Sanxion skrev:Jeg har lige købt én idag hos Elgiganten men man skal kontakte Liveshopping.
De har Series X i 6 butikker idag.
Sanxion skrev:Og jeg modtog den så idag, hvilket har affødt et presserende spørgsmål som jeg må finde den rette tråd at poste det i.
Sanxion skrev:Jeg har lige købt én idag hos Elgiganten men man skal kontakte Liveshopping.
De har Series X i 6 butikker idag.
ShumwayDK skrev:Når de har dem på lager, så står der hvilke varehuse der ligger inde med dem.
Sanxion skrev:Hej Xbox'ere
For et par måneder siden købte jeg en Xbox Series X. Nu skal jeg så have købt en til min knægt men selvom jeg tjekker hver dag har jeg ikke kunnet finde den på lager ét eneste sted.
Er der nogen af jer som ved, hvor man kan få fat i dem?
Elgiganten bliver ved med at udskyde deres 'på lager' status, nu skriver de juni og til den tid skriver de vel august.
Forsat god dag og weekend til jer alle.
- Sanxion
TheMadMan1 skrev:Sanxion skrev:Hej Xbox'ere
For et par måneder siden købte jeg en Xbox Series X. Nu skal jeg så have købt en til min knægt men selvom jeg tjekker hver dag har jeg ikke kunnet finde den på lager ét eneste sted.
Er der nogen af jer som ved, hvor man kan få fat i dem?
Elgiganten bliver ved med at udskyde deres 'på lager' status, nu skriver de juni og til den tid skriver de vel august.
Forsat god dag og weekend til jer alle.
- Sanxion
Læs her og du vil forstå hvorfor det er svært at få en.
https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1620195187
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster