Xboxlife forum

Xbox Series X, meget positiv oplevelse

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox Series X, meget positiv oplevelse

Indlægaf JohnH » 11. mar 2021 08:06

Jeg bliver mere og mere begejstret for min Xbox Series X, er bare så imponeret over hvor godt den virker.

På min Xbox One X var jeg ved at droppe Forza Horizon 4 på grund af de lange loadingtider, kunne jo nå at køre ud og handle mens den loadede næste bane (næsten), på Series X når man kun at se venteskærmen så kører vi videre!

Det samme gælder for Wreckfest, virkelig imponerende hvor meget det gør forskel.

En anden fordel ved Series X er at controller respons virker mere følsomt end på One X, har prøvet med samme controller, det er meget lettere at controllere bilen i f.eks Horizon 4

Jeg havde endda spillene liggende på en extern SSD harddisk på One X.

Quick resume er en anden fed feature som bare virker, ikke at det tager lang tid at loade spillet fra bunden, det er bare fedt at kunne skifte spil hurtigt.

Det eneste problem jeg har haft med den indtil nu, det er med Twitch, det går lidt i baglås ind imellem, men der skulle være en patch på vej.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+7

Re: Xbox Series X, meget positiv oplevelse

Indlægaf Niculla2 » 11. mar 2021 14:01

Enig. Langt mere begejstret for den her allerede nu end hele One-generationen..

Man føler lidt det er den sande efterfølger til 360.

Så ser vi bare frem til nogle nye spil :)
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+1

Re: Xbox Series X, meget positiv oplevelse

Indlægaf Theis Jensen » 12. mar 2021 11:42

Niculla2 skrev:Enig. Langt mere begejstret for den her allerede nu end hele One-generationen..

Man føler lidt det er den sande efterfølger til 360.

Så ser vi bare frem til nogle nye spil :)


Det er godt nok ikke et nyt spil , men jeg har sat mig for at spille bioshock trilogien som udkom som remaster på xbox one. Det kørte dog ikke særlig godt der, men det gør det afgjort på xbox series x. kun 1080p, men 60 fps. Jeg havde helt glemt hvor gode de spil er. Trilogien kan ofte købes for 100 kroner på storen.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde

+1

Re: Xbox Series X, meget positiv oplevelse

Indlægaf arnel925 » 15. mar 2021 09:27

Helt enig, efter xbox 360 endte jeg med at købe en PS4 og Xbox One, men spillet meget meget lidt på Xbox One, som nok var i starten den værste konsol som Microsoft var kommet ud med, med tiden blev den bedre.

Men Series X er den bedste konsol Microsoft er kommet ud med. Bliver begejstret hver gang jeg tænder den. Fik først fat i en PS5, men desværre var jeg ikke helt begejstret for Sony konsollen denne gang som jeg har været med PS4 og så endte den på DBA, få dage efter fik jeg fat i Series X og den er bare vild.

Dashboard er som skabt til Series X alt er instant. Og når det kommer til community så halter PS5 100 år efter Series X. Gamepass er en anden ting som gøre at jeg ikke vil skifte tilbage til PS5. Spiller lige pt Dirt 5, Madden 21 og Football Manager 21 og alt med gamepass. Samt tror jeg at 2021 og 2022 bliver en tæt kamp på excessives fronten imellem de to.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153

+1

Re: Xbox Series X, meget positiv oplevelse

Indlægaf Tupilak » 15. mar 2021 21:11

Er også godt tilfreds med series x.

Meget bedre end 360 oplevelsen
Tredje Xbox sendt til rep. Det er utroligt ringe af Microsoft.
Tupilak
Niveau 5
 
Indlæg: 1107


Re: Xbox Series X, meget positiv oplevelse

Indlægaf famulor » 15. mar 2021 23:09

Enig. Jeg er hoppet på xbox over PS denne gang og er super positivt overrasket. Virkelig hurtig maskine.
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron