Xboxlife forum

Besked fra Elgiganten ang. Series X

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Besked fra Elgiganten ang. Series X

Indlægaf Niki Lauda DK » 4. okt 2020 11:39

Jeg har i dag fået en mail fra Elgiganten hvor der står at de ikke kan levere den bestilte vare d. 10 november men at den istedet bliver leveret d. 11.

Jeg har endnu ikke fået bekræftet at der overhovedet er en vare at sende, men kun en ordrebekræftelse, som ikke er juridisk gældende. Jeg håber godt nok at de ikke bare tager imod ordrer uden at have styr på hvor mange enheder de rent faktisk får hjem.

Er der andre end mig der har fået samme besked?

*Edit: kan se at der allerede er postet i den anden tråd omkring det, men nu er der så også den her.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Besked fra Elgiganten ang. Series X

Indlægaf Moods » 6. okt 2020 07:40

Som der står i den anden tråd så er det en fejl fra Elgigantens side, du skal gå ud fra den dato der står på din ordre.
Moods
Niveau 0
 
Indlæg: 34

+1

Re: Besked fra Elgiganten ang. Series X

Indlægaf Niki Lauda DK » 6. okt 2020 19:19

Ja jeg læste det godt. Damn det har da skabt lidt panik rundt omkring i de små hjem.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Besked fra Elgiganten ang. Series X

Indlægaf Theis Jensen » 7. okt 2020 10:22

Min kæreste bestilte en på nettet, og hun fik besked om, at den var rykket fra den 10.november til den 11.november.
Jeg har også selv bestilt en, men i butik. Den fik jeg besked om, at den var flyttet fra d. 10. november til 9. december, så den afbestilte jeg. Det skulle jeg vidst ikke have gjort. :(
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron