sport Utility - Porsche Cayenne Turbo
Pacific Muscle - Nissan Skyline
Roadster - AC 427 MKIII
Classics - Ferrari 275 GTB
Sports Coupe - TVR Tamora
American Muscle - Corvette Sting Ray
Grand Touring - Ferrari 575M Maranello
Extreme - Ferrari F50
Ultimate - Porsche 911 GT1
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Chanozi » 4. jun 2004 00:41

Er helt enig med dig Paasch, Maranello på Hennessey Road er urimelig svær..de andre kræver "bare" man finder balancen mellem den valgte bil og banen.
Jeg mener at feks passer en Corvette Sting Ray slet ikke sammen med North Side Slide, når man skal køre Cone Challenge, og da slet ikke på platin da banen er ret ujævn nogle steder. Men når man lærer Corvette Sting Ray'en noget bedre at kende, ja så går det sjovt nok noget bedre :D

Men som Salleman ogz skriver, så hjælper det ikke at gå helt amok! Går der noget galt uanset om det er Cone Challenge, Time Attack eller en anden type, så må man bare tage det helt køligt, lære af sine eventuelle fejl samt se om der er noget man kan gøre anderledes, og måske bedre. Det gjorde jeg, og det er en af grundene til at jeg nu kun har 1 Guld tilbage der skal laves om til Platin.

:: EDIT: 04062004 - 07:20 ~ Yeph! Så er den dér! :D
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf TuxPower » 4. jun 2004 12:31

Chanozi skrev::: EDIT: 04062004 - 07:20 ~ Yeph! Så er den dér! :D


Tillykke med din nye TVR Speed 12.
Den er ikke nem at få.
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Buktu » 4. jun 2004 13:41

Nej, men noobs kan jo få lige så gode køreegenskaber nu, hvis bare de betaler 40 kr... :-/
Hvilket jeg syens er latterligt...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf TuxPower » 4. jun 2004 14:49

Hvis du har prøvet at køre mod n00bs der kører en TVR Speed 12 og mod folk der har fået den med platin i det hele, ved du at det er let nok at slå n00bs hvis du kører en Porsche eller en Mercedes, fordi de kan ikke styre en TVR Speed 12.
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron