Henrikdk skrev:Jeg lod Xbox Ultimate rende ud. Og købte nyt 12 mdr. Gold, som jeg konverterede til Ultimate igen.
Fik 12 mdr. Ultimate for 350 kr.
Callista skrev:Siger du at jeg kan købe 12mdr guld, og så konvertere til 12mdr Ultimate??Henrikdk skrev:Jeg lod Xbox Ultimate rende ud. Og købte nyt 12 mdr. Gold, som jeg konverterede til Ultimate igen.
Henrikdk skrev:Det er lykkedes for mig, havde ikke selv regnet med det, da jeg benyttede mig af den tidligere konvertering af Gold til Ultimate.
Købte Gold billigt via Livekort, og konverterede igen til Ultimate.
Det er 14 dage siden, at jeg konverterede til Ultimate, IGEN!Callista skrev:Siger du at jeg kan købe 12mdr guld, og så konvertere til 12mdr Ultimate??Henrikdk skrev:Jeg lod Xbox Ultimate rende ud. Og købte nyt 12 mdr. Gold, som jeg konverterede til Ultimate igen.
Henrikdk skrev:Nu har jeg lige set mit kreditkort transaktion gennem. Købte 12 mdr. Gold via Livekort for ca. 240 kr. Betalte 100 kr til Microsoft ved konvertering til Ultimate. 12 mdr. for 340 kr.
Callista skrev:Nu har jeg lige købt de 12mdr guld for 240kr
hvordan konverterer jeg som du gjorde..
Bare for at være sikker på jeg gør det på samme måde, og derved får samme slutresultatHenrikdk skrev:Nu har jeg lige set mit kreditkort transaktion gennem. Købte 12 mdr. Gold via Livekort for ca. 240 kr. Betalte 100 kr til Microsoft ved konvertering til Ultimate. 12 mdr. for 340 kr.
Erroneus skrev:Jeg kan bekræfte det stadigvæk virker. Har nu 3 års Ultimate, som blev opgraderet for 10 kr. fra 3 års gold.
Callista skrev:3års guld var Max man kunne konvertere ikke??
Hvordan med betaling, den afviser kreditkort hos mig, måske på grund af US Region.Erroneus skrev:Jeg kan bekræfte det stadigvæk virker. Har nu 3 års Ultimate, som blev opgraderet for 10 kr. fra 3 års gold.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster