Xboxlife forum

10000

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

10000

Indlægaf Saxe » 23. maj 2004 15:56

10000 indlæg :o Tillykke med jubilæet :P Elsker den her side, der er næsten nogen på 24/7. Og så er der en god support her inde til opsætning af ting og sager. Tak alle sammen ;)
Senest rettet af Saxe 25. maj 2004 14:20, rettet i alt 1 gang.
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Buktu » 23. maj 2004 16:09

Heh.. Cool egentlig.. Har også siddet og holdt lidt øje med det... :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Azbox » 23. maj 2004 16:29

Sejt. Og antallet af indlæg stiger jo også per dag, da flere og flere bliver medlem af siden, så snart er vi oppe på 20000 indlæg! :)
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Chilicon » 23. maj 2004 16:45

jaja det er ikke dårligt
men lad det nu ikke stige os til hovedet, den her side har været god i snart lang tid uanset antal inlæg
langt bedre end andre sider med mange gange flere indlæg.
det handler bl.a. om at vi her har en god balance mellem både seriøse og sjove indslag :wink:

men med det sagt så er det jo godt at se at denne lille side vokser
"Der er ingen større smerte end midt i ulykken at måttes mindes den lykke som forsvandt"
Dante
Chilicon
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf Azbox » 23. maj 2004 16:55

Ja, og jeg tror også at denne side bliver stor en dag, for navnet "xboxlife.dk" er jo meget nemt at huske og finde. Hader når navnet på et forum er "zapdogamingsite.rr.nu" eller sådan noget... hehe.
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf JimPP » 25. maj 2004 11:28

Viser bare at det kan betale sig at hænge i!

Tillyke med det :)
JimPP
Niveau 0
 
Indlæg: 35



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 55 gæster

cron