Lord Beef Jerky skrev:Jeg kunne godt bruge en ny Xbox One controller. Hvis I har lagt mærke til et godt tilbud, ville det blive værdsat, hvis I lige gav head up =)
JohnH skrev:Lord Beef Jerky skrev:Jeg kunne godt bruge en ny Xbox One controller. Hvis I har lagt mærke til et godt tilbud, ville det blive værdsat, hvis I lige gav head up =)
Værsgo, en fed model til 299 kr
https://cdon.dk/spil/xbox-one-wireless- ... n-49337358
BulletEyeDk skrev:Er på udkig efter det nye Call of Duty spil, meget gerne standard versionen, disc versionen kan gå, men helst digitalt... hvis nogen skulle falde over et godt tilbud på det, så smid meget gerne et link ind her, tak
Badstue skrev:BulletEyeDk skrev:Er på udkig efter det nye Call of Duty spil, meget gerne standard versionen, disc versionen kan gå, men helst digitalt... hvis nogen skulle falde over et godt tilbud på det, så smid meget gerne et link ind her, tak
Mener jeg har spottet disc-versionen til 299 kr, men husker ikke lige hvor.
Ellers køb det på den amerikanske store til $49,99. Der er rabat på $50 gavekort hos nokeys.com, så du ender med i pris i omegnen af 315-320 DKK.
BulletEyeDk skrev:Er på udkig efter det nye Call of Duty spil, meget gerne standard versionen, disc versionen kan gå, men helst digitalt... hvis nogen skulle falde over et godt tilbud på det, så smid meget gerne et link ind her, tak
Dinz skrev:Hvis du støder på et link til 299,- disc versionen, så må du meget gerne dele det.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster