Xboxlife forum

Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Badstue » 18. feb 2021 09:26

Har nogen gjort dette for nylig?
Mit Ultimate udløber om et par måneder og jeg har pt en god mulighed for at købe 24 mdrs. Gold for en skarp pris, men kan jeg så opgradere for 10/100 kr. til Ultimate bagefter?
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf AliBabah » 18. feb 2021 14:15

Mit står også til at udløbe i Maj måned.

Hvor har du fundet en god pris, Badstue? Jeg synes godt nok priserne er røget lidt i vejret.
AliBabah
Niveau 1
 
Indlæg: 86
By: Rødovre


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Niki Lauda DK » 18. feb 2021 20:14

Jeg skulle betale 99 kr. Da jeg opgraderede og det er fordi jeg har gjort det før. De 99 kr. Giver til gengæld en ekstra måned.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Badstue » 20. feb 2021 11:04

Niki Lauda DK skrev:Jeg skulle betale 99 kr. Da jeg opgraderede og det er fordi jeg har gjort det før. De 99 kr. Giver til gengæld en ekstra måned.


Jeg kan bekræfte, at det virkede fint. Det "gamle" Ultimate-abonnement udløb i går. I dag indløste jeg en 12 mdrs. Gold kode, takkede ja til automatisk fornyelse og fik 1 ekstra måned u/b. Dernæst opgraderede jeg til Ultimate for 99 kr. og næste fornyelsesdato står nu til 17. april 2022 =D> :mrgreen:
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge

+1

Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Slimjay DK » 6. mar 2021 12:39

Er der nogle der har prøvet at indløse Xbox Live Gold koder fra Brazil via VPN, for så efterfølgende at konverterer dem til ultimate ?

Mit Ultimate udløber i slutningen af næste måned :shock:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Erroneus » 6. mar 2021 16:05

Slimjay DK skrev:Er der nogle der har prøvet at indløse Xbox Live Gold koder fra Brazil via VPN, for så efterfølgende at konverterer dem til ultimate ?

Mit Ultimate udløber i slutningen af næste måned :shock:

Yup, det gjorde jeg, virkede fint.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg

+1

Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Slimjay DK » 7. mar 2021 08:22

Erroneus skrev:
Slimjay DK skrev:Er der nogle der har prøvet at indløse Xbox Live Gold koder fra Brazil via VPN, for så efterfølgende at konverterer dem til ultimate ?

Mit Ultimate udløber i slutningen af næste måned :shock:

Yup, det gjorde jeg, virkede fint.


Perfekt .. så håber jeg det stadig virker når mit udløber :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Slimjay DK » 29. apr 2021 14:03

Til info, så virker det endnu.

Mit udløb i går og jeg har i dag 37 måneders Ultimate til ca. 780 danske kroner. Det hele ordnet med Brazil digitale koder og en VPN.

3 x 12 månders gold a ca. 240 kr stk
1 x 1 måned Game Pass Ultimate til 56 kr

Fed ost :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+2

Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Dakabre » 1. maj 2021 11:24

Og det virkede også for mig idag. Købte koder via livekort og brugte Tyrkiet VPN.
Dakabre
Niveau 2
 
Indlæg: 148

+1

Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Badstue » 20. sep 2021 14:38

Bare til orientering, så virker opgraderingsmuligheden stadigvæk, sålænge man har ladet sit gamle Ultimate løbe ud. Nu er der Gamepass herhjemme frem til 20/9 2024 for kun godt 650 kr. i alt :mrgreen:
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge

+5

Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf djondjoe » 12. okt 2021 09:43

Kan man kombinere dette trick med en amerikansk user?

Jeg har lige fået en Series S og påtænker at købe 36 måneders gold, konvertere dette til Gamepass Ultimate, men gerne på en amerikansk bruger, så jeg også kan købe spil billigere i dollars. Kan man det?

Alternativt, er det ligesom på PS4 muligt at have en dansk primær bruger og en amerikansk bruger, hvor man køber spil med, og hvor den danske bruger så kan spille dem eller er hele Xbox'en regionslåst til enten danske ELLER US spil?
djondjoe
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Jake242 » 22. dec 2021 18:39

djondjoe skrev:Kan man kombinere dette trick med en amerikansk user?

Jeg har lige fået en Series S og påtænker at købe 36 måneders gold, konvertere dette til Gamepass Ultimate, men gerne på en amerikansk bruger, så jeg også kan købe spil billigere i dollars. Kan man det?

Alternativt, er det ligesom på PS4 muligt at have en dansk primær bruger og en amerikansk bruger, hvor man køber spil med, og hvor den danske bruger så kan spille dem eller er hele Xbox'en regionslåst til enten danske ELLER US spil?


På din amerikanske bruger skal du bare sætte din hjemme xbox til den xbox du spiller på, så vi alle spil der er købt på den amerikanske bruger automatisk være tilgængelig på din hjemme xbox
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Jake242 » 4. jul 2022 18:45

Så er tiden kommet til jeg skal have fornyet mit ultimate - det løber ud imorgen, er der noget jeg skal være opmærksom på? Jeg har indkøbt 3 års guld som jeg vil aktivere når jeg ikke længere har noget abonnement. Og så efterfølgende lave det om til ultimate som jeg har gjort før.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Jake242 » 5. jul 2022 14:05

Alt gik som smurt. 3 års gamepass ultimate for ca 750 kr
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Painmaster Zero » 15. jul 2022 11:49

Jake242 skrev:Alt gik som smurt. 3 års gamepass ultimate for ca 750 kr


Tak Jake, jeg har også lige købt 3 år og konverteret uden problemer. Dog vil jeg lige dele lidt bonus info. Jeg købte 3 x 12 mdr. Gold hos www.livekort.dk til ca. 208 kr. pr. 12 mdr.

Jeg modtog 12 x 3 mdr. i stedet og hver gang jeg indløste en 3 måneders kode, så fik jeg mulighed for at få 1 ekstra måned gratis, hvis jeg slog automatisk fornyelse til. Det kan man slå fra bagefter. Men det betød jeg faktisk fik 4 mdr. pr. kode, så tippet herfra er at starte med at købe 2 x 12 mdr. Hvis de altid leverer 4 x 3 mdr. i stedet for 1 x 12 mdr. så vil 2 x 12 mdr. give 32 mdr. og når man alligevel skal slutte af med at købe 1 måneds Gamepass Ultimate, så er man kun 3 måneder fra de maximale 36 måneder man kan konvertere. Og vil man maxe ud, så kan man købe 2 x 12 mdr. + 1 x 3 mdr. og spare ca. 150 kr.

Jeg brændte inde med 3 x 3 måneder fordi jeg ikke vare klar over jeg fik alle de ekstra gratis måneder :-(
Så PM mig hvis du vil hjælpe mig af med disse koder :-) (de udløber om 80 dage)
Painmaster Zero
Niveau 1
 
Indlæg: 61

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron