Xboxlife forum

God taske/rygsæk/case til XSX?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

God taske/rygsæk/case til XSX?

Indlægaf Mysticurse » 26. nov 2020 13:57

Heeeey Life'ere.

Nu er det sådan, at jeg er oppe hos en ven en gang i måneden, og altid har haft min One S med, som jeg har en rigtig god bærbar lign taske til. Men nu for jeg jo - forhåbentligt, snart min Xbox Series X. Så er det jeg vil høre, om folket har et godt forslag til en god taske, rygsæk eller case, som jeg kan transportere den i. Vil foretrække hvis der var plads til spil og controller deri også, men ikke et must.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: God taske/rygsæk/case til XSX?

Indlægaf Mikadk » 1. dec 2020 17:30

Billede
Mikadk
Niveau 4
 
Indlæg: 436

+1

Re: God taske/rygsæk/case til XSX?

Indlægaf Mysticurse » 1. dec 2020 17:51

Mikadk skrev:https://www.redbubble.com/shop/xbox+series+x+duffle-bags fandt noget her :)

Uuuhh der er en masse at finde der ;-) Det var da i hvert fald en god mulighed, tak ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron