KevinKes skrev:Jeg håber, at jeres bestilling snart går igennem! Jeg er så desperat efterhånden, haha!
Mysticurse, er den blevet afsendt?
famulor skrev:De er på lager hos amazon i frankrig, spanien og italien så det er bare at købeJeg er i tvivl om jeg skal vente og så købe all access eller ej.
KevinKes skrev:Lige en vanvidsopdatering herfra.
Ved et tilfælde så jeg, at Elgiganten havde åbnet op for at købe en Series X, d.10.december. Jeg har aldrig trykket så hurtigt på en køb-knap før! Den stod til at blive leveret d.29 december, men igår aftes modtog jeg en mail fra Bring om, at de havde modtaget pakken, og den ville blive leveret snarest. Imorges landede den i min lokale pakkeshop. Jeg er fuldkommen målløs!Så nu bliver min Series S returneret!
Mysticurse skrev:KevinKes skrev:Lige en vanvidsopdatering herfra.
Ved et tilfælde så jeg, at Elgiganten havde åbnet op for at købe en Series X, d.10.december. Jeg har aldrig trykket så hurtigt på en køb-knap før! Den stod til at blive leveret d.29 december, men igår aftes modtog jeg en mail fra Bring om, at de havde modtaget pakken, og den ville blive leveret snarest. Imorges landede den i min lokale pakkeshop. Jeg er fuldkommen målløs!Så nu bliver min Series S returneret!
Fedt at høre du også har modtaget din nu
Egeberg78 skrev:Fik en mail her til morgen fra Pricerunner om, at XSX nu var på lager igen. Det var CDON, hvor den ganske vist stod som på lager.
Jeg skyndte mig at lægge en bestilling, men tror næsten det er for godt til at være sandt.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster