Xboxlife forum

Xbox Elite controller v2

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox Elite controller v2

Indlægaf Morten Skou » 9. dec 2019 21:38

Er der nogen af jer der har prøvet den nye Xbox Elite controller version 2 endnu?

Er den pengene værd, hvis man allerede har den første udgave? :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Elite controller v2

Indlægaf Jake242 » 10. dec 2019 00:18

Beats me men cdon har den til 1199

https://cdon.dk/spil/xbox-elite-wireles ... Id=2115809

Edit: kan se de møghunde har sat den op til 1499 igen - skulle have været hurtig :evil:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Elite controller v2

Indlægaf Badstue » 10. dec 2019 14:10

Så vidt jeg har forstået, er den primært mere robust bygget end førsteudgaven og så har den bluetooth. Herhjemme har vi været uheldige med førsteudgaven og to gange på et halvt år fået Elite controlleren ombyttet pga. LB/RB-tasterne meget let river sig løs under almindeligt brug.

Fandt en sammenligning af Elite v1 og v2 controllerne her!
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge

+1

Re: Xbox Elite controller v2

Indlægaf Jake242 » 10. dec 2019 15:56

Jeg er voldsomt i tvivl, har selv den første udgave - den virker fortrinligt(kun håndgrips'ne er ødelagt men det har jeg klaret med et - IMO - smagfuldt skin)

1499 kr er ret mange penge hvis ens gamle elite stadig virker... så jeg venter helt sikkert på et prisfald, eller at den gamle dør.

PS: har ikke brug for bluetooth og har charge-kit som virker fint
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Elite controller v2

Indlægaf Sekspac » 10. dec 2019 17:54

Har Series 2 controlleren og mærker ærligt talt ikke forskel i forhold til den oprindelige
Sekspac
Niveau 3
 
Indlæg: 298

+1

Re: Xbox Elite controller v2

Indlægaf torniel » 14. dec 2019 21:13

Jeg er en sur gammel mand, som ikke vil have indbygget batteri, så jeg håber på, at der kommer et godt tilbud på den originale elite controller.
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2
 
Indlæg: 175

+2

Re: Xbox Elite controller v2

Indlægaf Simseen » 15. dec 2019 11:56

Er det generelt en stor update fra den almindelige controller til Elite udgaven? Er det pengene værd?
Simseen
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Xbox Elite controller v2

Indlægaf hackNICE1112@ » 15. dec 2019 12:15

Simseen skrev:Er det generelt en stor update fra den almindelige controller til Elite udgaven? Er det pengene værd?


Ja meget har haft Elite controller lige fra den udkomme og tro ikke jeg kan gå tilbage til den almindelig controller:-) så ja den er helt sikkert pengene værd:-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258

+1

Re: Xbox Elite controller v2

Indlægaf Jake242 » 16. dec 2019 11:04

Simseen skrev:Er det generelt en stor update fra den almindelige controller til Elite udgaven? Er det pengene værd?


Pengene værd er jo meget et individuelt spørgsmål. Jeg fandt et på ubrugte på dba(en der havde vundet dem) til 750 kr og jeg har ikke fortrudt, jeg havde ikke købt dem hvis de kostede 1499

Så hvis du har “money to spend” så få fat i én. Kniber det med likviderne... så er der sikkert en masse andet man kan bruge de penge på.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: Xbox Elite controller v2

Indlægaf Badstue » 30. apr 2020 09:29

Computersalg har en enkelt Elite Series 2 controller i deres outlet til 1.185 kr.

Hjemme hos os fik knægten splittet to Series 1 controllere ad, hvor shoulder-knapperne simpelthen faldt af ved intenst men almindeligt brug. Power var så flinke at bytte første gang og da de var udgået fik vi et tilgodehavende, som netop er vekslet til en Series 2 controller. Så nu er jeg spændt på om den er mere solidt bygget.

Men lækker - det er den!
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron