Xboxlife forum

Logitech G920

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Logitech G920

Indlægaf Renoldo » 1. dec 2020 19:07

Hey

Er der nogen af jer herinde, der har et Logitech G920, og vil skrive om det er værd at smide en mønt efter?

Og evt også om det virker med Series X.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Logitech G920

Indlægaf Niki Lauda DK » 1. dec 2020 20:34

Jeg har det ikke men ved at rigtig mange er tilfredse med det og at der er en version som er xbox kompatibel.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Logitech G920

Indlægaf Rechain » 1. dec 2020 21:23

Jeg har det, og det har været godt i mange år :) har dog ikke rigtig erfaring med at bruge det til Xbox, udover en enkelt gang i Forza Motorsport 6. Jeg benytter det primært til ETS2 på min PC. Det er udgaven lavet til Xbox, så det skulle fungere glimrende til den nye Series X udover One konsollerne. Kan sagtens anbefale rattet :)

Fandt dette tweet fra Logitech:

https://twitter.com/logitechg/status/12 ... 67362?s=21

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12815
By: Kastrup


Re: Logitech G920

Indlægaf Renoldo » 1. dec 2020 21:35

Fedt, tak for info
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Logitech G920

Indlægaf fatbass » 2. dec 2020 11:56

jeg har haft g920 nogle år til xbox one x. syns det er vildt fedt til dirt 2.0 og generelt bil spil. havde det på mit stuebord til start det fungere ikke super godt, så købt et playseat hvor det hele sidder fast. fulder godt nok en del men det gør hele oplevelse meget federe. har dog ikke haft sat til det til min xbox series x endnu. men det burde virke til den.
har dog overvejet skifte det ud til thrustmaster syns force feedback er bedre. og så det med du kan skifte rat og få håndbremse til. men luksus problem :-)
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320


Re: Logitech G920

Indlægaf Renoldo » 2. dec 2020 17:30

fatbass skrev:jeg har haft g920 nogle år til xbox one x. syns det er vildt fedt til dirt 2.0 og generelt bil spil. havde det på mit stuebord til start det fungere ikke super godt, så købt et playseat hvor det hele sidder fast. fulder godt nok en del men det gør hele oplevelse meget federe. har dog ikke haft sat til det til min xbox series x endnu. men det burde virke til den.
har dog overvejet skifte det ud til thrustmaster syns force feedback er bedre. og så det med du kan skifte rat og få håndbremse til. men luksus problem :-)


Tak for info.

Jeg har også tænkt på at købe et playseat challenge.

Men nu skrid du ff er bedre i thrustmaster, tænker du på et speciel model?
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Logitech G920

Indlægaf Niki Lauda DK » 3. dec 2020 08:17

Thrustmaster TMX svarer nogenlunde til Logitech's kvalitetsniveau, så du skal have fat Thrustmaster TX for at gå et niveau op. Det er det bedste af de 'billige' rat med force feedback og hvis du vil gå skridtet videre op hedder det Thrustmaster TS-XW, som kan betegnes som medium kvalitet. Herefter hedder det Fanatec og så skal den store tegnebog frem :-)

Jeg vil personligt anbefale Thrustmaster TX da der er masser af muligheder for tilbehør, hvilket ikke er tilfældet med Logitech. Thrustmaster TMX kan også opgraderes, dog er selve rattet ikke muligt at udskifte og det er en blanding af plast og gummi, hvilket får det til at føles mere som legetøj end et rigtigt rat.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Logitech G920

Indlægaf Renoldo » 3. dec 2020 19:17

Jeg har førhen set en del på Fanatec.
De ser ret fede ud, men er de så meget bedre?

Nu så jeg så et Logitech 920 med Playseat Challenge på DBA, og tænkte at jeg måske skulle starte der.
Men jeg har ikke set så meget på Thrustmaster, så dem vil jeg lige se lidt nærmere på.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Logitech G920

Indlægaf fatbass » 3. dec 2020 19:48

gad godt havde fanatec hvis jeg havde råd, syns det hurtigt kommer op på 6-7000 med til valg.
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320


Re: Logitech G920

Indlægaf Niki Lauda DK » 4. dec 2020 18:46

Ja Fanatec er så meget bedre
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Logitech G920

Indlægaf Renoldo » 19. jan 2021 19:05

Nå, men jeg endte op med et Next Level Racing F-GT Lite, da det var på bud hos Power i sidste uge til 1999,-

Og så gik jeg all in, eller næsten, og bestilte Fanatec sæt i går. :D
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

+4

Re: Logitech G920

Indlægaf Niki Lauda DK » 22. jan 2021 11:39

Nice. Så må du ikke glemme at smide nogle billeder op herinde, når det hele spiller :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron