Xboxlife forum

Hvad spiller i?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvad spiller i?

Indlægaf Niculla2 » 11. jul 2020 07:03

Nu har der været lidt omkring aktiviteten her på siden.

Men vi kan da prøve at høre lidt om, hvad vi spiller hver især i øjeblikket? Måske folk kan blive inspireret til at finde nogle fællesnævnere man kan tale om eller opsætte noget multiplayer.

Lige nu bruger jeg lidt tid på Minecraft Dungeons sammen med konen. Det er sq ret hyggeligt at rende rundt og smadre lidt zombier og andre kræ. Fedt det er på GamePass. Det var ikke noget jeg ellers ville have købt.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Mysticurse » 11. jul 2020 09:49

Jeg nørder mest No Man's Sky for tiden. Ud over det, så er jeg også lige startet med Minecraft Dungeons... ret sjovt spil syndes jeg :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf CaptainKicker » 11. jul 2020 13:00

Jeg har lige fået gennemført Life is Strange 2 og nappet alle achievements. Næste projekt er at få gennemført Doom Eternal. Fint spil som bliver bremset af den irriterende platforming i spillet. Ugh.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Mysticurse » 11. jul 2020 13:41

CaptainKicker skrev:Jeg har lige fået gennemført Life is Strange 2 og nappet alle achievements. Næste projekt er at få gennemført Doom Eternal. Fint spil som bliver bremset af den irriterende platforming i spillet. Ugh.

Så jeg er ikke den eneste der har givet lidt op med Doom Eternal..?? Jeg har nok max spillet det 1 time, og så blev jeg træt af alt det hoppen rundt :-/ Ret trist, for ud over det, så virker det ret fedt... ligesom Doom 2016 også var det ;-) Der er dog ingen tvivl om, at jeg også skal igang med det igen på et tidspunkt. Nu har jeg jo betalt for det, så skal det også gennemføres ;-) :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Jake242 » 11. jul 2020 19:31

På xbox one x for tiden:
NBA 2K20
Forza Horizon 4

På PS4 Pro for tiden:
The Last Of Us Part II
Horizon Zero Dawn(anden gennemspilning new game+)
Spiderman
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Morten Skou » 14. jul 2020 17:05

Jeg har lige gennemført South Park: Stick of Truth 4 gange.... er helt vild med de South Park spil, håber der kommer flere :-D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Niki Lauda DK » 15. jul 2020 08:15

Jeg spiller Call Of Duty MW. Ikke warzone men multiplayer.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf tryllehans » 24. jul 2020 10:43

på xboxen spiller jeg stadig pinball fx3 deres "ugentlige turnerings ladder what ever" syntes jeg er rimelig skægt da det giver lidt mening at spille dem :) og så startede jeg på RDR2 online hvilket jeg måske holder fast i. ved det ikke endnu.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Mysticurse » 27. jul 2020 10:13

Er gået tilbage til at spille lidt Subnautica igen. Det er godt nok et spil, jeg altid har det sjovt med :-P Lidt ligesom med Minecraft: Det er altid sjovt at starte et nyt spil op ;-) :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Jake242 » 29. jul 2020 19:46

Fik lige spillet lidt Portal Bridgeconstructor igår - det var sgu meget underholdende, svært at lægge det fra sig igen
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Mysticurse » 31. jul 2020 17:04

Jake242 skrev:Fik lige spillet lidt Portal Bridgeconstructor igår - det var sgu meget underholdende, svært at lægge det fra sig igen

Det bliver jeg også nødt til snart at få prøvet. Det ser mega sjovt ud ;-) Har haft det installeret, men så var der lige nogle andre spil der fangede mig først :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf CaptainKicker » 1. aug 2020 16:03

Efter at have klaret Doom Eternal (fremragende spil når jeg endelig lærte platforming), fik jeg klaret MW2 på veteran i går med alle collectibles. Det sidder stadig i fingrene fra da jeg var i start 20erne og brugt alt for meget tid på det. Nu skal jeg lige mop-up de sidste chievos. Derudover er jeg lige begyndt på Destroy All Humans, som kom ind af døren i dag. Fremragende spil indtil videre.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Renoldo » 1. aug 2020 16:31

Jeg har gang i Deperados 3, det er rigtig fedt.

Men skulle lige prøve Portal Bridgeconstructor i går aftes, efter at have læst denne tråd, og det blev så ikke til andet end det i går. Det er som skrevet underholdende. :D
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf A42Merlin » 14. aug 2020 06:08

Jeg bliver ved med at vende tilbage til Fallout 76 :oops:
jeg er nu altså bare glad for den spil serie.
Ellers bliver det til lidt World of Warships/Tanks
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Dinz » 17. aug 2020 14:32

Jeg får desværre ikke spillet så meget for tiden... men når jeg får boxen tændt, så står den på COD:MW (multiplayer) og Resident Evil 2: Remake
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron