Xboxlife forum

Xbox Series X leveringsstatus.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox Series X leveringsstatus.

Indlægaf KevinKes » 4. dec 2020 20:42

Hej alle!

Jeg er i en, hvad tyder på, evig jagt efter en Xbox Series X, og jeg kan simpelthen ikke finde nogen form for status hos forhandlerne.
Har folk herinde fået leveret deres konsol? Hvem er i kø til én og hvor henne? Ved nogen NOGET!? :lol:

Jeg vil så gerne eje den :( Jeg har fået fingrene i en S-model, men jeg er allerede udfordret på pladsen!
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: Xbox Series X leveringsstatus.

Indlægaf Zeanix » 5. dec 2020 16:29

Jeg har bestilt hos Cdon og den siger stadig behandler. Elgiganten skifter lidt mellem på lager d. 6, 16 og ikke på lager.

Ville ønske der var noget mere åbenhed omkring det -.-
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Xbox Series X leveringsstatus.

Indlægaf Mysticurse » 5. dec 2020 18:47

Jeg har bestilt i Elgiganten, men bestilte dog først min den 22/10, og den står til at blive sendt den 9/12.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox Series X leveringsstatus.

Indlægaf KevinKes » 9. dec 2020 21:27

Jeg håber, at jeres bestilling snart går igennem! Jeg er så desperat efterhånden, haha!

Mysticurse, er den blevet afsendt? :-)
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: Xbox Series X leveringsstatus.

Indlægaf Mysticurse » 10. dec 2020 09:04

KevinKes skrev:Jeg håber, at jeres bestilling snart går igennem! Jeg er så desperat efterhånden, haha!

Mysticurse, er den blevet afsendt? :-)

Den er blevet afsendt ja ;-) Den er sendt med Bring, hvilket de normalt gør når de sender den fra Elgiganten i Sverige. Så modtager den nok først i morgen.. men den er på vej ;-) :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox Series X leveringsstatus.

Indlægaf famulor » 11. dec 2020 11:22

De er på lager hos amazon i frankrig, spanien og italien så det er bare at købe :) Jeg er i tvivl om jeg skal vente og så købe all access eller ej.
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox Series X leveringsstatus.

Indlægaf Mysticurse » 11. dec 2020 11:36

Min blev sendt onsdag, og har netop modtaget den her til morgen :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox Series X leveringsstatus.

Indlægaf Zeanix » 11. dec 2020 22:50

famulor skrev:De er på lager hos amazon i frankrig, spanien og italien så det er bare at købe :) Jeg er i tvivl om jeg skal vente og så købe all access eller ej.


ser ud til at jeg var for langsom....
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Xbox Series X leveringsstatus.

Indlægaf Zeanix » 13. dec 2020 13:35

så blev min endelig sendt fra cdon
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64

+1

Re: Xbox Series X leveringsstatus.

Indlægaf KevinKes » 16. dec 2020 12:29

Lige en vanvidsopdatering herfra.
Ved et tilfælde så jeg, at Elgiganten havde åbnet op for at købe en Series X, d.10.december. Jeg har aldrig trykket så hurtigt på en køb-knap før! Den stod til at blive leveret d.29 december, men igår aftes modtog jeg en mail fra Bring om, at de havde modtaget pakken, og den ville blive leveret snarest. Imorges landede den i min lokale pakkeshop. Jeg er fuldkommen målløs! :D Så nu bliver min Series S returneret!
KevinKes
 
Indlæg: 2092

+1

Re: Xbox Series X leveringsstatus.

Indlægaf Mysticurse » 16. dec 2020 13:16

KevinKes skrev:Lige en vanvidsopdatering herfra.
Ved et tilfælde så jeg, at Elgiganten havde åbnet op for at købe en Series X, d.10.december. Jeg har aldrig trykket så hurtigt på en køb-knap før! Den stod til at blive leveret d.29 december, men igår aftes modtog jeg en mail fra Bring om, at de havde modtaget pakken, og den ville blive leveret snarest. Imorges landede den i min lokale pakkeshop. Jeg er fuldkommen målløs! :D Så nu bliver min Series S returneret!

Fedt at høre du også har modtaget din nu ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox Series X leveringsstatus.

Indlægaf Egeberg78 » 16. dec 2020 13:25

Fik en mail her til morgen fra Pricerunner om, at XSX nu var på lager igen. Det var CDON, hvor den ganske vist stod som på lager.

Jeg skyndte mig at lægge en bestilling, men tror næsten det er for godt til at være sandt.
Egeberg78
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Skanderborg


Re: Xbox Series X leveringsstatus.

Indlægaf KevinKes » 16. dec 2020 13:58

Mysticurse skrev:
KevinKes skrev:Lige en vanvidsopdatering herfra.
Ved et tilfælde så jeg, at Elgiganten havde åbnet op for at købe en Series X, d.10.december. Jeg har aldrig trykket så hurtigt på en køb-knap før! Den stod til at blive leveret d.29 december, men igår aftes modtog jeg en mail fra Bring om, at de havde modtaget pakken, og den ville blive leveret snarest. Imorges landede den i min lokale pakkeshop. Jeg er fuldkommen målløs! :D Så nu bliver min Series S returneret!

Fedt at høre du også har modtaget din nu ;-)

Og lige over! :D
KevinKes
 
Indlæg: 2092

+1

Re: Xbox Series X leveringsstatus.

Indlægaf Niculla2 » 17. dec 2020 12:57

Egeberg78 skrev:Fik en mail her til morgen fra Pricerunner om, at XSX nu var på lager igen. Det var CDON, hvor den ganske vist stod som på lager.

Jeg skyndte mig at lægge en bestilling, men tror næsten det er for godt til at være sandt.


Den står stadig som værende på lager til de hurtige!
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox Series X leveringsstatus.

Indlægaf Kyian » 17. dec 2020 14:35

Så må vi se, om det også holder, at de har den på lager.

Pfffttt :/ Det er bare en måde at få folk til at bestille.

Forudbestil Xbox Series X for at blive placeret i kø.

Vi sender konsoller ud i rækkefølge når vi får tilgang.

Beregnet levering: 2021

Vi opdaterer løbende.
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron