Xboxlife forum

Xbox Game Pass Ultimate

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Mund79 » 30. dec 2020 10:08

Hejsa.
Hvor kan man få Xbox Game Pass Ultimate billigst? :D
Mund79
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Dinz » 30. dec 2020 11:09

Er ikke sikker på om det stadig virker.

Men hvis du fx køber 12 mo gold, så har du kunnet konvertere det til Ultimate for 10 kr eller sådan noget. Der er masser af info omkring det her på forumet hvis du prøve at søge efter det :)
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Dinz » 30. dec 2020 11:09

Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Niculla2 » 23. jan 2021 08:19

Det er alligevel noget af en SOME shitstorm Microsoft er ude i efter fordobling af prisen på Gold.

Det virker også som et besynderligt valg. De har tidligere været meget "kunder skal selv vælge", men nu tvinges de fleste næsten over på Game Pass.

Man fik lidt Don Mattrick-feel over den beslutning.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf hackNICE1112@ » 23. jan 2021 08:26

hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Niculla2 » 23. jan 2021 09:03

Tror vidst de gjorde klogt i det. Fedt med så hurtig en reaktion.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Erroneus » 23. jan 2021 13:48

Det var godt nok en syret udvikling, specielt fordi det ender med at free2play spil nu faktisk ikke kræver gold, hvilket er en god nyhed, for dem som måske ikke bruger deres xbox til de store multiplayer spil.

Men mega weird at de først laver beslutningen, som virker noget skudt forbi i de her tider, og så trækker den så hurtigt tilbage. Det virker næsten som et internt opgør i Microsoft, hvor nogle så til sidst har trukket rank og bestemt hvordan det skulle være, men det hører vi næppe aldrig detaljerne om.

Det interessante dog, er om de vil øge kvaliteten af spil til gold, om det var planen i forbindelse med den her prisstigning. Ultimate er en fantastisk deal, bruger det selv, men gold i sig selv har haltet noget efter i value, pga. kvaliteten af spil på gold har virkelig været skudt forbi for ofte, ja lige siden de startede med Ultimate pakken.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf staalmanden » 28. jan 2021 10:38

Jeg har lige bestilt Xbox Game Pass Ultimate til 10 kr og har også lige bestilt en Series X. Spørgsmålet er helt enkelt - funker GPU til Series X?
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf torniel » 28. jan 2021 14:34

Game Pass Ultimate virker også til Series X. Betragt det som et streaming abonnement der virker på alle Microsoft-platforme.
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2
 
Indlæg: 175

+1

Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Marddos » 30. mar 2021 08:56

Jeg er lige blevet trukket 99,- for Gamepass, da mit 3-måneders tilbud er udløbet.

Kan jeg gøre noget for, at det bliver billigere? Jeg har ingen forstand på det overhovedet :)
Marddos
Niveau 7
 
Indlæg: 3241
By: Slagelse


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Jake242 » 30. mar 2021 14:21

Det ser til at man kan købe koder, ligesom med xbox live
—>https://livekort.dk/xbox-game-pass-ultimate-12-months/afd/google-shopping/?gclid=Cj0KCQjwmIuDBhDXARIsAFITC_4thUCaJvXGQmOPdINcHh9_ExnUm2olxh8HDXmX9bh0cZL_2Bkv9aoaAl-eEALw_wcB

Så afbestil det du har og find det billigste forudbetalte du kan...

PS: ved ikke om det jeg linkede til er det bedste(sikkert ikke og har intet nærlæst) men det var ihvertfald billigere end 99 kr
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf bitfreakrus » 31. mar 2021 05:36

Jake242 skrev:Det ser til at man kan købe koder, ligesom med xbox live
—>https://livekort.dk/xbox-game-pass-ultimate-12-months/afd/google-shopping/?gclid=Cj0KCQjwmIuDBhDXARIsAFITC_4thUCaJvXGQmOPdINcHh9_ExnUm2olxh8HDXmX9bh0cZL_2Bkv9aoaAl-eEALw_wcB

Så afbestil det du har og find det billigste forudbetalte du kan...

PS: ved ikke om det jeg linkede til er det bedste(sikkert ikke og har intet nærlæst) men det var ihvertfald billigere end 99 kr


Jeg købte dette i forgårs, og det fungerer helt fint. Skal dog aktiveres via VPN, men det er lige ud ad landevejen, hvis man følger instruktionerne.
bitfreakrus
Niveau 4
 
Indlæg: 481


Re: Xbox Game Pass Ultimate

Indlægaf Marddos » 17. apr 2021 09:41

Nu prøver jeg at få det her til at virke, men hver gang, jeg forsøger at logge ind via linket, jeg har fået tilsendt får jeg en meddelelse om, at jeg ikke kan logge på i øjeblikket og prøve igen senere.

Jeg kan sagtens logge på min mail, men det er hver gang, jeg forsøger at klikke mig videre fra det link, jeg har fået fra livekort. VPN er endvidere aktiv.

Nogen der har prøvet det samme?
Marddos
Niveau 7
 
Indlæg: 3241
By: Slagelse



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron