Xboxlife forum

Control - der tog ms rumpetten på mig

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Control - der tog ms rumpetten på mig

Indlægaf Jake242 » 3. dec 2020 14:23

Overvejede i flere dage om jeg skulle købe Control til Blackfriday tilbuddet... har lige fået min series X, så tænkte jeg skulle have det til xbox istedet for playstation... på trods af at det var 40 kr dyrere.

Spillede det igår for første gang... og var sådan, nå ja man skal vel lige ind i det(så ikke voldsomt imponeret)

Nu ser jeg så de har valgt at smide det på gamepass(som jeg har købt til 2022)

Hold nu kæft noget fesent pis... 189 kr og så har jeg det “gratis” et par dage efter. Det var sømmet - jeg køber IKKE flere spil før at mit gamepass løber ud.

Jeg kan ikke forstå hvorfor der ikke er en eller anden form for disclaimer om hvornår man kan forvente spil ryger med i gamepass puljen - så man kan undgå at købe det “et par dage før” i et tilbud.

Det er i min bog at tage røven på folk. Jeg kan jo ikke returnere det :^o
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Control - der tog ms rumpetten på mig

Indlægaf lummerkrog » 9. dec 2020 09:00

Som jeg læser dit opslag, så har du købt det på MS store?

For så ville jeg prøve at tage fat i MS Danmark.

Jeg købte engang Dragon Age: Origins ifm. noget backwards sale og 2 dage efter blev det til en del af Games with Gold. Jeg ringede og brokkede mig, og fik pengene retur.

Håber det er til hjælp, for det der er fandme træls!
lummerkrog
Niveau 4
 
Indlæg: 427


Re: Control - der tog ms rumpetten på mig

Indlægaf Lasborg » 9. dec 2020 20:12

Du har vel købt Control Ultimate Edition, med dlc og den kommende opgradering til Xbox Series X. Det er ikke den der er på gamepass. Det er blot standard udgaven.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster